петак, 5. април 2013.

Kräuterhof Anti-Cellulite Gel


Dolazi polako leto, iako posle nedavnog snega i trenutnih kiša malo je tesko da se u to poveruje, a celulit seva. Svi se polako okreću anticelulit kremicama i zdravijoj hrani u nadi da će do leta problem bar malo smanjiti. Ja sam ovaj anticelulit gel kupila slučajno. Kräuterhof je nemački proizvođač koji između ostalog proizvodi i konjske balzame koji se mogu koristiti za zagrevanje povređenih područja, kako bi se lakše bavilo fizičkom aktivnošću, i koje često ljudi mackaju kod mene na treninzima. Znala sam da ove balzame ljudi vole i hvale pa sam odlučila da probam anticelulit gel u nadi da će i on biti kvalitetan.

Ovaj anticelulit gel dolazi u plasticnom pakovanju od 250ml. Proizvod je beličast i gelaste strukture. Miriše veoma osvežavajuće, na limun. Spada u gelove sa zagrevajućim dejstvom i time ubrzava cirkulaciju u regijama na koje se nanosi. Nakon nanošenja oseća se veoma primetno i prilično jako zagrevanje, a i koža se malo zacrveni. Ko nije navikao na ovakve gelove može da se iznenadi. Meni je ovo prvi gel sa zagrevajućim efektom i bila sam iznenađena koliko puno zagreva kožu, no s vremenom se ili koža navikla ili sam se ja navikla pa je zagrevanje mnogo podnošljivije. Takođe ne preporučujem mazanje direktno pred spavanje jer ako se pokrijete i utoplite zagrevanje će biti još jače, pa ćete možda teže zaspati. Dakle bar pola sata pre spavanja! Takođe nakon nanošenja dobro operite ruke! Gel takođe sadrži i kofein koji ubrzava njegovo dejstvo.

Summer is slowly coming, even though after the recent snow and  current  rain  it is a little hard to believe it, and cellulite is everywhere. Everyone is slowly turning to anti-cellulite creams and healthier food in hope that they will reduce it a bit until the summer. I bought this anti-cellulite gel accidentally. Kräuterhof is a German producer who, among other products, sells horse-balm that can be used to warm injured areas and make it easier to engage in physical activities, and that people often use at my training. I knew that people like this balm, so I decided to try anti-cellulite gel in the hope that it will be of good quality, too.


This anti-cellulite gel comes in a plastic container of 250ml. The product is whitish and gelatinous in structure. It smells very refreshing, like lemon. It belongs to the group of gels with heating effect and it makes you circulation in that region faster. After applying it you will feels very noticeable and very strong warming effect, and the skin will get slightly red. Those who are not accustomed to such gels may be surprised. This is my first gel with heating effect and I was surprised at how much it warms the skin, but with time my skin, or myself, got used to it, so the heat is much more bearable. I do not recommend using it directly before bed, because if you cover up with your blanket right away warming will be even stronger, so it might be more difficult to fall asleep. So at least half an hour before bedtime! Also after application wash your hands! Gel also contains caffeine which speeds up its action.



Ja na žalost genetski imam problem sa celulitom i imam ga i pored veoma zastupljenih fizičkih aktivnosti u mom životu. Doduše svesna sam da je moja velika greška što nedovoljno pijem vodu. Probala sam razne anticelulit gelove do sada i uglavnom su mi se činili potpuno beskorisni. Najviše što sam uspela je blago zatezanje kože. Moram da priznam da je ovo ipak najbolji gel koji sam kupila do sada. Naravno nije se rešio svog celulita imam ga još tonu, ali primećujem da je celulit ipak dosta umanjen i da je koža zategnuta. Potrošila sam tek pola pakovanja tako da se nadam da će do kraja pakovanja rezultati biti još bolji. Dok ne izmisle neko čudo koje će nam svima celulit ukloniti potpuno, ja ću biti zadovoljna i učinkom ovog gela. Samo treba biti spreman na zagrevanje koje on proizvodi na koži.

