субота, 16. новембар 2013.

Freeman Dead Sea Minerals Anti-Stress Mask



Danas vam donosim utiske o novoj Freeman maski u mom ormariću, a ovaj put sam se odlučila da probam anti-stres masku sa mineralima mrtvog mora. Čula sam dosta dobrih stvari o njoj pa sam poželela da je i probam. Maska dolazi u tipičnom Freeman pakovanju, tj. tubi od 150ml. Njihova pakovanja mi se sviđaju pošto su higijenska i ne dozvoljavaju maski da se osuši. S druge strane kako je maska gusta tešto da je moguće iscediti baš sve iz tube, ali uvek se može iseći vrh i prstima izvaditi i poslednje kap.


Today I want to tell you my impressions of the new Freeman masks that I have, and this time I decided to try anti-stress mask with Dead Sea minerals. I've heard a lot of good things about it, so I wanted to try it out. Mask comes in a typical Freeman packaging, ie. tube of 150ml. I like their packages, because they are hygienic and wont let the mask dry out. On the other hand, since the mask is thick it wont be possible to squeeze everything out of the tube, but you can always cut the top of and use your fingers to dig out the last drops.



Maska sadrži morsku so i kaolin, tako da je i ovde reč i glinenoj maski. Ima prelepu jarku plavu boju i predobrao miriše (ko i uvek kad je reč o Freeman proizvodima), nekako osvežavajuće i čisto. Iako je maska glinena i radi po principu ostalih glinenih maski, tako da je namažete i sačekate da se maska stvrdne i osuši, a zatim operete, ova maska ne isušuje kožu, ali je zato hrani. Minerali mrtvog mora i morska so bi trebalo da vraćaju vlažnost koži, uklanjaju sebum, regulišu lučenje istog i čiste pore. Lavanda i bergamot koji su takođe u sastavu ove maske umiruju kožu i uklanjaju stres. Maska je dobra za sve tipove kože.


Mask contains sea salt and kaolin, so this is a clay mask. It has a beautiful vibrant blue color and smells excellent (as always when it comes to the Freeman products) somehow refreshing and clean. Although it is a clay mask and works on the same principle as other clay masks, where you should apply it and wait until the mask hardens and dries and then wash it off, this mask doesn't dry out the skin, but hydrates it. Dead Sea minerals and sea salt should return moisture to the skin, removes sebum, regulate it and clean the pores. Lavender and bergamot, which are also a part of this mask soothe the skin and remove stress. The mask is good for all skin types.



Sastav (CosDNA): Water/Aqua/ Eau, Bentonite, Kaolin, Propylene Glycol, Macrocystis Pyrifera Extract, Sea Salt, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus aurantium bergamia, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Montmorillonite, Magnesium Aluminum Silicate, Titanium Dioxide, Disodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Fragrance, Butyphenyl Metyl Propional, Linalool, Hydroxymethylpentyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Blue 1 (CI 42090).

Moje je mišljenje da maska zaista lepo radi ono što i obećava. Zaista mi ukloni masnoću sa lica, ali nemam osećaj isušenosti kože. Možda će osobe sa suvom kožom nakon ove maske morati da namažu neku kremu, ali opet nisam sigurna jer ja imam mešovitu kožu. Lice me posle ove maske ne zateže, a matirano je dosta dugo. Iskreno nisam uočila neko čudo što se anti-stres izgleda tiče ali koža posle ove maske definitivno izgleda lepše, glatko, a pore su umanjene i čiste. Za nijansu je nežnija od maske sa limunom i glinom o kojoj sam pisala ovde, tako da bih ovu pre preporucila osobama sa normalnom i suvljom kožom. Naravno odlična je i za masnokošce kao što sam ja. Ja je koristim nekoliko puta nedeljno i držim je na licu dok se ne osuši.


My opinion is that the mask is really good in doing what it promised. It really removes sebum from my face, but I have no sense of dryness of the skin. Maybe people with dry skin will have to apply some kind of cream after using this mask, but again I'm not sure because I have mixed skin. My face doesn't feel stretched after use and is matte a long time. Honestly I haven't noticed any wonders in anti-stress look, but the skin definitely looks nicer, smoother, and the pores are tight and clean. It is a bit milder than the lemon and clay mask I wrote about here, so I would recommend it more to people with normal and dry skin. Of course it is excellent for oily skin type like mine, too. I use it several times a week and keep it on my face until it dries.


Ovu masku kao i mnoge druge Freeman proizvode možete kupiti na sajtu Kozmetika Teatar. Cena ove maske je 610.2 dinara. Pakovanje je baš veliko i trajaće vam sto godina, tako da je ovo baš isplativ proizvod. Ja i dalje imam svoju masku sa limunom i glinom a baš sam je davno kupila. Obožavam ovu masku sa mineralima Mrtvog mora, trenutno mi je omiljena maska koju imam.

