среда, 8. јул 2015.

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 36

Golden Rose Rich Color lakovi su mi uvek bili primamljivi zbog male cene i dobre formule. Dolaze u pljosnatoj bočici od 10.5ml a ja sam ovaj platila samo 130 dinara. Kod ovih lakova četkica je široka što meni lično odgovara. Međutim formula lakova drastično može da varira od nijanse do nijanse. Poslednji koji sam kupila je nijansa 36 - svetlo drečavo zelena koja vuče na žućkasto ili čak na maslinasto zeleno. Kao i kod većine svetlo zelenih nijansi i ova formula je retka. Poprilično je ređa od nekih drugih nijansi iz iste GR linije lakova. Na slikama ispod imam čak 3 tanka sloja. Moguće je postići lep izgled i sa 2 uz dosta pažnje ali kako se lak brzo suši nije problem naneti ni 3 sloja. 


Golden Rose Rich Color nail polishes have always been interesting to me because of their low price and good formula. They come in a narrow bottles of 10.5ml and I paid only 130 RSD for this one. These nail polishes have broad brush which I like. However formula may vary a lot from shade to shade. The last one I bought is shade 36 - bright neon green that pulls to yellow or even olive green. As with most light green shades this formula is also rare. It is quite rarer than some other shades from this GR nail polish line. In the pictures below I have 3 thin coats. It is possible to achieve a nice appearance with just 2 coats but with a lot of care. The formula is quick-drying so it is not a problem to apply 3 layers either.




Lak meni mnogo lepše deluje uživo, mada boja nije drastično drugačija nego na slikama. Ja sam baš slaba na zelene lakove. Njih devojke mahom ili vole ili ne vole. Kakav je vaš stav?


Nail polish looks better in reality, although the colour is not drastically different than in the pictures. I have a soft spot for green nail polishes. These shades are something girls really like or really dislike What is your opinion?

8 коментара:

  1. Upravo sam i ja pisala o sličnoj nijasi samo druge marke tako da moj stav znaš. :D
    Imam kod kuće baš ovu nijansu čini mi se i mnogo mi se dopada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha e prvo sam iskomentarisala isto ovo kod tebe na blogu pa sam sad videla da si i ti kod mene :)))

      Избриши
  2. Dosta je slicna Avon Nailwear Pro nijansi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da da bas sam se odusevila. A jos sam i merkala tu nijansu da kupim iz Avona ali na kraju nisam.

      Избриши
  3. Baš je neobična boja i mogu reći da mi se veoma sviđa.

    ОдговориИзбриши