Šta mi se kod ovog gela sviđa:
- veliko pakovanje,
- odnos cena/kvalitet je dobar,
- lako je dostupan,
- solidno uklanja celulit i zateže kožu.

Šta mi se ne sviđa:
- zagrevanje je prilično jako, pa ne mogu da ga namažem odmah pred spavanje, već malkice ranije.

Informacije i ocene:

CENA: 753 dinara
GDE GA NABAVITI: Lilly, DM
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
CENA: 5/5
ZATEZANJE KOŽE: 5/5
ZAGREVANJE: 5/5
UKLANJANJE CELULITA: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5


I unfortunately have a genetic predisposition for cellulite, and have it despite the substantial physical activity in my life. However I am aware that my big mistake is not drinking enough water. I have tried various anti-cellulite gels so far and mostly they seemed utterly useless. The most I managed to get is a slight tightening of the skin. I have to admit that this is the best gel I've bought so far. Of course it didn't solve my entire cellulite problem, I still have a ton of it left, but I noticed that cellulite is quite reduced and the skin is tight. I spent only half of the pack so I hope that by the end of the packaging results will be even better. Until they produce a the miracle that will remove all of our cellulite completely, I will be satisfied with the performance of this gel. Just be ready for the heat that it produces on the skin.


What I like about this gel like:

- Great packaging,
- Price / quality ratio is good,
- Easily accessible,
- Solidly removes cellulite and tightens the skin.


What I do not like:

- Warm-up is pretty strong, so I cannot apply it immediately before going to bed, but a little earlier.


Information and reviews:



PRICE: 753 din

WHERE TO BUY: Lilly, DM
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes


PACKAGE: 4/5

PRICE: 5/5
SKIN TIGHTENING: 5/5
HEATING: 5/5
CELLULITE REMOVAL: 4/5
OVERALL SCORE: 5/5

116 коментара:

  1. Mislim da sve zene imaju genetski problem sa celulitom :))) Nisam cula niti za jednu koja ga barem malo nema. Meni se najboljim pokazao gel od brsljena koji sam kupovala u apoteci i ponovo cu ga kupiti jer mi najbolje zategne kozu a jos je i jeftin :)) Hvala na recenziji, baciti cu oko i na ovaj iako moram priznati da nisam ljubiteljica proizvoda koji zagrijavaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam odlucila da ga probam jer ovi koji ne zagrevaju nisu bas nesto kod mene radili. Ja znam cak dve devojke koje nemaju ama bas nista od celulita. Prosto neverovatno. Stalno gledam i cudim se. I znam ih nekoliko koje imaju bas baas jako malo. Tesko je gledati to kad znam moje muke.

      Избриши
    2. Анониман21. јун 2015. 08:52

      Jas sam jedna od tih bez celulita, iako sam ranije imala dosta problema i stvarno puno celulica, a resenje je u VODI!!! Pijte min.2 litre vode dnevno (ne tecnosti bilo koje, vec iskljucivo vodu, ako pijete kafu min.2.5 litre vode) i uzmite ovu kremu za finish, mnogo je dobra! Pece kao djavo, ja od muke ne znam sta cu kad je stavim, ali zato pomaze! I ne ocekujte rezultate preko noci, vec za neka 2-3 meseca bicete i vi bez celulita garantovano!

      Избриши
    3. Moram da se nateram da sabiram koliko vode popijem da mogu da procenim. Nikad to ne uradim a vec dugo hocu. Masa garantujem da ne pijem bas toliko a pijem i kafu. Znam da je to problem al nekako ne uspem da pijem dovoljno. A ovo pece al sam se ja nekako navikla i s vremenom me je manje peklo.

