уторак, 18. фебруар 2014.

Liebster Award (warning zanimljiva pitanja!)


Dobijala sam nekoliko Liebster nagradica tj. tagova do sad. Na neke odgovorim, na neke ponekad i ne odgovorim da ne bih mnogo gušila sa ovim postovima. Ali ovaj put tag je vrlo poseban jer me je tagovala Bitchy Dust čiji blog obožavam da čitam, koja me vrlo često nasmeje a u isto vreme i natera da se zamislim. Često se pronalazim u nekim njenim postovima i zaista je sa uživanjem je pratim. Njen blog je vrlo različit od mog, pa me je dodatno obradovalo kada sam shvatila da i ona mene prati i da me je tagovala.


I received several Liebster awards i.e. tags so far. To some I answered, but sometimes I didn't so I wouldn't bore you with to many posts of that sort. But this time the tag is very special because I was tagged by Bitchy Dust whose blog I love to read. She often makes me laugh but at the same time forces me to think. I often recognize my thoughts in some of her posts and really enjoy following her. Her blog is very different from mine, so I was also pleased when I realized that she follows me as well.


Pitanja su vrlo zanimljiva, a pomalo i neuobičajena. Zato sa zadovoljstvom prelazim na odgovore. :)

1. Najfuj narodni lijek za koji ste čuli!
Hmmm e ovo je teško pitanje. Moram da pomenem nešto što mi je mama dala kada sam bila mala i prilično bolesna. Imala sam temperaturu i bila sam stravično prehlađena. Uzela je mleko i krenula da ga kuva (ili tako nešto) dok se nije dobilo nešto slično kao kiselo mleko, ali malo mekše i nije bilo kiselo. Iskreno nije toliko gadno kad se jede, ali meni je tad bilo pregadno. Jedva sam dve kašike pojela.

2. Čime su vas hranili kad ste bili mali, a da ste to mrzili jesti?
Hahaha koliko carsko pitanje! Paaa mrzela sam svašta ali ono što mi se izdvaja, posebno za to što je to jedino što i dalje ne volim je MUSAKA. Dakle krompir, mleveno meso i jaja. Nešto u toj kombinaciji mi ne paše iako sve pojedinačno baš volim.


The questions are very interesting, and somewhat uncommon. So I'm pleased to proceed to answering them. :)

1. Ugliest folk remedy that you've heard of! 
Hmmm this is a difficult question. I have to mention something that my mom made ​​me when I was young and pretty sick. I had a fever and a terrible cold. She took some milk and started to cook it (or something like that) until it looked a bit like sour milk, but a little softer and it wasn't sour. Honestly it wasn't so bad, but to me at that time it was unbearable. I barely ate two tablespoons. 

2. What did you have to eat when you were a kid, and that you hated?
Hahaha a legendary question! Uhhh I hated a lot of things but what stands out to me, especially as it is still the only thing that I don't like is MUSAKA. So potatoes, minced meat and eggs. Something in that combination just doesn't sit well with me, although all individually ingredients are ok.


3. Što vas odbija kod ljudi?
Kada su plitki, materijalisti i jednostavno nesposobni za dublja razmišljanja.

4. Što vas privlači kod ljudi?
Kada u licu izgledaju pošteno, veselo i dobronamerno. Još ako imaju one oči koje znaju i same da se smeju...

5. Bojite li se koje životinje?
Škorpije! Mislim da je to jedino čega se baš bojim. Često pomislim kako sam srećna što njih nema da se šetkaju po Srbiji. A u horoskopu sam škorpija :P (nije da verujem u horoskop).

6. Mislite li da vam odgovara vaše ime, i koje bi ime meni odgovaralo?
Paaaaa navikla sam se na moje ime za ovih skoro 30 godina života, tako da ne mogu da zamislim da se zovem drugačije. A Bichy bi odgovaralo neko oštro ime, kao što je i njen jezik....hm npr. Isidora ili Irena. Ne znam što mi ta imena padaju na pamet. :D

7. Da ste mitsko biće, što biste bili?
Pragnje! Šalim se bila bih možda sirena da bih mogla da dišem pod vodom i plivam, ali ne bih bila zla i ne bih koristila pesmu da nasučem moreplovce na stene. Samo bih plivala sa delfinima :D


3. What repels you in people? 
When they're shallow, materialistic and simply incapable of deeper thinking. 

4. What attracts you in people? 
When their face looks fair, happy and inviting. And if they have one of those eyes that know how to laugh by themselves... 

5. Are you afraid of some animals? 
Scorpions! I think that's the only thing I'm really afraid of. I often think how lucky we are that scorpions aren't freely walking around Serbia. And in the horoscope I'm a scorpion :P (not that I believe in horoscopes). 

6. Do you think your name suits you, and what name would suit me? 
Weeeell I got used to my name for these almost 30 years of my life, so I cannot imagine that my name was any different. And for Bitchy a right name would be some sharp name like her words are...like Isidora or Irena. I have no idea why these names popped into my mind. 

