петак, 5. јул 2013.

Kanta Vol. 2


Kako sam odlučila da pišem postove sa kantom za smeće svaki put kada se nakupi deset potrošenih proizvoda, došao je red i na sledeću turu kandidata za bacanje. Pređimo odmah na stvar:

Since I decided to write posts about garbage every time I collect ten spent items, the time has come for me to write my second garbage post. Let's get right to it:


- Body Drench piling za telo od malina - divno je mirisao i izgledao kao džem. Bio je dobar i kupiću ga nekada opet. Sadrži 170g i košta 550 dinara. Ocena 4/5.

- Lush Mask of Magnaminty - predobra, tugujem što je Lush otišao iz Srbije. Ima 125 g a cena je 765 dinara . Ocena 5/5.

- Bioderma Sebium micelarna - predobra, najbolja d svih koje sam probala, samo u Srbiji i preskupa. Ova od 250ml koštala je 1523 dinara. Ocena 4/5 samo zbog cene.

- Balea okoloočnak krema - nije loša, fino hidrira kožu, ali ako imate zahtevniju i suvu kožu te regije, možda će vam biti potrebno nešto jače. Ima 15ml i košta 339 dinara . Ocena 3/5.

- Kräuterhof anticelulit gel - nije loš, jedan od boljih koje sam do sad koristila. Ima 250ml a cena mu je 753 dinara. Ocena 4/5.

- Caudalie Beauty Elixir - nista specijalno, još me i peče ponekad kad ga nanesem. Zaobilazim ga u buduće. Ima 30ml, brzo se troši, a košta 1371 dinar. Ocena 3/5.



- Body Drench Body Scrub raspberry - it smelled wonderful and looked like jam. It was good and I will buy it once again. Contains 170g and costs 550 dinars. Score 4/5.

- Lush Mask of Magnaminty - phenomenal, I mourn the fact that Lush went from Serbia. There are 125g inside and the price is 765 dinars. Awarded 5/5.

- Bioderma Sebium micellar solution - phenomenal, the best from all I've tasted, but very expensive in Serbia. It contains 250ml and cost 1523 dinars. Score 4/5 only because of the price.

- Bale eye cream - not bad, hydrates the skin nicely, but if you have more demanding, dry skin of that region, you may need something stronger. There is 15ml in it and the price is 339 dinars. Score 3/5.

- Kräuterhof anticellulite gel - not bad, one of the better ones I've ever used. Contains 250ml and its price is 753 dinars. Score 4/5.

- Caudalie Beauty Elixir - nothing special, it burns sometimes when you apply it. I'll avoid it in the future. Contains 30ml, quickly consumed, and costs 1371 dinars. Score 3/5.


- Avon Skin So Soft mleko za telo sa arganovim uljem - nije lose, malo je gušće ali se brzo upija i lepo hrani. Miriše nekako parfemski. Ima 250ml i košta 610 dinara. Ocena 4/5.

- Garnier Intensive Care krema za ruke sa alantoinom - odlična. Kupila sam je zimi i mazala svaki dan od tad, a tek sam je sad potrošila. Suve ruke sređuje u dva mazanja. Najbolja koju sam do sad probala. Ima 100ml a košta oko 250 dinara. Ocena 5/5.

- Caudalie gel za tuširanje bez sapuna - dobila sam ovaj tester od 75ml i prilično sam se razočarala. Miris je previše blag. Takođe peni baš slabo pa mora tona da se stavi. Ocena 2/5.

- Oriflame Carbon Black ajlajner u stiku - dobar ali ako se jače pritisne hoće da se odlomi. Imam ga sto godina i nije se potrošio. Bacam jer mu je prošao rok. Ima 25g, a cene se ne sećam.

Toliko od mene za danas. :)



- Avon Skin So Soft Body Milk with Argan Oil - not bad, a little thicker but it is quickly absorbed and nourishes well. It smells kind of perfumy. Contains 250ml and costs 610 dinars . Score 4/5.

- Garnier Intensive Care hand cream with allantoin - excellent. I bought it in the winter and applied it every day since then and it lasted until now. Dry hand fixes in two applications. The best I've tested so far. It has 100ml and costs around 250 dinars. Score 5/5.

- Caudalie Shower Gel Soap-free - I got this tester with 75ml and I was pretty disappointed. The smell is too bland. It makes foam very hard so you have to use a lot of it. Score 2/5.

- Oriflame Carbon Black eyeliner stick - good but if you want press firmly it will break off. I got it such a long time ago and I didn't spend it whole. I tosing it because it is overdue. There are 25g in it, and the prices I cannot remember.

Enough from me for today. :)

21 коментар:

  1. Ovi postovi su mi odlični jer se na jednom mjestu mogu saznati dojmovi o dosta proizvoda.

    Stvarno si puno toga potrošila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam istu okoloocnu, ako nadjes bolju, prijavi mi jer je vrijeme da kupim novu :) I Biodermu sebium sam potrosila a sad sam uzela ono litarsko izdanje i super mi je a povoljno. Ne znam koliko vam je to u Srbiji, ja sam ovo kupila u Hrvatskoj za 113kn :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,hvala na njemu jer si mi sacuvala novac za Caundalie Elixir posto mene sve zivo pecka :)

    ОдговориИзбриши
  4. Svaki put kada vidim Lush proizvod, srce mi se stegne :) Pogotovo kad je pri kraju a kod nas ga vise nema... :(

    ОдговориИзбриши
  5. svaka cast na potrosenim proizvodima! ja ne znam da li cu ikad uspeti da potrosim ovaj anticelulit, ima ga gomila :D

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je ova krema fenomenalna, Garnier za ruke <3

    ОдговориИзбриши
  7. obožavam mask of magnaminty! a taj malina piling me baš zanima.

    ОдговориИзбриши
  8. hoću taj džem od malina <3
    za naslov posta svaka čast, iskezih se od uva do uva kad sam videla

    ОдговориИзбриши
  9. Moracu i ja da se zainatim kad vidim sve ove vase "kanta" postove :)

    Jako volim postove ovog tipa :) Divne stvarcice si trosila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene smara da sakupljam prayno, ali onda kad ih sve od jednom bacim bas se lepo osecam :)

      Избриши
  10. bila si vrijedna... i ja bih taj džem od maline ;)

    ОдговориИзбриши
  11. I meni je ova krema fenomenalna, Garnier za ruke https://supernovakozmetika.blogspot.com/2013/07/kanta-vol-2.html

    ОдговориИзбриши