      Избриши
  2. Nisam nikada čula za ovaj gel, čula sam da su Collistar proizvodi dosta hvaljeni, pogotovo Thalasso piling za tijelo protiv celulita i neke njihove kremice (ne znam točno kako se zovu). Ja nemam problema s celulitom iako se bližim 30.-oj, ali nikada ne reci nikada. Lijepo je znati da postoje proizvodi koji zaista donekle pomažu i da nisu samo marketinški trik :)

    ОдговориИзбриши
  3. Zvuči super. Ja koristim neki gel od Collistara ali sam poprilično lijena za redovito nanošenje.
    Baš ću provjeriti ima li ove kreme kod nas :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovu volim jer nije skupa. Pretpostavljam da je Collistar dosta skuplje. Koliko je?

      Избриши
  4. Nisam ovo probala, nešto mi se ne maže jer kažu da peče a ja nemam više živaca za to plus mi je osetljiva koža. Mackam se i ja ali ruku na srce, ništa bez ručne masaže :(

    ОдговориИзбриши
  5. I ja planiram da ga kupim, cula sam dosta pohvala na racun ovog gela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super. Mada sve stvari za kozu ce na razlicitoj kozi drugacije funkcionisati. Za nekoga krs za nekoga cudo:)

      Избриши
  6. Svidja mi se sto barem malo deluje u odnosu na tonu drugih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da na meni je radio. I drugi ga hvale. Mada opet hvale i druge proizvode koji za mene nisu ucinili nista. To se nikad ne zna u principu.

      Избриши
  7. Ja sam uvjerena da nema te kreme koja može djelovati na celulit jer u pitanju je ipak potkožno masno tkivo koje se ne može samo tako razgraditi, već je potrebna kontrakcija mišića, a i naša energija iz adenotrifosfata ne može nastati iz neke kreme. Vjerujem da može malo zategnuti kožu, ali sam prema ostalom skeptična. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa moguce je. Koji je razlog da izgleda da imam manje celulita ne znam, ali meni je na kraju bitno da izgleda da imam manje. A pritom nemam neki osecaj bog zna kako zategnute koze. :D

      Избриши
    2. Ne znam kako je kod tebe, ali ja ponekad znam toliko željeti nešto da se na kraju uvjerim da je stvarno tako :) možda zbog tog zagrijavanja imaš dojam da djeluje i drukčije se doživljavaš u ogledalu. Tako se ja nakon trčanja osjećam kao manekenka, a zapravo izgledam jednako :D

      Избриши
    3. Hahahaha pa ko zna mozda, mada ja imam prilicno razocaran stav prema tim anticelulit kremicama, i uvek mi se cini da je isto. Ovo je prvi put da mi se cini da je malo bolje. Ali je na zalost daaleeeekoooo svetlosnim godinama od onog sto zelim da bude :D

      Избриши
    4. Evo ja šam ga sinoç kupila u dm-u.Toliko greje.To je ludilo,jer sam kupila foliju,pa ga namazala,pa se umotala,a prethodno namazala malo ulja na butine,pa rucnim masazerom izmasirala.Pre toga sam pretrcala neka 3-4km.Ma *ubiću* ga do leta!

      Избриши
    5. Ahahahah da ti nije mlo previse toplo ako se jos uvijes u foliju. Meni je bilo uzasno kad namazem i pokrijem se da spavam. Mada s vremenom sam se valjda navikla posto nije bilo tako strasno.

      Избриши
  8. Thank you incredibly much for the review - I've never used this guy, so ur review is really helpful;-)

    ОдговориИзбриши
  9. Nikad do sad nisam koristila te mackalice protiv celulita, sad sam naručila iz Avona... A ako mi se on ne svidi, uzeću ovaj, jer imam njihov balzam i mnoogo mi je pomogao kad sam imala problema sa zglobovima, pa verujem da je i ovo odlično...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da nije los, koliko god mazalica protiv celulita uopste moze da bude uspesna :)

      Избриши
    2. Ne znam, ali kaže mi mama da koža bude lepša, čvršća od toga, pošto ona to koristi :)

      Избриши
  10. Budimo realni, nema te mackalice koja ce pomoci koliko zdrava ishrana, hidratacija i vezbe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To jeste, mada meni samo fali hidratacija malo, ali sam resila da od ovog leta to promenim, pa cu bas da vidim da li ce mi biti malo bolje.