Šta mi se sviđa kod ove maske:
- cena,
- pakovanje,
- miris,
- tekstura,
- učinkovitost.

Šta mi se ne sviđa:
 - dostupna samo preko sajta.

Informacije i ocene:

CENA: 610.2 dinara
GDE JE NABAVITI: Kozmetika Teatar sajt, neki Mercator i Roda objekti (deo asortimana)
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
MIRIS: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
UČINAK: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


This mask as many other Freeman products are available on the Kozmetika Teatar website. The cost of this mask is 610.2 RSD. The packaging is really great and will last you for a long time, so this is a very cost effective product. I still have my mask with lemon and clay and I bought it a long time ago. I love this mask with Dead Sea minerals, it is currently the favorite mask I own.

What I like about this mask:
- Price,
- Packaging,
- Smell,
- Texture,
- Effectiveness.

What I don't like:
- It can only be bought on the Kozmetika Teatar website.

Information and scores:

PRICE: 610.2 RSD
WHERE TO BUY: Kozmetika Teatar website
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
FRAGRANCE: 5/5
APPLICATION: 5/5
EFFECTIVENESS: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

48 коментара:

  1. Ja mislim da sam ove maskice vidjala u liliju,ne ynam da li ih ima jos uvek!? Isporabacu definitivno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prestao je Lilly da drzi Freeman, a sa ovog sajta se kupuje bas od zene koja ih uvozi. Vidjala sam jos u Rodi po koji Freeman proizvod ali ovu nisam nikad videla masku.

      Избриши
  2. Jako volim maske i baš bi voljela probati ovu! Čini mi se po opisu da bi i meni odgovarala :D

    ОдговориИзбриши
  3. Bas sam juce u veru na vozdovcu videla da imaju freemen, 5,6 za lice i 3,4 za telo po mojoj proceni.Ovo zvuci super!

    ОдговориИзбриши
  4. Još uvek nisam uzela nijednu Freeman masku. Ne volim da naručujem preko neta pa to ti je. S obzirom na to da kažeš da ti je ova trenutno omiljena, pretpostavljam da bi radije preporučila nju nego onu sa limunom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, mada prilicno su slicne ali mi je ova za nijansu dobra. E ali posto si iz beograda ti kad narucis tebe ta zena zove i mozete kad hoces da se nadjete da ne placas postarinu. Tako da je to neka polu kupovina preko neta. :)

      Избриши
  5. Ja sam pre jedno nedelju dana uzela Freeman masku sa limunom u Merkatoru i bila je oko 500 dinara, bilo je jos nekih njihovih proizvoda, tako da ne mora da se narucuje preko sajta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da postoje neki proizvodi tu vidjala sam ih ali na sajtu ima drasticno vise. Neke od njih nikada nisam videla po prodavnicama.

      Избриши
  6. Kod nas je svojevremeno bilo Freeman maski i rado sam ih kupovala no ne znam što se dogodilo pa ih više nema nigdje:(

    A tako bih rado probala i ovu

    ОдговориИзбриши
  7. Šteta što nema kod nas i što je dostupno samo kod vas online. Meni je boja predobra :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je totalni hit. Ja sam se bas iznenadila kad sam je videla. Mada to je samo farba nije nistra posebno :)

      Избриши
  8. U jeee dobra,nego htela sam i ja da porucim onu sa jagodom i cokoladom,ali ima je postarina bezobrazno skupa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. vesna kozmetika teatar16. новембар 2013. 08:15

      Postarinu , nazalost ne odredjujemo mi, vec drugi, ali nasa draga blogerka zna , da kada je poslala online ,i pozvala telefonom, nasle smo se po dogovoru i nije platila postarinu.Svako ko je iz Beograda mozemo se dogovoriti da se nadjemo i dobije robu.Poenta je da Vam sve sto Freeman drzi u Americi donesemo na trziste , a lanci su teski da uzmu ceo asortiman , vec drze samo par proizvoda koji oni odluce, pa tako imaju 2 pilinga za lice i jednu masku.Svima Vam se zahvaljujemo sto koristite nase maske , a narocito blogerki koja nas podrzava sve ove godine.

      Избриши
    2. E bas sam i ja htela to da napisem. Sta da se radi za tu postarinu tako je kako je, ali ko je iz bg-a ima opciju nalazenja. I mislim da je jako lepo sto na taj nacin izlazite u susret jer stvarno znaci. Na zalost danas niko nema para toliko pa svaka usteda znaci.

      Избриши
    3. vesna kozmetika teatar17. новембар 2013. 00:07

      Uvek cemo izaci u susret , svesna sam i ja trenutka , i besparice.Nekada su devojke ,ako im nesto od kozmetike neprija poklanjale drugaricama , ali su se vremena promenila. Takodje sve kupovine preko 2500 din ukljucuju postarinu gratis , pa se devojke udruze i naruce svakoj sta treba i stigne na jednu adresu , to se narocito isplati ko nije iz Beograda , pa nemoze da preuzme sam . I svako dobije uz kupovinu po neki tester koji u tom trenutku imamo.Hvala Vam svima sto ste zadovoljne i leeepe ..

