четвртак, 4. фебруар 2016.

Inglot Flexi Palette + 16 (Shine), 428 (Pearl) Freedom System Eyeshadows


Od uvek sam želela magnetnu paletu. Dugo sam razmišljala da naručim Z paletu, ali ona nije baš jeftina, a ako je kupim preko MakeUp Plaze, sajta koji ihjedini prodaju u Srbiji, košta čak oko 3500 dinara. Onda je Inglot uveo sličan proizvod i to od čvrste plastike, dok je Z paleta ipak od kartona. Inglot Flexi Palette pri tom košta manje - 2500 dinara. I tako je bilo rešeno! Doduše moju sam po narudžbini dobila za rođendan.


I've always wanted a magnetic palette. I thought for long time of buying Z palette, but it is not exactly cheap, and if I order it from MakeUp Plaza, which is the only local website that sells them, it costs aroun 3500 RSD. Then Inglot introduced a similar product made of hard plastic, while the Z palette is cardboard. Inglot Flexi Palette also costs less - 2500 RSD. And so it was decided! Admittedly, I got mine as an ordered present for my birthday.


Obožavam ovu Inglot paletu. Dolazi u kartonskoj kutiji, a napravljena je od veoma čvrste i debele plastike. Poklopac je providan ali od zamućene plastike. Na svakom ćošku postoji po jedan magnet koji veoma čvrsto drži poklopac. Poklopac se u potpunosti skida i pomoću tih magneta može se pričvrstiti sa donje strane dok radite sa paletom. Naravno paleta je cela magnetna i u nju mogu stati sve  senke u metalnim posudicama.


I love this Inglot palette. It comes in a cardboard box and is made of a hard and thick plastic. The cover is transparent but blurred plastic. At every corner, there is one magnet that very firmly holds the lid. The cover is completely removable and using these magnets it can be attached on the lower side while you work with the palette. Of course, the entire palette is magnetic and you can fit all your eyeshadows in metal containers in it.


Flexi paleta je ljubav na prvi dodir. Prekvalitetan i koristan proizvod. Kupiću još jednu garantujem, prvu sam skoro do kraja napunila, a poprilično je velika. A sada da vam pokažem i poslednja dva ljubimca iz Freedom System senki. Prvu sam takođe dobila za rođendan i to je broj 16 iz serije Shine senki.


Flexi palette is love at the first touch. Great quality and useful product. I'll buy another one guaranteed. I almost filled this one to the end, and it is quite large. Now let me show you my last two loves from Freedom System eyeshadows. First one, I also got for my birthday and this is number 16 from Shine eyeshadow line.


Senka broj 16 je žuta senka sa vrlo delikatnim sjajem. Nije drečava već je malo svetlija, a posebno kada se nanese na kožu. Prilično je dobro pigmentovana, a na koži se presijava na žuto i zlatno, ali ne vuče na narandžasto. Ne kruni se i ima zaista super formulu.


Eyeshadow number 16 is yellow shade with a delicate glow. Not flashy but a little lighter, especially when applied to the skin. It's pretty well pigmented and on the skin it shimmers yellow and gold, but not pulling on orange. It doesn't crumble and has a really great formula.



Druga senka je bila ljubav na prvi pogled. To je senka 428 iz Pearl linije. Ova senka je prava teget senka sa jednako sitnim i finim plavim šimerom. Vrlo je tamna, ali se minimalno kruni pri nanošenju, što je odlično. Iako je pigmentacija super vrlo lako se blenda. Ipak, jedan sloj izgledaće svetlije i biti plavlji, dok sa dva sloja mogu da dobijem teget nijansu skoro kao boja same senke u posudici. Ipak za tamno teget nijasnu preporučujem nanošenje preko neke crne bazne senke ili nečeg sličnog.


The other shade was love at first sight. This is the 428 eyeshadow from Pearl line. This shadow is a real navy blue with nice velvety blue shimmer. It is very dark, but it is still excellent during application. Although it is strongly pigmented it blend nicely. However, one layer will appear brighter and bluer, while with the two layers I can get get a shade almost like the eyeshadow inside the pot itself. Yet for a the dark navy blue shade I recommend applying it over some some black base shadow or something similar.


