субота, 6. јул 2013.

Rimmel Apocalips tečni ruž - 303 Apocaliptic

Vreme je za jednu divotu koju sam nedavno kupila. Koliko sam samo oduševljena ovim ružom. Dakle reče je o Rimmelovoj liniji tečnih ruževa, a onaj koji sam ja kupila je 303 Apocaliptic i divna je prepigmentova fuksijasta nijansa.

Ruž dolazi u pakovanju tipičnom za sjajeve. Pakovanje je veoma lepo i čvrsto i sadrži 5.5ml. Može da se koristi dve godine nakon otvaranja.


It's time for a great thing that I recently purchased. I just love this lipstick. So, I'm talking about Rimmel  lip lacquer line, and the one I bought is 303 Apocalyptic. It is a wonderful super pigmented fuchsia shade. 

Lipstick comes in a typical lipgloss packaging. The packaging is very nice and strong and contains 5.5ml. It can be used within two years from opening.




Aplikatorčić je fin i mekan i kupi malo ruža, mada  to malo je ponekad čak i previše jer je ruž toliko pigmentovan da jedno jedino zrnce boji cela usta. Oblik aplikatora je super. Sa jedne strane je koso sečen i taj deo kupi više ruža i lepo naleže na usne pri nanošenju.


Applicator is nice and soft and grabs only a little of the product, but that is sometimes even a little too much because it is so pigmented that a single speck of color is more than enough for the whole lips. Shape of the applicator is great. It is cut on one side and this part grabs the product and sits great on the lips during application.




Ja sam potpuno oduševljena bojom i pigmentacijom ovog proizvoda. Kako je moja boja baš jaka prilikom nanošenja mora da se bude prilično precizan. Takođe ako ga nanesete u debljem sloju iako će izgled na usnama biti prelep mora da se pazi na razlivanje i preslikavanje na zube, jer je ruž ipak tečan i teksture je kao i sjajevi. Inače ruž je mat, a kada se na usnama osuši onda lepo sedne i ne mrda. Na usnama je prijatan i ne isušuje ih. Ima neki blag miris kakav ruževi često imaju, ništa upadljivo. Veoma je postojan i lako izdrži i po 3, 4 sata a može i više ako ne jedem. :)


I am totally thrilled with the color and pigmentation of this product. Since the one I bought has a very strong color, during the application I have to be very accurate. Also if you apply a thicker layer, although the appearance of the lips will be beautiful, you have to be careful not to stain your teeth or for it not to leek outside the line of your lips, since it is a liquid lipstick and its texture is like a lipgloss. Otherwise lipstick is matte, and when it dries on the lips it stays put. It is very comfortable on the lips and doesn't dry them. Also, it has a mild scent, typical of some lipsticks, nothing flashy. It is very durable and easily stays for 3 or 4 hours or even more if you don't eat. :)


Ja lično volim najviše da ga nanesem u jako tankom sloju i utapkam maramicom da bih odma dobila mat izgled i da mi se ne bi razlivao. Često koristim i prste da razmažem, jer je tako najbrže.  Inače uopšte se ne lepi za suve delove i briše se najujednačenije od svega što sam do sad probala. Predobro izgleda i kada se namaže baš tanko, pa se usne malo i provide. Izgleda divno i prirodno iako je boja i dalje baš intenzivna.

Slede slike na usnama. Prve dve slike su sa lepim sjajnim slojem ruža, samo sam različito okrenuta prema suncu. Poslednja je sa utapkanim ružem tako da vidite kakav je i kad je mat i suv.


I personally like the most to apply it in a very thin layer and pat it with a tissue so that I immediately get matte finish and it can't leek outside the lips. I often use my fingers to spread it out, because it's the fastest way to apply it. It doesn't stick to dry parts at all and it disappears from the lips most evenly from everything I have tried so far. When you apply it in a very thin layer, so that the lips can still be seen through it, it also looks amazing. It looks beautiful and natural even though the color is still very intense.

It is time for the pictures on the lips. The first two pictures are with a great shiny layer of lipstick,  I just face the sun differently. Last one is when i pat the excess of with a tissue, so you can see what it looks like when it's matte and dry.

