понедељак, 16. новембар 2015.

Lilly veoma zdrava krema za problematičnu kožu


Iako je pubertet iza mene već mnogo godina, jednom ili dva puta mesečno imam nalete bubuljica zbog promene hormona u toku ciklusa. Kreme za problematičnu kožu su zato uvek uz mene. Iako je La Roche-Posay Effaclar Duo + moja ubedljivo omiljena krema, volim da isprobavam nove. Novim kremama nije lako da se takmiče sa mojom HG kremom, ali ako neka to uspe, znači samo da je zaista fenomenalna. Ovog puta rešila sam da isprobam možda i najjeftiniju kremu koja može da se nađe u Lilly drogerijama, a to je krema iz Lilly linije tj. Veoma zdrava krema za problematičnu kožu.


Although puberty is long behind me, once or twice a month I have pimple bursts due to changes in hormones during my menstrual cycle. That's why creams for problematic skin are always with me. Though La Roche-Posay Effaclar Duo + is by far my favourite cream, I like to try new ones. New creams have a really tough job competing with my HG cream, but if one succeeds, it means that it is really phenomenal. This time I decided to try maybe the cheapest cream that can be found in Lilly drug stores, and that is a cream from Lilly product line, ie. Very healthy cream for problematic skin.


Krema dolazi u tubici sa vema sitnim otvorom. Ranije je dolazila u kutijici, ali su pakovanje promenili, što je odlično. Tuba sadrži 15ml i košta samo 199 dinara. Treba je potrošiti u roku od tri meseca nakon otvaranja. Kao što možete da vidite na slici ispod krema ima poprilično mali broj sastojaka. Na bazi je voćnih kiselina, a sadrži i glicerin. Gusta je i bele boje, i malo sporije se razmazuje i upija, mada je moguće razmazati je tako da na koži nemate beli trag.


The cream comes in a tube with a tiny opening. Before it was packed in plastic boxes, but they changed the packaging, which is great. Tube contains 15ml and costs only 199 RSD. It should be used within three months from opening. As you can see in the picture below cream has only a few ingredients. It is based on fruit acids, and contains glycerin. Thick and white, and a little slower to spread and absorb, although it is possible to smear it on the skin, without it leaving a white mark.


Zbog aktivnih sastojaka kao i efekata na koži ne bi trebalo da se nakon nanošenja kreme izlažete suncu. Ja je zato nanosim u sklopu noćne nege, dok u toku dana koristim druge proizvode. Krema ima malo neprijatan miris, podseća me na nešto pokvareno ili sumpor, ali miris nije previše jak i brzo izvetri. Kremu nanosim u tankom sloju, i moja koža je mešovita bez isušenih delova, tako da mi ova krema nije isušila ili iziritirala kožu, mada ako imate osetljivu ili suvu kožu budite pažljivi. Ne mažite je u debelom sloju i hidrirajte kožu.


Because of the active ingredients and the effects on the skin, after application you should avoid direct sunlight. Therefore I apply it as part of my night skin routine, while during the day I use other products. The cream has a slightly unpleasant smell and reminds me of something rotten or sulfur, but the smell is not too strong and quickly evaporates. I apply the cream in a thin layer, and my skin is mixed without dry parts, so this cream didn't dry out or irritate my skin skin, but if you have sensitive or dry skin, be careful. Do not apply it in a thick layer and hydrate the skin well.


Što se tiče efekta i umirivanja bubuljica krema nije loša. Ne može da se poredi sa Effaclar Duom, ali prilično je dobra, posebno ako uzmemo u obzir smešnu cenu. U toku noći krema prilično smiri bubuljice, posebno ako su manje i manje upaljene, a u roku od dva do tri dana ih skroz ukloni. Mojoj sestri takođe poprilično odgovara, a njoj na primer Effaclar ne leži. Tako da je na žalost što se kože tiče uvek bitno isprobati kremu. Mislim da je krema vredna isprobavanja, pošto ako vam odgovara sredićete bubuljie za zaista malo para.


As for the effect and calming of the pimples this cream is not bad. It cannot be compared to Effaclar Duo, but it is quite good, especially considering the ridiculously low price. During the night this cream calms pimples rather well, especially if they are smaller and less inflamed, and within two to three days they are completely removed. My sister also likes it, and Effaclar for example is not good in her case. So unfortunately when it comes to our skin you always have to try the cream. I think this cream is worth trying, because if it suit you, you'll get rid of pimples for really small amount of money.


Da li ste probali ovu kremu i da li vam je odgovarala? Volite li proizvode iz ove Lilly linije? Ova marka polako ima sve veći broj proizvoda koji mi se čine zanimljivi i vredni isprobavanja.


Informacije i ocene
Cena199 RSD
Gde kupitiLilly
Tipovi1
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena5/5
Formula3/5
Efekat4/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- cena
- pakovanje
- smiruje bubuljice
- miris
- nakon nanošenja izbegavati sunce
- malo isušuje kožu


Did you try this cream and what are your impressions? Do you this Lilly product line? This line has more and more products that I think are interesting and worth trying out.

Information and scores
Price199 RSD
Where to buyLilly
Types1
Would I buy them againYes
Packaging5/5
Price5/5
Formula3/5
Effect4/5
Overall Score4/5
ProsCons
- price
- packaging
- calms down pimples
- scent
- after application one needs to
  avoid direct sunlight
- slightly dries out the skin

14 коментара:

  1. Koristila sam je i bila sam zadovoljna, fino umiruje bubuljice. Takođe sam je korsitla u sklopu noćne nege :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da vidim da su mahom ljudi zadovoljni ovom kremom.

      Избриши
    2. Jel ti pomoglo da spadnu,bar u nekoj meri??

      Избриши
    3. Jeste, ali nije mnogo. Lagani efekat. Mada kod svakoga je drugacije. Ne zna se dok ne probas.

      Избриши
  2. Koristila sam je i bila je ok. Kod mene nije uvek uspevala da smiri bubuljice a za potkožne mi ništa nije pomogla. Sad imam Ichtyol i ona mi je super. Potkožne nestanu za max 2 dana :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmmmm mogla bih to da probam. Nemam mnogo potkoznih ali nekada na obrazu znaju i one da mi izadju.

      Избриши
  3. Koristila sam je kada sam imala bubuljice i bila je super :D

    ОдговориИзбриши
  4. Meni ova kremica radi isti posao kao i cinkova pasta :) Dobra je za potkozne gamadi, ali mi je minus kao i tebi, sto isusije kozu :/

    ОдговориИзбриши
  5. Dva puta sam je kupovala, nije bila losa ali presla sam na neke druge stvari u borbi protiv akni i slicnog :) Nije mi isusivala kozu, stavise, mastila me je i to me nerviralo. Iz VZK linije probala sam jos micelarnu ali je ne bih preporucila, mnogo je slaba, kao da je uljasta, ne isusuje i prijatna je, ali podbacila je u efikasnosti. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E super sto si mi rekla za micelarnu, bas sam razmisljala da je mozda probam, al sad najverovatnije necu:)

      Избриши
  6. Одговори
    1. E ja sam ovo kupila u Sephori za 820 dinara. Mozda sad nije bas takva cena ali eto to je okvirno to :)

      Избриши