7. If you were a mythical creature, what would you be? 
Pragnje! Just kidding I would maybe be a siren, so I could breathe under water and swim, but I wouldn't be evil, and I wouldn't use my song to get sailors stranded on the rocks. I would just swim with dolphins: D


8. Dovršite rečenicu: Za mene je pakao da me zavežu za stolac i puštaju glazbu...
Uhhhh narodnjake, turbo folk i sve slično tome.

9. Čemu ljudi posvećuju previše pažnje, a nebitno je?
Slikanju po toaletima sa napućenim ustima i kačenju toga na facebook.


8. Complete the sentence: For me it's hell to tie me to a chair and play music...
Ummm folk, turbo-folk and everything like that. 

9. What people devote too much attention to, and it's irrelevant?
Taking photos in the bathrooms with a duck face and posting it on facebook. 



10. Što vas u sekundi izbaci iz takta i pretvori u bijesnu zvijer?
Ima nekoliko stvari. Kada neko ne brine dobro o svojim kućnim ljubimcima, ili još gore muči životinje. I roditelji koji uništavaju svoju decu. Često vidim malu decu koja nisu mentalno dovoljno razvijena kao vršnjaci, jer su zapostavljena ili se prema njima ne odnosi dobro. Ili mala debela deca... ne nisu sam kriva, vi ste ih toliko nahranili! Svi koji nisu sposobni za roditeljstvo ne bi smeli da rađaju decu. Evo nerviram se i dok pišem ovo.

11. Što je prvo na vašoj bucket listi?
Apsolutno i bez pogovora, odlazak u Istanbul.


10. What can turn you in an angry beast in a second?
There are a couple of things. When someone doesn't take good care of their pets, or worse tortures animals. And parents who destroy their children. I often see young children who are not mentally developed enough as their friends are because they are neglected or aren't treated well. Or little fat kids ... no it's not their fault, you feed them to much! All people that aren't capable of parenting should not be allowed to have kids. I'm getting angry just writing about this. 

11. What's first on your bucket list?
Absolutely and without question, going to Istanbul.


Pitanja neću postavljati dalje, da ne bih napravila još jedan krug Liebster tagova. :) Ako neko želi može u komentarima da mi odgovori na neko od ovih pitanja. Biće m idrago da čitam vaše odgovore. :)


I won't continue asking questions, so I wouldn't make another round of Liebster tags. :) If anyone wants to answer some of these questions do that in the comments. I will gladly read your answers. :)

20 коментара:

  1. Ovo je genijalno. Drago mi je da postoji jos neko ko je pragnje u podznaku. Hhohoo... Bas si me nasmejala!

    ОдговориИзбриши
  2. Bas su zanimljiva pitanja a i odgovori, nasmejala si me :) Slazem se za 11
    imam veliku zelju da ga posetim!

    ОдговориИзбриши
  3. Odgovor na 10. pitanje potpisujem od reči do reči.

    ОдговориИзбриши
  4. Ne volis musaku!?? :) ja je obozvam,slazem se za ovo slikanje i postavljanje istih na fb...Koliko ljudi gube vreme..ccc :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj nikako je ne volim!! Mislim da je delom razlog za to, to sto ne volim mleveno meso nigde osim u rostilju i przenim cufticima ili tako necemu. Tako rastresito mleveno meso mi nema lep ukus.

      Избриши
  5. Mmmmm... Musaka... Like! Volim sve posebno, ali ne musaku ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Ahahaha ja volim musaku ali s piletinom :D jel to i dalje musaka ili? :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa ne znam! Ali to bih mogla da jedem. Moja mama je izumela neku novu sa paradajz sosom i pecurkama i mlevenim mesom. Vise koa lazanje sa krompirom. ALi je i dlaje zove musaka :D

      Избриши
  7. Zanimljiva pitanja na koja si duhovito odogvorila.
    Ni ja nisam ljubitelj musake, ali mi je spanać još gori (još ga pamtim iz vrtića). A muzika koja je pakao za moje uši su Shakira i Jelena Rozga (ne podnosim takvu boju glasova).
    I još da kažem da se meni Istanbul nije dopao i da sam izgleda jedina...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko zna za istanbul, ali ja verujem da ce mi se mnogo svideti. Spanac sam mrzela kao mala ali sad mi je ok ukus :D

      Избриши
  8. E bas sam se zabavila i uzivala :D A na pitanja bih isto odgovorila, osim te musake... Izgleda si jedna od retkih koja ne voli musaku :D

    ОдговориИзбриши
  9. joooj musaka fuj fuj :D meni je najgori lijek bio kada su ugrijali ulje i ukapali mi ga u uho kada me je boljelo. Još uvijek ne shvata kako to pomaže, ali dobro :).

    ОдговориИзбриши
  10. lol 10 i 9 :D
    ajme, ja ti obožavam musaku <3
    i škorpija sam, ali ne vjerujem da bodem... kod mene ih ima, imala sam priliku vidjeti ih, čak i spavati s njima u istoj prostoriji - ja na krevetu a oni po stropu :P

    ОдговориИзбриши