понедељак, 22. јул 2013.

Beauty "Kefalica" - muž odgovara na pitanja

Ovakav post sam prvo videla kod Blogobebe, a zatim jutros i kod Babushka's Suitcase, pa ako njihove niste procitali idite pogledajte. Legenardno je. Ko se ovog prvi dosetio svaka mu čast. Dakle pitala sam muža nekoliko beauty pitanja. Mislila sam da će dobro proći, ali neke stvari koje sam očekivala da zna nije znao, a za neke druge me je pak iznenadio.


Mene ovi odgovori podsećaju na emisiju "Kefalica" u kojoj malu decu pitaju šta znače različiti pojmovi. Muškarci podjednako slatko odgovaraju na pitanja. Ko ovu legendarnu emisiju nije gledao neka pogleda link. Na pitanje šta je ljubav dečko kaže: "Ljubav je ono kad ti srce drnda!". Legendarni odgovori tu tek počinju! :)


Nego da ja pređem na moju ljubav:

1. Šta je to tuš?
    Nije to ono za trepavice? Nije?
2. Šta je bockalica?
    E jbg sad! Ne znam!
3. Šta je blendanje?
    Ne znam.
4. Šta je prajmer?
   Verovatno foundation neki. Prvi koji se postavlja!
5. Šta je bronzer? 
    Senka.
6. Šta je shimmer? 
    Ne znam.
7. Šta znači mat? 
    Matirati lice da ti ne sija, kao na reklami.
8. Šta znači kad se proizvod kruni?
    Da je pokvaren.
9. Top coat?
    Nemam pojma.
10. Smokey eyes?
    Senka za oči u tri boje. Znam tako da te našminkam ako hoćeš.
11. Gel eyeliner?
     Kao ajlajner samo u gelu.
12. Piling? 
    Čišćenje lica, odstranjivanje mrtvih ćelija kože. Ne samo lica, bilo čega.
13. Termalna voda?
    Voda iz termalnih izvora. Bože!
14. Šta znači komedogen? 
    (Smeh)
15. Šta je senka? 
    Šminka u prahu.
16. Sjaj?
    Sjaj za usne.
17. Šta je waterline?
    To je isto neki ajlajner.
18. Iluminator?
    Pojačava sjaj nečega.
19. Korektor?
    Prvose stavlja korektor pa foundation.
20. Kamuflaža? 
    Nešto kao korektor verovatno.
21. Fiksator? 
    Da li je to nešto da napravi boju kako valja? Ili za brzo sušenje?
22. Koji je moj omiljeni lak?
    Narandžasti! (to je moja inače omiljena boja, pa je zato to rekao)

Mnogo mi je bio sladak dok je odgovarao na pitanja, čak se i iznervirao u nekom trenutku. Dragi moj muž. :**

49 коментара:

  1. Najbolji mi je odgovor za smokey eyes, može tako i da te našminka ako hoćeš :))) Predobro!

    ОдговориИзбриши
  2. "Senka za oči u tri boje. Znam tako da te našminkam ako hoćeš."

    e tu sam se ismijala :D

    ОдговориИзбриши
  3. hahahah daj da te tako nasminka pa nam postavi i to :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da nas da sam razmisljala o tome. :) Mada ne znam da li bi pristao. Mozda jednom kad se napijemo :)

      Избриши
    2. Pitala sam ga sad i kaze: Bezi bre da ti isteram oko!
      Hahah ko zna mozda ga i ubedim :)

      Избриши
    3. Mene je moj jednom sminkao(momak)i bogami solidno je ispalo,ali opet kad razmislim sve "zene" u familiji mu se bave nekim beauty poslom,tako da decko verovatno zna nesto.

      Избриши
    4. Mislim da kad bi me muz sminkao da ne bi ispalo skandalozno. Ali da mu otezam necu da mu kazem koji proizvod je cemu namenjen vec da se sam snalazi i stavlje gde sta hoce :)

      Избриши
  4. joooj odlični su ti naši muški! i moj je odgovarao na ta pitanja,postavim na blog za koji dan :D

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Ahahahah jeste. I ja sam se odusevila kad sam prvi ovakav post procitala!

      Избриши
  6. Ahahahhaha mnogo je dobro :D Definitivno je 10. pobedilo :D

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo mi je najbolji tag ikada! Umrla sam od smijeha kad sam ga radila sa momkom :D

    Pratim te :*

    ОдговориИзбриши
  8. 17. Šta je waterline?
    To je isto neki ajlajner.

    DIIIVNO, preslatko, joj, kradem ovu ideju!

    ОдговориИзбриши
  9. ja ne bih odgovorila ništa bolje od njega :D

    ОдговориИзбриши
  10. Hahahhahahahhaha daaaaaaaaaaaaaa, ma najbolji dio ovog tega je gledati te zbunjenje face, ali to se nažalost ne može riječima opisati :D To treba snimiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah da imam youtube kanal i da pristaje da se snima (a ni jedno se ne bi desilo) snimala bih!

      Избриши
  11. ''Znam tako da te našminkam ako hoćeš.'' pa ljubav <3

    ОдговориИзбриши
  12. Opet mi je najbolji odgovor za smokey eyes...ako se pustis u njegove ruke moras nam i to pokazati, obavezno :)

    ОдговориИзбриши
  13. "Znam tako da te našminkam ako hoćeš" - koji vrh od tipa! Želim vidit ovaj look!!! :D

    ОдговориИзбриши
  14. Hahahhaa, e jeste me nasmijali :D

    Kralj i gotovo !

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je odlicno! Kazem ja muzu sinoc: "Ajde da mi pomognes nesto za jedan post na blogu." Ali kako je cuo o cemu se radi, protestovao je i jos uvek protestuje :( Steta, a taman bih videla koliko je upucen :D

    ОдговориИзбриши
  16. Haha, smokey eyes - znam tako da te našminkam ako hoćeš :DD Pa ti imaš i vizažista :) i ljubav je ono kad ti srce drnda <3

    p.s. znaš tko se toga sjetio? Ja, ja, ja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahahah drnda srce. Ceo taj klip sa decom je legendaran, sve bolji od boljih odgovora. E da kad sam napisala post, saznala sam da si ti smislila ovo sa pitanjim. Veliko hvala za to ulepsala si mnogim devojkama dan. Uzivala sam citajuci sve ove odgovore :))))))))))))))

      Избриши
  17. Hahahhahahahhahah, odličan post. Jel on fakat govori foundation?? Onak, ako koristi tu riječ, on je na visokom levelu znanja. .)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristi. On je tako bas rekao, ja sam ga samo citirala. Mislim da je za to kriva emisija What Not to Wear, koju smo ranije bas gledali iz nekog razloga pa je pokupio i iformacije o sminkanju :)

      Избриши
  18. Ahahhahahaha ovo je legendarno :)))
    Neka te našminka pa stavi na blog :D

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман23. јул 2013. 15:34

    hahahahha umrla sam od smeha :D I ja se slazem sa ostalim curama...neka te nasminka!! :)

    ОдговориИзбриши
  20. ja sam zensko i ne znam sta znacei barem pola od ovih stvari :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah pa dobro nisam ni ja znala kada se nisam zanimala, neke od ovih stvari :)

      Избриши
  21. ''Mogu da te nasminkam tako ako hoces'' Umrla sam od smeha tome :)

    ОдговориИзбриши