среда, 17. јул 2013.

Dahlia Hydra Perfect Eye Cream


Kupila sam ovu okoloočnu kremicu pre izvesnog vremena i vreme je da vam kažem šta mislim o njoj. Neki su se ionako interesovali za nju kada sam je kupila. Proizvođač ove kremice je Dahlia, proizvođač iz Srbije, koji je krenuo polako da se širi i na susedne zemlje, što mi je baš drago. Njihovi proizvodi su kvalitetni i dobri, a prilično jeftiniji od većine drogerijskih brendova. Mogu samo da se nadam da cene nisu mnogo veće u okolnim zemljama zbog uvoza.


I bought this eye cream some time ago and it's time to tell you what I think of it. Some have already expressed their interest in it when I bought it. This cream is made by Dahlia, brand from Serbia, which has slowly started to spread to the neighboring countries, which I'm happy about. Their products are good quality and quite cheaper than most drugstore brands. I can only hope that the prices aren't much higher in neighboring countries because of importing.


Kremica dolazi u kartonskoj kutijici, a unutra je staklena teglica. Pakovanje je baš lepo i kvalitetno, jedino što su teglice manje higijenski izbor. Meni ovo lično ne smeta mnogo, pošto ne koristim sto krema paralelno pa ih prilično brzo trošim, a staklene posudice su mi mnogo lepše od tubica. Vrlo dobra stvar je što ispod poklopca imate i još jedan manji plastični poklopac, koji sprečava da se krema izlije u poklopac pri tumbanju u putu, na primer. Pakovanje sadrži 15ml i može da se koristi 12 meseci od otvaranja.


Creams come in a cardboard box, and inside is the glass jar. The packaging is very nice and sturdy, the only thing bad is that jars are less hygienic choice. I personally do not mind this much, since I don't use many creams in the same time, so I spend them quite quickly, and glass containers are a lot nicer than tubes. A very good thing is that under the lid there is a smaller plastic lid that prevents the cream to spill into the cap when tumbling during traveling, for example. The package contains 15ml and can be used 12 months of opening.


Šta kaže proizvođač:
Hydra Perfect krema za predeo oko očiju na bazi matičnih ćelija Alpske ruže hidrira kožu i sprečava transepidermalni gubitak vlage i do 40%. Uz pomoć kofeina koji razlaže lipide i pomaže izbacivanje vode, uklanja kesice ispod očiju. Dejstvom kompleksa aktivnih komponenti smanjuju se i uklanjaju podočnjaci kao i tamni krugovi ispod očiju. Krema je formulisana tako da spreči pojavu iritacija, a njenim redovnim korišćenjem postiže se efekat odmornih očiju i sprečava starenje kože.


What the manufacturer says:
Hydra Perfect Eye Cream is based on Alpine rose stem cells. It hydrate the skin and prevents trans epidermal moisture loss by up to 40%. With the help of caffeine, which helps break down lipids and draining, it removing bags under the eyes. The influence of active component complexes reduces and removes bags and dark circles under the eyes. The cream is formulated to prevent the occurrence of irritation, and with its regular use skin aging is prevented and the effect of rested eyes is achieved.


Moram da priznam da nisu lagali. Ja se slažem sa svim. Mislim da ova krema jako lepo hidrira i tonira okoloočnu regiju. Ima lep i blag miris koji brzno nestaje. Upija se jako brzo i baš je lagana. Meni veoma prija. Od nje nisam očekivala da mi smanji kesice ispod očiju koje imam svakog jutra, ali s vremenom sam primetila da od kad nju koristim mnogo ređe posežem za mojom Liearc kremicom za smanjivanje nadutosti, pa sam shvatila da su mi zaista naduveni podočnaci manji. Sa tamnim kolutovima nemam neki problem, ali mislim da i na njih ova kremica pomalo utiče. Sve u svemu rezultat je lepo hidrirana i veoma lepa okoloočna regija. Krema nije jaka, pa da posle jednog mazanja odmah uočite ogromne promene, ali s vremenom koža izgleda sve bolje, a i svaki put kada je namažete ona vam zategne kožu i smanji naduvenost.


I have to admit that they didn't lie. I agree with everything. I think this cream nicely hydrates and tones the region around the eyes. It has a nice mild scent which disappears quickly. It is absorbed very quickly and is very light. I is very good for me. I didn't expect it to reduce bags under my eyes that I have every morning, but over time I've noticed that since I started using it I rarely reach for my Liearc creams that reduces puffiness, and I realized that my bags are really smaller. Dark circles aren't a big problem for me, but I think that this cream has slightly affected them, too. All in all, the result is a beautifully hydrated and very nice eye region. The cream is not strong, so that, after one application you won't notice a huge change, but over time the skin looks better, and every time you apply it tightens the skin and reduce puffiness a little bit.


