недеља, 28. јул 2013.

Freeman Facial Clay Mask - Mint & Lemon


Potrošila sam svoju masku iz Lush-a (Mask of Magnaminty), a kako Lush nije više u Srbiji, morala sam da nađem zamenu. Kupila sam ovu Freeman masku sa glinom, mentom i limunom. Jako sam je zavolela i podjednako mi je dobra kao i Lush-ova maska.


I spent my mask from Lush (Mask of Magnaminty), and how Lush is no longer in Serbia, I had to find a replacement. I bought this Freeman mask with clay, mint and lemon. I love it and it is equally good as the one from Lush.


Maska dolazi u tubi od 150ml. Otvor tube je prilično širok, ali kako je maska gusta, doziranje je odlično, i ništa ne može da iscuri. Miris maske je veoma lep i osvežavajuć. Formula je veoma kremasta i maziva. Jako se lako nanosi. Ja koristim ovu masku 2 ili 3 puta nedeljno. Namažem je i sačekam da se osuši, što je oko 10 minuta. U dodiru sa vodom se vrlo lako skida sa lica.


Mask comes in a 150ml tube. Opening of the tube is fairly wide, but since the mask is fairly thick, the dosing is great, and nothing will spill out. The smell of the mask is very nice and refreshing. The formula is very creamy and easy to apply. I use this mask 2 or 3 times a week. I apply it and wait for it to dry, which is about 10 minutes. In contact with water it is easily removed.


Evo ga i sastav:

And here are the ingredients:


Nakon ove maske koža je zategnuta i čista, imam osećaj škriputanja pod prstima. Takođe i malo skupi pore i smiri upale i crvenilo od bubuljica, pa one brže prođu. Mnogo volim ovu masku, posebno sada u letnjim mesecima kada mi se koža još više masti. Nije potrebna velika količina za celo lice, pa će vam ovo veliko pakovanje dugo trajati. Zahvalana sam ovoj maski pošto mi je odlazak Lush-a učinila ipak znatno lakšim.


After this mask the skin is tight and clean and I feel squeaking under fingertips. Also it reduces pores slightly and calm inflammation and redness from pimples, so they pass faster. I love this mask, especially now in the summer when my skin is even more oily. You won't need a large amount for the whole face, so this big packaging will last a long time. I am grateful to this mask since it made the departure of  Lush ​​much easier for me.


Šta mi se sviđa kod ove maske:
- cena,
- pakovanje,
- miris,
- tekstura,
- učinkovitost.

Šta mi se ne sviđa:
- nemam zamerki.


What I like about this mask:
- Price,
- Packaging,
- Smell,
- Texture,
- Effectiveness.

What I don't like:
- I have no complaints.


Informacije i ocene:

CENA: oko 472 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly, DM, Roda
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
MIRIS: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
UČINAK: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


Information and scores:

PRICE: about 472 dinars
WHERE TO BUY: Lilly, DM, Roda
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
FRAGRANCE: 5/5
APPLICATION: 5/5
EFFECTIVENESS: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

49 коментара:

  1. Totalno poludim kad čujem pohvale za proizvod koji mi se čini da bi i meni odgovrao i onda se sjetim da ga nema kupiti ovdje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoooj. E steta. Znam i ja tako isto poludim kad se to desi. Ili kad ishvale nesto i onda puknu neku nenormalnu cenu, koju ja nisam spremna da dam. :)

      Избриши
  2. Tako mi je drago da je i ti volis :) Fenomenalna je! Narocito u ovom periodu kada se koza vise masti nego inace i pore se cesce zapusavaju ;) Bas ocisti lice i bukvalno se odmah vide rezultati :)

    Zao mi je sto nisam probala tu Lush masku za lice :( I jos mnogo toga, ali dobro sad... :(

    ОдговориИзбриши
  3. Maska je super, meni je zasluzeno u postu sa proizvodima koji su me odusevili :) Samo mi nije jasna razlika u ceni, ja je kupujem u NS-u i cena joj je preko 600 dinara...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E gde si je kupila? Moguce je da si je kupila u Lilly ili DM-u. Ja sam je kupila u Rodi megamarketu i onda je moguce da je zato jeftnija. Imam i neki Freeman piling i njega sam u Lilly-ju platila oko 600 dinara tako da je i ova maska verovatno isto toliko tamo, ali prosto nisam sad sigurna pa sam napisala cenu koju sam ja platila.