      Избриши
    4. Ok nisam znala da u Beogradu mogu da se nadjem sa nekim ko ce mi dostaviti masku,sto je super. Freeman maske mnoge devojke i blogerke vole izmedju ostalih i ja ! Srdacan pozdrav

      Избриши
    5. U Enjubu na Novom Beogradu ima ovih maski.:)

      Избриши
  9. Aaaaa...to je ta maska <3 Zeliiiiim je jako, kao i onu sa jagodama i cokoladom :) Moracu da ih probam sto pre <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah pa probaj. Inace imam nesto tebi da preporucim. Odmah sam se tebe setila. Kad sam kupila ovo dobila sam testere za piling za telo od nara. Predobro mirise!!! Najlepse od svega sto sam do sad pomirisala. Secerni je piling i pun je secera. Ali nije toliko jak jer se secer posle negkog vremena otopi. Ali dok se ne otopi je predivan! Mozda i ti dobijes te testere pa da vidis. Ja cu ga naruciti nekad kad potrosim ovaj avonov, mada ko zna kad ce to biti :D

      Избриши
    2. Hvala puno na preporuci Alex <3 Divna si :*

      Evo zapisala sam ;) Secer..mmm..zvuci mi zanimljivo ;)

      Избриши
  10. Divno, i ja cu je probati! Freeman maske su za mene najbolje, koristim vec godinama glinenu sa Avokadom i piling masku od krastavaca.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja bas te dve nisam probala a vidjala sam ih po prodavnicama. Svakako ce i one doci na red jednog dana.

      Избриши
  11. Zelim jeeeeeeeeeeeeeee!! :D i ja sam masnokozac,ali nema veze,borim se i sa tim.. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da ni ja se ne nerviram mnogo oko masnoce, a i sad ce zima pa cemo malo manje da se mastimo :D

      Избриши
  12. Samo da te ispravim, pošto su i oni ispravili mene. Njihovi proizvodi se mogu kupiti na sledećim prodajnim mestima: Mercator NBGD, Rodic Mega NB, Mercator N S, Rodic Kragujevac, Rodic Sabac, Mercator Nis, Rodic Subotica I super vero Zira, Konjarnik, NB.

    Inače, koristim već duže vreme ovu masku i obožavam je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha ajoj pa da jeste vidjala sam ih po tim mestima, ponesto.

      Избриши
    2. vesna kozmetika teatar17. новембар 2013. 04:54

      Draga Zdrava kosa,
      posto ste pisali o Argan kristalima za kosu , ja sam dodala gde se moze kupiti . Malo izgleda konfuzno,
      ali nedrze sve radnje isti asortiman ,Sto se maski Freeman tice u maloprodajama imaju sledece piling kajsija, piling pink i grejp , i glinenu masku limun, sve ostale maske mozete samo kod nas online pronaci.Hvala svim bloggerkama koje nas podrzavaju i preporucuju.

      Избриши
  13. Moram probat! Nekad sam stalno koristila njihove maske, a imala sam i jedan preeeeedivan piling za stopala, to je bilo čudo. Samo, već ih dugo nisam vidila...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao znam taj piling ali nisam ga jos probala, ali kad kazes da je super i njega cu probati :D

      Избриши
  14. Obozavam njihovu masku od avokata i peel off , ovu nisam probala jer ih nema vise u Lilly zato hvala na sajt,puno hvala :D:D

    ОдговориИзбриши
  15. nadam se da cu jednog dana imati sve freeman maske i pilinge u kupatilu :D za sad nemam nista, ali mi je
    3/4 teatar sajta na wl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahah :D Pa kupuj polako :D Ma i ja pola tih mask izelim, ali pakovanja su velika pa ce trosenje sporo ici :D

      Избриши
  16. Jao, kako je dobra boja! Moram je imati, ako ništa ono da plašim porodicu :D

    ОдговориИзбриши
  17. Odlicno! Vec duze vreme se razmisljam o kupovini preko njihovog sajta jer su jedini u Srbiji koji sadrze sve njihovo, cene su i vise nego korektne, mozda cak i nize nego kada su se u Lilly-ju prodavali, naravno zbog marze. Sada ne moram vise nikoga da cekam kako bih porucila vise proizvoda, da ne bi platila postarinu, jeeej! :) Njihova mleka za telo su top!

    ОдговориИзбриши
  18. Trenutno koristim njihovu masku sa avokadom i sjajna je. Odlicno mirise, osecaj posle nje je divan. Koža je meka i čista. :) Sada sam se nameracila da porucim masku sa crnim secerom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E tu nisam probala, ali sve koje jesam su mi fenomenalne. Ta sa crnim secerom je isto dobra ali je vise piling nego maska.

      Избриши