уторак, 9. фебруар 2016.

Nivea Natural Oil - Shower Oil


Od trenutka kada sam probala Eucerin ulje za tuširanje, moja ljubav prema ovom tipu proizvoda je postala veoma velika. O Eucerin ulju pisala sam u ovom postu, ako nekoga bude zanimalo. Nakon što sam potrošila ovo ulje u Lilly-ju sam primetila da je i Nivea izbacila ovakav proizvod - Nivea Natural Oil.


From the moment I tried Eucerin Shower Oil, my love for this type of product has become very large. About Eucerin oil, I wrote in this post, if someone is interested. After I spent it I noticed in Lilly drugstore, that Nivea released this type of product - Nivea Natural Oil.


Za razliku od Niveinog bebi ulja (post je ovde) koje me je šokiralo svojim lošim sastavom i bazom od Paraffinum Liquidum, ovo ulje za tuširanje je zapravo na prirodnoj bazi i ima divan ststav. Osnova je sojino ulje, ali sadrži i ricinusovo ulje. Dolazi u plastičnom pakovanju koje je tipično za Niveine gelove za tuširanje ili gore pomenuto bebi ulje. Ima vrlo lep miris, mada se meni lično više svideo miris Eucerin ulja koji se takođe više i zadržavao na koži.


Unlike Nivea Baby Oil (post here) which shocked me with its bad compositions and Paraffinum Liquidum base, this shower oil actually has a natural base and has a great composition. The base is soybean oil, but it also contains castor oil. It comes in a plastic bottle, which is typical of Nivea shower gel or baby oil mentioned above. It has a very nice smell, although I personally like the smell of oil Eucerin oil more, which also stayed on the skin longer.


Dobra strana ovog ulja je što ima sličan sastav kao i Eucerinovo, ali je skoro duplo jeftinije. Cena mu je oko 300 dinara, mada sam ja svoje kupila na nekom sniženju. Bočica ima 200ml. Ulje može da se koristi umesto gela za tuširanje, pošto pravi solidnu penu, ne baš toliko bogatu kao kupke, ali sasvim dovoljnu za lepo tuširanje. Posle korišćenja ulja koža je meka i negovana, a posebno će prijatno biti vlasnicima suve kože, mada i svima ostalima u toku zime. Naravno, nakon ispiranja vodom koža nije masna, samo je meka i hidrirana.


The good side of this oil is that it has similar composition as Eucerin, but it is half the price. Price is about 300 RSD, although I bought mine during a sale. The bottle has 200ml. The oil can be used instead of shower gel, since it makes nice foam, not quite as rich as shower gel, but quite sufficient for a nice shower. After using the oil skin is soft and nourished. The owners of dry skin will especially like it, but also everyone else during the winter. Of course, after rinsing with water the skin is not oily, just soft and hydrated.


Ovo ulje ima sve moje preporuke, isto kao i Eucerinovo. Lično Eucerin mi je draže zbog mirisa, ali moram priznati da ću zbog niže cene sigurno kupovati i ovo Niveino. Po učinku jednako je dobro. Da li koristite ulja za tuširanje? Da li ih i vi volite kao i mnoge devojke koje su ih do sad probale i oduševeljeno hvalile po internetu?

Informacije i ocene
Cenaoko 300 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Tipovi1
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje4/5
Cena5/5
Miris i pena4/5
Nega kože5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- cena
- dobro hidrira

- prirodna ulja u sastavu
- prijatan miris
- lepo peni
                                    


This oil has all my recommendations, as well as Eucerin. I personally prefer Eucerin, because of the smell, but I must admit that I'll definitely buy this one too, due to lower price. After all, the effect is just as good. Do you use shower oils? Do you love them as many girls who tried them do, and who delightedly wrote about them on the web?

Information and scores
Pricearound 300 RSD
Where to buyLilly, DM
Types1
Would I buy them againYes
Packaging4/5
Price5/5
Scent and foam4/5
Nourishing5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- price
- good hydration

- contains natural oils
- nice scent
- good foam
                                          

6 коментара:

  1. Mogla bih da probam ovo, ja poludim kad vidim da negde piše ulje :) Eucerinovo obožavam a ako je slično cena će presuditi :) Javljam utiske! L.

    ОдговориИзбриши
  2. Da, da, da! Cijelu zimu sam vecinu vremena koristila upravo ovo ulje i sastavom me prije svega privuklo a zadrzalo svojim djelovanjem. Jedino mi ono spasava suhu kozu tijela a bome i jedino umiruje psorijazu koju imam po rukama. Bas mi je drago sto dijelimo ljubav spram njega! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U bas mi je drago da je dobro i kod zahtevnije koze. Moja nije tako suva ali ipak zna da se isusi zimi ali sa uljima ovog tipa ni malo:)

      Избриши