Zaista sam zadovoljna kremicom, i cenom i učinkom. Super je za svakodnevnu negu normalne kože. Možda ne bi bila dovoljno jaka za neku baš suvu i zahtevniju kožu, mada to zaista ne znam jer nemam takvu kožu.

Šta mi se sviđa:
- cena,
- pakovanje,
- lepo miriše,
- brzo se upija i lagana je,
- super hidrira,
- blago smanjuje nadutost i kolutove.

Šta mi se ne sviđa:
- ovaj tip pakovanja je manje higijenski,
- ne znam koliko je dostupna van Srbije, za sada.

Informacije i ocene:

CENA: 569 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
HIDRATACIJA: 5/5
NADUTOST: 4/5
KOLUTOVI: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5


I'm really satisfied with this creams, its cost and performance. It's great for daily care of normal skin. It might not be strong enough for a very dry and demanding skin, but I really don't know this  because I don't have that type of skin.

What I like:
- Price,
- Packaging,
- Scent,
- It's light and is absorbed quickly,
- Nicely hydrates,
- Slightly reduces puffiness and dark circles.

What I don't like:
- This type of packaging is less hygienic,
- I don't know is it available outside of Serbia, for now.

Information and scores:

PRICE: 569 dinars
WHERE TO BUY: Lilly
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 4/5
PRICE: 5/5
APPLICATION: 5/5
HYDRATION: 5/5
BAG REDUCTION: 4/5
DARK CIRCLES REDUCTION: 4/5
OVERALL SCORE: 5/5

23 коментара:

  1. Odlična recenzija, ja sam uvek u potrazi za okoloočnim (što mi smešan ovaj izraz) kremicama.

    ОдговориИзбриши
  2. moram provjeriti ima li je kod nas. Nisam vidjela da su uvezli proizvode za lice, nego samo za tijelo :(

    ОдговориИзбриши
  3. Samo mi jos ona fali da upotpunim kolekciju :)) Dugo sam se neckala, i ubedila si me :) Svi njihovi proizvodi su mi se pokazali kao odlicni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super, onda ce verovatno i ovo da ti odgovara. Ja sam bas zadovoljna.

      Избриши
  4. super, nadam se da će se i naši uvoznici složiti i proširiti dahlia asortiman :D

    ОдговориИзбриши
  5. Baš ću je ubaciti na listu da probam kada potrošim ono što trenutno koristim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma bitno je da nije skupa, pa i ako ne odgovara nije smak sveta. A uvek mozes i nekom da poklonis :P

      Избриши
  6. Bas bih to rado probala da ih ima kod nas jer nema zahtjevnu okoloocnu regiju,pa bi mi vjerovatno bila dobra. Odnedavno sam tek u jednoj nasoj BiH drogeriji primjtila da su uvezli neke Dahlia sampone, maske i regeneratore, jedino cega posvuda ima su njihove kreme za ruke, i ona bordo/pink univerzalna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa valjda ce prosiriti polako i uvesti i ove proizvode za lice. Uopste nisu losi.

      Избриши
  7. Trazim vec neko vreme okoloocnu kremu koju bih volela prvu da probam, mislim da ce to biti ova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prvu uzela onu plavu Baleinu u tubici. I ona je ok, mada mi je ova ipak malo bolja.

      Избриши
  8. nisam probala ali odlicno zvuci pa bih joj svakako dala sansu :)

    ОдговориИзбриши
  9. Baš volim njihove proizvode, mogla bih probati ovu kremu, meni bi to bila prva okoloočna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam prilicno nedavno krenula sa okoloocnim. Jednom mi se desilo da su mi se kapci malo isushili, pa sam krenula da mackam. Ali posto mi je genetski da s godinama imam nadute kapke i podocnjake, mackam se da to sto kasnije i sto manje bude :)

      Избриши
  10. Nisam ni ja probala, stvarno fino zvuci, sad koristim Baleinu neku, ali mozda sledeca bude bila bas ova :)

    ОдговориИзбриши
  11. Fantastična recenzija !!

    Kažeš, Dahlia se širi i u ostale zemlje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa mislim BiH devojke kazu da imaju neke njihove proizvode, mislim mozda i u HR. Evo cak i iznad u komentarima su neki pomenuli. Jedino sto izgleda da su krenuli sa proizvodima za telo. Ali dobro kad vide da im ide dobro sigurno ce da prosire na sve.

      Избриши
  12. Nisam koristila kremice, ali jako volim njihove gelove za tusiranje i mleka za telo zimi jer su teza i idealna za moju suvu kozu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da jeste, malo su gusca. Ja to ne volim bas mnogo, ali zimi mi je ok posto mi se od carapa sushi koza na potkolenicama ako se ne mackam.

      Избриши