      Избриши
    2. U Liliju je kupujem, nigde je vise nisam ni vidjala... Obraticu paznju sledeci put u Rodi :)

      Избриши
  4. Šteta što je nema kod nas, koristila sam Freeman dok ga je bilo i uvijek bila zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas ima tipa ova maska i jos jedna maska i piling, nista drugo nisam videla. A da i 2 mleka za telo :)

      Избриши
  5. probala sam par njihovih maski pre sto god, ali kako se kunem u MoM, više ne eksperimentišem mada mi i ova zvuči super.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28. јул 2013. 10:54

    Pre koliko vremena si je kupila? Htela sam da je probam, ali nikako da je nađem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa najdalje proslog meseca. Mozda cak i ovog meseca. Pogledaj u nekom vecem Lilly-ju ili ako ti je Roda megamarket na NBG-u blizu.

      Избриши
  7. joj, oni su imali baš neke super stvarčice za stopala, dobar podsjetnik! Nemam pojma ima li ih u HR više? Moram pod hitno provjerit!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam primetila te stvari za stopala. Mozda ih u Srbiji nema :/

      Избриши
    2. ima ih -u veru imaju i losion za telo i to za stopala i maski...Lana
      p.s . U Veru su skuplje nego ovo sto si ti napisala =/

      Избриши
    3. ima ih -u veru imaju i losion za telo i to za stopala i maski...Lana
      p.s . U Veru su skuplje nego ovo sto si ti napisala =/

      Избриши
  8. Ovu masku moram da probam, citala sam jos negde o njoj pa sam cekala da se jos neko javi sa svojim iskustvom :D

    ОдговориИзбриши
  9. Tako je želim isprobati, a bojim se da ću reagirati na nju kao i na većinu maska za lice. :S Užasno crvenilo popraćeno žarenjem i peckanjem.. Npr, od 10 maski za lice, meni odgovaraju samo 2 ahah Nemam sreće što se tog tiče.

    ОдговориИзбриши
  10. Baš sam se pitala kakvi su Freeman proizvodi :)
    Ma znam da sam negdje vidjela ovu masku, ali da me ubiješ nikako se ne mogu sjetiti gdje, možda online :) Vidim da je dosta ljudi hvali :)

    ОдговориИзбриши
  11. Nije za moj tip kože ali znam da svi hvale ove maske!

    ОдговориИзбриши
  12. Je l ti ne smeta to sto ima parabene?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne sto bi mi smetalo? Mislim nista mi ne radi da mi smeta koze. A ovako generalno, otkud znma ok je da nesto nema parabene, ali ako vec ima ja se mnogo ne tangiram oko toga. :)

      Избриши
  13. Ne znam da sam ovo vidjela negdje u BL a izgeda zanimljivo.
    Trenutno imam neku iz Avona na bazi zelene gline i onako, OK je...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam uvek oprezna kad kupujem Avon i Oriflame jer moram preko kataloga, ali imaju oni i super stvari ali i nekih koji mi se ne svidjaju. Tu masku nisam probala.

      Избриши
  14. Ja jos uvek trazim idealnu masku za sebe, ali mislim da je necu naci, nego cu morati da kombinujem: T-zona jedno, obrazi drugo :(

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam od Freemanna ništa koristila. Znam za njih, ali mislim da ih kod nas. Ili možda ima, nemam pojma. Mada mislim da ova maska ne bi odgovarala mome licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je samo zao sto kod nas ima bas mali izbor proizvoda. Ljudi zato cesto i ne primete njihove proizvode.

      Избриши
    2. Ima online shop Freeman kozmetika, i tamo ima cela linija 11 maski ,proizvodi za noge , losioni za telo, izbacili su pet novih maski.Ja kupila antistress , minerali iz mrtvog mora, na forumima sam procitala u Americi da je dobila Beauty award za 2012. Odusevila me je , zaista je super.A ono sto je dobro u online sopu imaju uvek sve sto treba, nemoram da jurcam po gradu...

      Избриши
    3. Bas si me sad obradovala, bas sam tu masku planirala da kupim. Sad se tek radujem kupovini :)

      Избриши
  16. Nisam nikad čula za ovu masku niti sam ju primijetila kod nas :/ nisam ovisna o maskama za lice i većinom se teško natjeram na korištenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih ne koristim nesto mnogo ali volim da imam neku s glinom za masne i problematocne dane :)

      Избриши
  17. Procitala sam ''smanjuje pore''. Sutra idem da kupim. :)

    ОдговориИзбриши
  18. Joooj, mnoge blogerke je hvale, a sad i ti, pa kako da ne probam :D
    Super recenzija!

    ОдговориИзбриши
  19. hi!!! i am so happy that i found your post. i am mexican and i just move in to Belgrade, i still don´t know whaich beauty products are availeble in the citty and where to get them. i am a big fan of freeman mask and i am glad i can find them in lillys. thank you so much for the blog!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I'm so glad I could help. Freeman can be found in Lilly but only a few products. There are more on this web site: http://www.kozmetika-teatar.rs

      Избриши