      Избриши
  11. Moracu i ja da ga kupim. ;) A kako ga nanosis? Samo ga namazes ili...?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, najobicnije utrljam dok se ne upije, a to ide prilicno brzo jer je gelasta struktura.

      Избриши
  12. baš me sad zanima ovaj gel,moram pogledati ima li ga u našem DM-u :) trenutno provodim testiranje Niveinog gela protiv celulita i baš ću napraviti post o izazovu otklanjanja te napasati s kojom se bore mnoge žene. celilut mi ovako baš i nije vidljiv (osim na stražnjici),ali se vidi čim pritisnem kožu :/ uz gel koristim i mali masažer,te redovno radim i piling,pijem puno vode i bavim se fizičkom aktivnošću pa ću vidjeti ima li ikakvog učinka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa bas javi kako je ispalo. Tebi je super ako se vidi smo kad pritisnes. Za mene to znaci da ga nemas. :)

      Избриши
  13. Zvuči zanimljivo, obratiću pažnju ako uspem da se nateram da ne budem ovoliko lenja :D

    ОдговориИзбриши
  14. O, znači dobar je! Veruješ li da ja skoro svaki put kad sam u radnji s kozmetiko zastanem kod ovih kutijica i razmišljam da li da probam. Jedino što me mrzi da se mažem svaki dan, lenja sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da nije los. Mislim nije nikakvo cudo, ali za mene radi bolje od svih koje sam do sad probala.

      Избриши
  15. Sta pise u primeni, da li se moze i s masazom kombinovati ili samo treba naneti i ostaviti pa deluje zagrevanjem? ja sam stavljala brsljan gel pre prelaska s masazerom, ali probala bih i ovo umesto njega...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pise da se nanosi i blago umasira, tako da mozes da koristis i masazer :)

      Избриши
  16. Анониман5. јул 2013. 02:02

    Postovane, nadam se da ce neka od vas moci da mi pomogne. Interesuje me da li ovaj anticelulit gel sme da koristi osoba koja ima prosirenu kapilarnu mrezu tj. kapilare na nogama. Unapred hvala, pozzz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne bi trebalo. Koliko ja znam za sve pa i za ovaj anticelulit gel vazi da ako ima taj zagrevajuci efekat ne bi trebalo da koriste devojke sa kapilarima i prosirenim venama da im ne pogorsa problem. Tako da kupi neki drugi koji nije sa zagevanjem.

      Избриши
    2. Анониман5. јул 2013. 13:05

      Hvala puno na odgovoru. Pretpostavila sam da je tako ali sam se negde nadala da mozda ipak ima nade da i ja koristim taj :-( vise nisam pametna sta da probam...

      Избриши
    3. Gelovi koji greju ne znači da su i bolji, tako da slobodno kupuj ove sto hlade ili obične.

      Избриши
    4. Анониман5. јул 2013. 13:26

      Ovo je jedini za koji sam cula samo reci hvale i jos kada sam videla tvoj post uhhh bas sam imala zelju da ga probam. U svakom slucaju hvala puno. "Casica razgovora" znaci puno :-)

      Избриши
    5. Trenutno koristim eveline serum narandzasti kupi njega odlican je.

