понедељак, 15. јул 2013.

Artdeco senke 452 i 466


Verovatno već svi znate da jako volim senke u raznim bojama. Ove dve senke od Artdecoa gledam već dugo. Drečave su a mat, baš ono što ja volim. Kupila sam ih nedavno, kada su iz nekog razloga bile na sniženju 50%.


You all probably already know that i love colourfull eyeshadows. I wanted these two eyeshadows from Artdeco for a long time. They are matte and neon, just what I like. I bought them recently, when they were on sale, for some reason, with 50% off their price.


Senka 452 je mat žuta, a 466 crvena. Obe senke su u klasičnom Artdeco pakovanju sa kliznim poklopcem i magnetom i sadrže 0.8g. Ne krune se kada ih kupite četkicom, možda jako malo ako koristite neku baš tvrdu četkicu. Super se blendaju. Veoma su pigmentovane. Žuta je možda malo manje pigmentovana, jer je ipak svetla, ali se boja može nadograditi. Mada nije toliko pigmentovana da može da se nanese a da se kapak ne providi kroz boju. Mada i pored ovoga mi se mnogo sviđa.


Shadow 452 is matte yellow, and 466 red. Both shadows are in classic Artdeco packaging with sliding lid and magnet and contain 0.8g. They don't crumble when you put your brush in them, accept maybe very little if you use a very hard brush. Super to blend. They are very pigmented. Yellow is perhaps a little less pigmented, because it's bright, but the color can be upgraded. Although it's not so pigmented that it can be applied so that the lid is not visible through the eyeshadow. Still, even despite this I love it.


Trajnost im je super kao i svim Artdeco senkama. Traju ceo dan sa bazom, ne brišu se i ne mrdaju, niti nakupljaju u pregibu. Naravno bez baze sve osobine su blago umanjene, mada i dalje dobre. Od kad ih imam baš često ih koristim i pravim sunčane žuto - narandžasto - crvene look-ove. Baš me inspiriše leto i ovo divno sunce. Pogledajte kako izgledaju na ruci, sa samo jednim prelazom prsta, bez baze.


Durability is great as to all Artdeco eyeshadows. They last whole day with eyeshadow base, don't erase or move, nor crease. Without the base all  features are slightly worse, but still good. Since I bought them I use them often and make sunny yellow - orange - red looks. Summer inspires me a lot. Take a look at swatches on my arm, with just one sweep of my finger, without any base.


Šta mi se sviđa:
- Pakovanje,
- Veliki izbor boja,
- Lepo se blendiraju,
- Ne krune se,
- Ne nakupljaju se u pregibu kapka i ne mrdaju ceo dan (posebno uz bazu).


Šta mi se ne sviđa:
- Žuta bi mogla da bude malo pigmentisanija,
- Cena nije baš najbolja (srećom kupila sam ih sa popustom).


Informacije i ocene:

CENA: 609 dinara
GDE JE NABAVITI: Jasmin
BROJ NIJANSI: mnogo
DA LI BIH IH PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


What I like:
- Packaging,
- Good choice of colors,
- They blend well,
- No crumbling,
- Don't crease or move whole day (especially with base).

What I don't like:
- The yellow one could be a bit more pigmented,
- The price is not that great (fortunately I bought them on sale).

Information and scores:

PRICE: 609 din
WHERE TO BUY: Jasmin
NUMBER OF SHADES: many
WOULD I BUY IT AGAIN : Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY : 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

15 коментара:

  1. Анониман15. јул 2013. 04:47

    Very beautiful colours :) Amazing 452!


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Uh baš mi se dopadaju, volim ovako lude boje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E i ja. Drago mi je kad jos neko voli lude boje. Svi uvek napisu: volim ali ne smem da ih nosim :)

      Избриши
  3. Volim takve nijanse na drugima ali ne i na sebi :D

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam ljubitelj ovakvih boja jer mi ne stoje lepo, ali moram priznati da je crvena ludacki pigmentovana :)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam jedna od tih "volim, ali ne nosim" devojaka :D :D :D

    Zaista se odusevim kada vidim da neko lepo nosi ultra upadljive, vesele boje na kapcima, ali valjda sam ja malo dosadna po tom pitanju :( Mogla bih da probam sa kobalt plavom i pink :) To bih se mozda usudila da probam :) Mada, i zuta deluje privlacno ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Volim i nosim, mada imam paletu od 88 senki u kojoj su sve ove šašave boje, naročito leto inspiriše na korišćenje istih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja sam htela da je kupim i na kraju nisam. Sve kao nisam sigurna kakve su i tako i ne kupih je. Sad vise nisam ni sigurna da li da je kupim ili ne. Onda ne bih smela da kupujem jos senki pa bih patila :)

      Избриши
  7. Анониман15. јул 2013. 13:12

    Boje su tako dobre! Nadam se da ces uskoro da odradis tutorijal sa njima, bas hocu da vidim kako ih kombinujes :) Inace, Artdeco senke obozavam, blago tebi kad si ih nasla na takvom snizenju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pripremi je post gde asm koristila ovu crvenu senku, ali bice uskoro i jedan suncan look koji sam pominjala pa ces da vidis i zutu :)

      Избриши
  8. Aaaa, kako su super boje! Moram kupiti ove senke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj da nisu jos na svnizenju. Ako su kod tebe uopste i bile na snizenju :) Nikad se ne zna :)

      Избриши