недеља, 21. јул 2013.

Ziaja krema za ruke sa kokosom



Danas jedan za nijansu kraći post - moji utisci o Ziaja kremi za ruke. Ova krema je namenjena svakodnevnoj nezi suve i normalne kože, koja je često izložena hemikalijama po kući i pranju sudova, kao i teškim vremenskim uslovima. Sadrži lipide kokosa, omega 3, omega 6 i ulje uljane repice. Trebalo bi da regeneriše i omekšava kožu, jača nokte i sprečava njihovo listanje.

Kao prvo mnogo mi se sviđa pakovanje. Sadrži 80ml što je malo manje od većine krema. Izgleda luksuznije od većine krema za ruke. Ima čvrsto plastično pakovanje, a poklopac je sa donje strane. Krema nije mnogo gusta, na primer kao malo gušće mleko za telo, tako da neće biti problem da se iskoriste i poslednje kapi kreme. Miris joj je lep, na kokos, i nije mnogo jak. Krema se lako razmazuje i brzo upija. Nije masna i lepljiva. 


Today a slightly shorter post - my impressions of Ziaja hand cream. The cream is intended for daily care of dry and normal skin that is often exposed to chemicals at home and dish washing, as well as severe weather conditions. It contains coconut lipids, omega 3, omega 6 and rapeseed oil. This cream should regenerate and soften the skin, strengthen nails and prevent them from becoming layery.

First of all I really like the packaging. It contains 80ml, which is a little less than most hand creams. It looks more luxurious than most hand cream. It has rigid plastic packaging, and the opening is on the bottom. The cream is not very thick, for example as a dense body milk, so it won't be a problem to extract the last drops of cream. It has a nice scent of coconut, not that strong. The cream is easily applied and quickly absorbed. Not greasy and sticky.


Jako mi se sviđa za svakodnevnu negu. Lepo hidrira i neguje kožu ruku. Zaista mi posle čišćenja kuće i hemikalija brzo pomaže da mi se ruke vrate u normalu. Da li pomaže noktima? Pa možda malo, svakako ne kao kreme namenjene noktima ili oni lakovi za ojačavanje. Takođe mi se čini da za ekstremno isušene ruke u toku zima, postoje i jače kreme. Mislim da ova krema može da pomogne i tada, ali će biti sporija od nekih jačih krema, namenjenih baš tome.


Sve u svemu krema mi se sviđa za svakodnevnu negu, nije skupa, ali je pakovanje manje od većine krema drogerijskog ranga koje imaju po 100ml. 

Šta mi se sviđa:
- pakovanje je baš lepo,
- cena,
- miris,
- lepo neguje ruke,
- brzo se upija i nije lepljiva.

Šta mi se ne sviđa:
- malo je manje pakovanje,
- ne jača nokte mnogo,
- mislim da nije dovoljno jaka za veoma suve ruke.

Informacije i ocene:

CENA:  235 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly, DM
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 5/5
TEKSTURA I MIRIS: 5/5
EFIKASNOST: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5


I really like it for daily care. Hydrates well and nourishes the skin on my hands. And really, after cleaning the house and the chemicals it quickly helps my hands to go back to normal. Does it help my nails? Well maybe a little, certainly not as mush as a cream or nail polish that is intended for nail strengthening. It also seems to me that there are more efficient creams for extremely dry hands during the winter. I think this cream can help even then, but it will be slower than some stronger creams, designed just for that.

All in all I like this cream for daily care. It's not expensive, but the packaging is smaller than most hand cream in drugstores which have 100ml.

What I like:
- Packaging is very nice,
- Price,
- The smell,
- Good hand care,
- Absorbed quickly and isn't sticky.

What I don't like:
- A slightly smaller packaging,
- Doesn't strengthen nails that much,
- Isn't strong enough for very dry hands.

Information and scores:

PRICE: 235 dinars
WHERE TO BUY: Lilly, DM
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 5/5
TEXTURE AND SCENT: 5/5
EFFECTIVENESS: 4/5
OVERALL SCORE: 5/5

23 коментара:

  1. Ja koristim ovakvu kremu ali na bazi kozijeg mleka i stvarno mu je super. Posebno mi se svidja sto je pakovanje tanko, taman za dzepic u torbi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam razmisljala koju da kupim, ali naravno kokos nisam mogla da zaobidjem :) I meni se jako svidja pakovanje.

      Избриши
  2. uh, po zimi mi treba nešto jače (preporuka je ziaja od masline), ali mogla bih ju uzeti sad kad mi ne treba neka ultra hranjiva krema.
    Što mogu kad padam na miris kokosa:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto. Ja sam zimus imala crvenu Garnier i bila mi je odlicna! Sad imam Mixu i mislim da ce isto biti fenomenalna kad dodje zima.

      Избриши
  3. Mene ambalaza ponekad kupuje samo tako, a ovoj kremi je ambalaza savrsena :D Bas cu da je probam, barem za leto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni. Da nije tako ne bi se ni trudili oko nje. Meni pakovanje zapalo za oko, a kad sam videla da je od kokosa bilo je prodato.

      Избриши
  4. Slažem se s tobom, nije za suhe ruke. Imala sam ovu kremu i nije me baš njegovala, čak mi se čini da me dodatno isušivala :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju. Meni je sasvim ok trenutno. Ali posto mi se ruke raspadnu na prvih pola sata hladnog vremena onda moram nesto mnogo jace da koristim.

      Избриши
  5. Planirala sam da je probam, ali citajuci post, a nakon toga i komentare, shvatila sam da ipak nije za moju suvu kozu :( Ipak mi je potrebno nesto jace :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam izgleda jedina kojoj se ambalaza ne dopada. :( Verovatno je to razlog zasto jos nisam isprobala njihove mazalice. Ova krema mi skroz interesantno zvuci.

    ОдговориИзбриши
  7. totalno sam luda za svime što miriše na kokos <3

    ОдговориИзбриши
  8. A na slici pakovanje deluje baš veliko, kao da je u pitanju losion za telo :-)Nisam probala, a mogla bih, trenutno sam bez ijedne kreme za ruke pa mackam losionom.

    ОдговориИзбриши
  9. Jooj obozavam miris kokosa, ako nista drugo probala bih je samo zbog toga :))

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман26. јул 2013. 12:06

    I meni se svidjaju njihove kreme za ruke, moj izbor je pao na cocoa butter :)

    ОдговориИзбриши