Obe senke su vrlo postojane i ne skidaju se u toku celog dana uz dobru bazu, a moj izbor je naravno Avonova baza. Inglot senke sadrže 3.2g i koštaju 840 dinara.


Both eyeshadows are very durable and stay on the entire day with a good base, and my choice is of course Avon eyeshadow base. Inglot eyeshadows contain 3.2g and cost 840 RSD.







I za kraj malo swatch-eva kao i par kombinacija na očima.


And finally a few swatches and combinations on the eyes.



Da li imate Flexi paletu i da li volite Inglotove senke kao i ja? Da li smatrate a je ovaj tip magnetnih paleta korista i praktična stvar?


Do you have a Flexi palette and do you like Inglot eyeshadows like I do? Do you think this type of a magnetic palette is a good and practical thing?

Informacije i ocene
CenaPleta: 2500 RSD
Senke: 840 RSD
Gde kupitiInglot
TipoviMnogo
Da li bih ih ponovo kupilaDa!
Pakovanje5/5
Cena4/5
Formula5/5
Nanošenje5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- paleta od čvrste plastike i  
  sa jakim magnetima
- divna tekstura senki
- pigmentacija
- trajnost
- lako blendanje
- ne krune se
- malo viša cena        


Information and scores
PricePalette: 2500 RSD
Eyeshadows: 840 RSD
Where to buyInglot
TypesMany
Would I buy them againYes
Packaging5/5
Price4/5
Texture5/5
Nourishing5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- palette is from firm plastic
  and with strong magnets
- great eyeshadow texture
- pigmentation
- durability
- easy blending
- no crumbling
- price is a bit higher          

11 коментара:

  1. Flexi paleta je divnaaaaaa :) nisam znala da je od plastike mislila sam da je kao Z-palete od kartona a jos je i jeftinija.Odusevljena sam a i ova plava senka mi je prelepa. :) Moracu da prosetam do Inglota u skorije vreme,da uzmem tu Flexi paletu i da konacno depotujem sve senke koje imam jer me mrzi svaki put kad se sminkam da otvaram svaku pojedinacno. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da jako debela i kvalitetna plastika. Ista ko i na ostalim Inglot paletama, samo lepo nema one pregrade za pojedinacne senke. Divota :)

      Избриши
    2. Najvise mi se dopada sto nema te pregrade,ovako ima vise prostora sto je i bolje :)

      Избриши
  2. Is that yellow or gold color eyeshadow, however, is still a great color! Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ОдговориИзбриши
  3. Imam Z paletu dosta dugo, uspela sam da je ''ulovim'' dok se još jeftino prodavala na Amazonu, ali ova mi deluje mnogo zanimljivije. :D Posebno što poklopac može da se skine. A Inglot senke su toliko divne, veliki plus je što su kockaste pa mogu pod konac da se naređaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da ma plastika je bas super i cvrsta. A super je poklopac mozes da ga zarotiras ili skines skroz. :)

      Избриши
  4. Senke su predivne i odlicno ti idu uz oci. :) Nemam jos uvek nikakvu paletu i da znas da bi mi bas koristila. Moram da priznam da moja noga jos nije krocila u Inglot iako imam par njihovih proizvoda (koji su mi stigli iz Varsave). :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne ulazim tamo cesto jer su ipak malo skupi, ali s vremena na vreme pocastim se necim. A jos skuplje od Inglota i ne pokusavam:)

      Избриши
  5. Izgleda da sam ja jedina koja nije znala da su Z palete kartonske :D.
    Inglotova Flexi paleta mi je na vrhu liste za kupovinu. I generalno, magnetne palete su pravi spas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu kartonske su mada kao čvrste. Ali Inglotoa mi je baš strava a kako je jeftinija više i ne mislim o Z paleti.

      Избриши