      Избриши
  17. Анониман6. јул 2013. 02:09

    Hvala puno, upravo krecem u kupovinu :-)

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман13. јул 2013. 14:03

    Upravo sam se namazala ovim gelom koji koristim vec neko vrijeme i mogu vaam reci da ima efekta!!
    Ali osjecam se kao da sam na lomaci ahahhahahahahahha...
    Jaooooooo,ovo nije normalno! Ko ne moze ispostovati mazanje svako vece poslije tusiranja,,neka ne pocinje. Jaooooo gorim!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odmah da te malo oraspolozim, ja sam se posle jedno 10ak mazanja jako navikla i kao da me je duplo manje peklo. Da li je to sve u glavi ili stvarno koza malo navikne, u svakom slucaju bice lakse uskoro :)

      Избриши
  19. Одговори
    1. I haven't tried that. But I don't think it would be so good for that. Even when I used it on my legs it helped with cellulite, but it didn't really burn the fat, too.

      Избриши
  20. Htela bih da mi pomognete...imam 21godinu i pojavilo mi se puuno celulita,koristim ovu kremu vec 2 nedelje,koja naravno pece,ali nista preterano,sto ne moze da se podnese...hocu da vas pitam zasto mi se celulit naglo povecao,ili on to izlazi na povrsinu,jer to znaci da cu ga uskoro izgubiti ili sta....???pomozite,poludecu :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jel se celulit povecao od kad koristite kremu? Ne znam bas da vam kazem zasto je to tako, ja dok sam je koristila nisam primetila tako nesto, mada svako je drugaciji, pa mozda i jeste to od kreme. Svakako nastavite da je koristite, ne moze da steti. A potrudite se i da svaki dan pijete dovoljno vode, ne jedite mnogo slatkog i gazirana pica. Ne znam kakva vam je ishrana, mozda se i zbog toga povecao celulit.

      Избриши
  21. Анониман12. март 2014. 21:24

    upravo sam pocela da koristim ovaj gel Krauterhof...nije uopste strasno, ne pece toliko,bar mene...inace toplota mi prija,i vise imam osecaj kao da golica...
    nadam se dobrim rezultatima :)

    ОдговориИзбриши
  22. Sta mislite kakav bi efekat bio kada bih namazala gel, a zatim otisla na trening?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sta ja znam, ne verujem da bi to ista pomoglo ako zbog toga mislis to da radis. Samo bi te peklo jace ako ti je vrucina, a mislim da nista time ne dobijas. Pritom on i kad se namaze ne pece mngoo dugo i posle 10ak minuta se upije i ne pece. Bar je tako mene.

      Избриши
  23. Sada sam ga nanela i mene licno pece bas bas jako, ne znam da li je to normalno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa znas kako i mene je peklo bas dosta posebno prvi put, a gde god da sam citala tako je isto bilo. Eventualno ako bas ne mozes da izdrzis mazi manje za pocetak. Sto se mene tice s vremenom je ta kolicina pecenje krenula da se smanjuje i bila je dosta manja posle mozda polovine potrosene kutije. Samo kad naneses nemoj da se pokrivas ili oblacis bilo sta sto ce dodatno da te greje. Prodje to pecenje posle 10ak minuta najvise. Bar je tako meni bilo.

      Избриши
  24. Takođe, i ja sam kupila sasvim slučajno ovaj gel. Cena je prilično skromna u odnosu na slične proizvode, pakovanje solidno veliko, a i Švabe to kad naprave, mislim se ja, tu nema greške. I, zaista, sve što ste napisali u dlaku je tačno. Peče, gricka, greje do besvesti ( naročito kad legneš pa se pokriješ ) i lepo se upija, ne masti i lepo miriše kao što ste rekli na limun, al' radi posao baš, baš. Svakog aprila počinjem sa mackanjem ovog gela i zadovoljna sam toliko da više nikada ne bi kupila neki drugi. Pozdrav za Vas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super je kad se tako nadje nesto sto ti odgovara! Ja se bas mislim da ga opet kupim. I ja sam ga kupila na foru, ma svabe kad naprave to mora da je dobro. I pazi ono stvarno dobro :D

      Избриши
  25. Анониман5. мај 2014. 15:44

    Devojke, ja sam danas kupila ovaj gel i stavila ga malopre :D mogureci dosta pece i greje, ali se smanjuje to kako minuti prolaze. Zanima me hoceli me tako peci celu noc ? :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam po sto ne odgovaram odmah da sad vec znas da nece. Prodje to za 10ak minuta skroz.