 
 

 I još jedna tura, pošto prelepo izgleda. :)

And one more round since it looks so great. :)

 

Sviđa li vam se? Ja sam oduševljena. Izgleda da ću morati još koju boju da kupim. :)

Šta mi se sviđa:
- cena,
- pakovanje,
- aplikator,
- pigmentacija,
- trajnost,
- briše se ravnomerno.

Šta mi se ne sviđa:
- kada se tek namaže lako se razliva i boji zube ako se ne pazi (mada ovo je i očekivano jer je tečan).

Informacije i ocene:

CENA: 689 dinara
BROJ NIJANSI: 8
GDE GA NABAVITI: Lilly, DM
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da!!

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
NANOŠENJE: 4/5
POSTOJANOST: 5/5
PREKTIVNA MOĆ: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


Do you like it? I am thrilled. Guess I'll have to buy some other colour as well. :)

What I like:
- Price,
- Packaging,
- Applicator,
- Pigmentation,
- Durability,
- Erases evenly. 

What I don't like:
- When only apply it is leeks outside the lips smears easily and can color your teeth if you aren't careful (although this is expected because it is liquid).

Information and scores:

PRICE: 689 dinars 
NUMBER OF SHADES: 8
WHERE TO BUY: Lilly, DM

WOULD I BUY IT AGAIN: Yes!

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
APPLICATION: 4/5
DURABILITY: 5/5
COVERAGE: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

31 коментар:

  1. Kakav spektakularni sjaj!!! Divno ti stoji :)

    Nadam se da imaju i nesto neutralnije za mene, jer nisam preterano u fazonu jarkih usana :) Cisto ponekad :)

    ОдговориИзбриши
  2. The color is amazing. I still don't have any Apocalips lipsticks, but I hope I'll soon have a chance to get one or two. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovu nijansu i potpisujem svaku rič! Odličan je!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan je! Stvarno prekrasno izgleda na usnama.

    ОдговориИзбриши
  5. boja je odlična!
    moram nabaviti barem jedan.
    kakav mu je miris? ja sam na dosta mjesta pročitala da je ne baš ugodan..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je jaaako slab. Ja ga jedva osecam. A inace ima onaj miris koji ne znam bas da opisem, nekako malo na karmine a malo je i voćkasto kiselkast. Meni mirise lepo. Ali svakako je jako blag miris.

      Избриши
  6. Анониман6. јул 2013. 13:09

    Koja ljepota, a tek pigmentacija ufff :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман6. јул 2013. 13:25

    Predivna boja! Ja sam dugo pokusavala da odvratim sebe od kupovine ovih ruzeva..al ne vredi, sve je palo u vodu :P Ja sam uzela Celestial (valjda se tako zove)...odusevljena sam, sve sto si ti rekla za ovaj, ja potpisujem. Blago tebi kad imas ovako pune i lepo definisane usne, ja zakasala sa dve tanke crte :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma to na slikama tako izgleda, nisu one nesto pune. Prilicno su obicne. Mada ne zalim se :)

      Избриши
  8. zašto ja još nemam nijedan Apocalips?! :(
    prekrasna nijansa, divno ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  9. Jedva sam čekala da vidim ovo hvaljeno čudo :))

    Kupujem !

    ОдговориИзбриши
  10. mnooooogo je dobar! definitivno trcim u mauricius da ih sve isprobam i nabavim neki :D

    ОдговориИзбриши
  11. Mislim da je moja sestra uzela ovu nijansu ili neku skroz sličnu, odličan je!

    ОдговориИзбриши
  12. Wooow kako je mocna nijansa :) Jos je dobro sto je postojan :)

    ОдговориИзбриши
  13. Prelep je, prelep je, prelep je! Divno ti sotji. Ne vredi, moracu i ja da pogledam ove ruzeve.

    ОдговориИзбриши
  14. Predivna je boja, imam je i ja, isto kao i Celestial, Aurora i Big bang, obožavam ih!!! Preporučujem ti Celestial, prekrasan je :D Voljela bih da mogu naći Nude eclipse, Stellar, Luna i Nova, ali nema kod nas :( Ima li kod vas tih nijansi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh pa pojma nemam sad. Pozaboravlja sam te nazive. Mislim da nema i mi imamo samo nekoliko boja. Pogledacu pa javljam:D

      Избриши
  15. prelep je,ja imam Celestial,i moram nabaviti jos neki.

    ОдговориИзбриши