      Избриши
  26. Анониман8. мај 2014. 15:28

    Sta mislite da li moze da se maze na stomak? Citala sam da zene mazu i da im se smanjuje :o

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa u principu moze...ne vidim sto ne bi moglo. Ali ne znam da li ce bas da smanjuje masne naslage. On je vise za celulit. Mozes da probas... :)

      Избриши
  27. Анониман12. мај 2014. 14:10

    Čula sam da gel deluje tako što izbaci prvo celulit na povrsinu, a zatim ga ukloni. Posle koliko otprilike se to dešava, ide leto i ne bih bas da mi celulit izbije vido na površinu ( s obzirom da ga imam samo kad stisnem rukom)? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj pa ne znam to da ti kazem. Ja nisam primetila da mi je celulit mnogo izbio na povrsinu. NIje to nista drasticno. Mada svako drugacije reaguje. Mada mislim da ne treba nesto da brines oko toga zbog leta.

      Избриши
  28. Анониман21. мај 2014. 13:49

    A mislite li da ce rezultati biti bolji ako ga mazem i ujutru i uvece? Hvala :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam....ali mozda ne bi trebalo preterivati jer to ipak zagreva, pa zbog kapilara da ne popucaju ili tako nesto.

      Избриши
  29. Анониман27. мај 2014. 00:12

    Kupila sam juče gel, namazala i nisam očekivala da će da bude toliko toplo, jedva sam izdržala. Međutim brinu me kapilari, nemam tamo gde mažem (butine), ali imam iznad stopala i malo na listovima. Da li to može da bude problem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam. Ti gelovi koji zagrevaju ne bi trebalo da se mazu kad neko ima problema sa kapilarima, mada posto nemas na regiji na koju mazes verovatno nece biti problema. ALi prati situaciju pa prestani ako vidis kapilare.

      Избриши
  30. Анониман14. јун 2014. 04:37

    Imam jedno pitanje :) Razmisljam da kupim ovaj gel, ali jedino ne znam da li previse smanjuje obim butina ako se duze koristi? Ja npr. imam mali obim butina, imam svega 53 kg ali zato imam dosta celulita...:( Meni je u interesu samo da smaknem celulit, ali ne i da smrsam, ako me razumete? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno. Ma nema sanse da ti ovo smanji obim. Generalno ja sumnjam da bilo sta smanjuje obim, a posebno toliko da to bude vidno. Ne brini se nista ti za kilograme i obim. :)

      Избриши
    2. Анониман15. јун 2014. 15:26

      Hvala Vam puno! :)

      Избриши
  31. Анониман1. јул 2014. 14:00

    Kupila sam sva tri njihova preparata: gel, serum i piling. Interesuje me kako ide redosled korišćenja gel pa serum ili obrnuto i kolika je vremenska razlika u mazanju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ne znam jer nisam probala serum. Ne znam sta je taj serum tacno. Ali svei se cini da je to mozda kao neka jaca varijanta gela pa mazi ili serum ili gel posle pilinga. Ali piling nemoj da radis svaki dan. Posebno ako je neki jaci.

      Избриши
  32. Анониман4. јул 2014. 18:48

    Da li se od ovog gela ljusti koza? S obzirom da idem u solarijum i ne bih bas volela da mi se gubi boja :-)

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман25. јул 2014. 14:15

    Super pa ja slučajno 'naleti' na ovu recenziju baš sam gledala ovaj gel i drago mi je da bar malo ublažava celulit jer je to ono što meni treba, stanje mi nije drastično ali bolje na vrijeme spriječiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe pa da mada s celulitom se tesko bori na bilo koji nacin. Geni su tu najbitniji :)

      Избриши
  34. Ja sam danas kupila i utrljala ovaj gel. Zagrevanje, ako uopšte postoji, je toliko blago da nisam sigurna da li radi. Kupila sam ga u Liliju, 30 meseci je rok trajanja, a datum proizvodnje je jul 2014. Šta može biti u pitanju?! To bi moralo da zagreva i to da prži, da bi imalo efekta na mikrocirkulaciju :( Šta može biti problem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju pa stvarno ne znam. Ili tom tvom gelu nesto nije u redu ili ti prosto drugacije reagujes na to pa ne osecas zagrevanje. Namazi nekom drugom tvoj gel pa ako njih przi onda je do tebe. :)

      Избриши
  35. mojoj zeni su izasle sve modrice po nogama ... strasno jebem ti kremu ...za dva dana na kozno pa ce da vidimo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj uzas! Jel imala problema sa pucanjem kapilara nekad? Znam da od krema koje zagrevaju moze tako nesto da se mozda desi.

      Избриши
  36. Ja ga koristim 5 dana i pojavile su mi se modrice po nogama.. Šta da radim? Inače nemam problema sa kapilarima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj definitivno prejako reagujes na njega. Moj savet je da prestanes da mazes. Nema potrebe da se mucis. Kupi neki drugi koji ne zagreva.

      Избриши
  37. U suštini meni to ne smeta...podnosim zagrevanje, te modrice me ne bole, nego jedini trip mi je jesu te modrice nesto sto moze zdravstveno da škodi? Ako me razumeš... :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nemam pojma. Valjda su to samo popucali kapilari. Ali ja svakako ne bih mazala to vise da mi se stvaraju modrice.

      Избриши
  38. Pocela sam da mazem ovaj gel pre 5 dana, stvarno przi kao lud, ali kod mene to przenje traje sat vremena intenzivno a onda jos sat vremena manjim intenzitetom. Imam bas puno vidljivog celulita, ali mogu vam reci da vec posle ovih nekoliko mazanja primecujem rezultate, sve ne mogu da verujem. S obzirom kako pece, da se nisu vec pokazali rezultati mislimm da bi odustala, posto je osecaj kao da se prislonis uz vrelu ringlu. Nikako nemojte mazati odmah posle tusiranja jer je przenje jace, sacekajte bar sat vremena da se malo zatvore pore. Butine zaista izgledaju zategnutije i lepo oblikovane, i dalje mi se vidi celulit ali tek sam pocela sa koriscenjem pa se nadam da ce biti jos bolje, a i one "kesice" ispod guze nestaju. Mislim da vredi izdrzati neprijatne efekte ovog gela jer zaista radi.

    ОдговориИзбриши
  39. Koje je bolje vrijeme za mazanje ujutro ili navečer? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sve jedno je, ali ako ujutru ides na posao da ne bi morala dugo da cekas dok ne prodje vrlo izrazeno zagrevanje, bolje mazi uvece. Malo sacekas pa na spavanje. Mada ako budes mazala u toku zime ne pokrivaj se odmah jorganom, bice ti previse vrelo :)

      Избриши
  40. Ja sam ga kupila i pocela od veceras a da znate pocela sam i sa vakum texnikom razbijanja celulita u kucnoj varijanti <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa javi onda rezultate. Kako bre radis taj vakum? Pazi da ne napravid podlive.

      Избриши
  41. Ja sam ga kupila i pocela od veceras a da znate pocela sam i sa vakum texnikom razbijanja celulita u kucnoj varijanti <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa javi onda rezultate. Kako bre radis taj vakum? Pazi da ne napravis podlive

      Избриши
  42. Pece kao djavo, joj joj joj... jel treba celu noc da odstoji?

    ОдговориИзбриши
  43. Pece kao djavo, joj joj joj... jel treba celu noc da odstoji?

    ОдговориИзбриши
  44. Анониман14. јун 2016. 15:02

    Koliko se drzi krema?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne brini proci ce to zagrevanje posle 10ak min. A krema se inace samo namaze i ostavi o ona se odmah upije skroz.al to zagrevanje traje neko vreme pa prodje. Samo se ne pokrivaj dok greje da ne pogorsas dodatno:)

      Избриши
  45. Da li treba da se masira i maze u isto vreme ili samo blago namaze povrsina koze? Pre sat i po sam masirala butine ovom kremom, ne mogu da zaspim koliko pece (neprijatno, nije to samo 'efekat toplote', ovo je kao da sam gurnula noge u visoku pec)... Hvala na odgovorima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja je nisam mnogo umasiravala jer me je mrzelo. U principu ne. Ne verujem da ti je od masiranja gore pecenje,mada mozes da probas da to ipak ne radis da vidis da li ti je lakse. Mene je taj osecaj toplote popustao sto sam duze koritola kremu. Takodje moj savet je da se ne pokrivas odmah ako mazes ore spavanja. Ne znam da li je efekat kreme bolji ako se umasirava. Ja licno nisam nikad videla velike razlike kad nesto umasiravam pa to onda uglavnom i ne radim. Tek po malo umasiram. I jos jedna misao...sobzirom da se ova krema vrlo brzo upija jer je gelasta, ako si uspela da je dugo umasiravas mozda si prosto previse stavila. Probaj da nanosis manje.

      Избриши
  46. Koliko je trebalo vremena da mazes da se makne celulit?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nista celulit ne moze da ukloni skroz, tek mozda po malo. Tako je i sa ovim gelom. Posle nedelju, dve se primeti da je koza zategnutija.

      Избриши
    2. Анониман12. јул 2016. 07:46

      Meni je od gela izasao celulit na povrsini.. Al posto nemam da placam masaze skupe kako sad da uklonim to da se ne vidi tolko? Pijem 3l vode i dalje se mazem

      Избриши
    3. A pa to bi tako i trebalo da radi. Pa nista sami nastavi da mazes i ti to umasiravaj koliko imas zivaca, pa ce valjda da se popravi stanje.

      Избриши
  47. Анониман12. јул 2016. 12:38

    E vazii...hvala.. Javljam ako uspijem:)

    ОдговориИзбриши
  48. Анониман19. јул 2016. 21:30

    Ovaj gel je fantastičan. Ja ga koristim godinama, naravno nisam redovna, ali godinama ga u ovom periodu kupujem i koristim. Prvo sređuje i poboljšava strukturu kože, pa izbaci celulit na površinu :)) pa ko nastavi, onda lagano krene da nestaje taj celulit sa površine.. U mom slučaju efekat grejanja traje tri sata. Ali se posle pola sata naviknem. Kao da je neko potpalio vatru :)) Obzirom na to da sam zimljiva i da imam lošu cirkulaciju, ova krema je za mene milina. Sada sam kupila serum, pa ću videti kako on deluje.
    Srdjana Marinkovic, o kakvoj vakum tehnici se radi? Aparat ili nešto drugo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super si to opssala! Ja plabiram da sad probam serum pa da vidim kakav je i on.

      Избриши
    2. Анониман20. јул 2016. 08:36

      Baš mi je drago da opis pomaže. Samo sam zaboravila da kažem, da ovu kremu uvek nanosim sa rukavicama. Zaštite se ruke, ako već peku noge i zadnjica, ne moraju ruke :))

      Избриши
    3. Ja nisam bila toliko pazljiva. Mazala sam rukama i posle operem ruke i nista me nije peklo po rukama. Mada ko zna...da sam utrljavala to sto godina mozda bi me i peklo. Ali me je mrzelo :D

      Избриши
    4. Zdravo svima! Ja sam danas pocela da koristim ovaj gel i slikala sam se i tako cu svake nedelje pa cemo videti rezultate. Za sada osecam samo kako me je zagrejao nadam se da je dobar! :)

      Избриши
    5. Srecno! Mozda je i pametno to slikanje. Ja ovako kad samo gledam nikad nisam sigurna u efekte :)

      Избриши