недеља, 11. август 2013.

Proizvodi koje je obasjalo Sunce

Nije me bilo neko vreme, a razlog za to je što sam bila na moru! Bila sam na divnom Tasosu i baš sam se odmorila i uživala. A kao rekapitulacija mog malog odmora donosim vam post sa proizvodima koje sam nosila na plažu i koje sam kasnije mackala posle izlaganja suncu. 

Podelila sam ih u tri kategorije - kosa, lice i telo. Pa da krenemo!


I've been away for a while, and the reason for that is that I was on the seaside! I was on a wonderful island of Thassos and I really enjoyed my stay and had a bit of rest. And as a recap of my little holiday I bring you a post with the products that I took to the beach and I that I used after sun.

I split them into three categories - hair, face and body. So let's get going!


1. KOSA

- Kosu sam od UV zraka štitila Sunny Hair Aqua Nutrition sprejem koji sam kupila još prošle godine a i dalje ga imam. Proizvodi ga Top Ten. Baš se sporo troši a prskam ga kao luda. Sadrži 200ml i proizvodi se u Srbiji. Formula je bez ulja i sadrži keratin. Piše da obezbeđuje 90% zaštite strukture kose i da je posebno dobar za farbanu kosu i kosu sa slabom pigmentacijom. Ne lepi kosu, nije mastan i lepo miriše. 

- Nakon sunca i pranja kose nanosila sam Macadamia Healing Oil u spreju (recenzija). Imam ovu bočicu od 60ml već duže vreme, a na moru sam ga nanosila svaki dan i ostalo mi je još mnogo ulja.

Moram da priznam da mi je ova kombinacija baš lepo negovala kosu. Nisam primetila da mi kosa ni malo isušenija ili ispucala. Čak mislim da sam je malo i nahranila od silnog Macadamia ulja. :)


1. HAIR

- I protected my hair from the UV rays with Sunny Hair Aqua Nutrition spray that I bought last year and still have it. The producer is Top Ten. It lasts for ever and I really used it like crazy. It contains 200ml and is produced in Serbia. The formula is oil-free and contains keratin. They say that it provides 90% protection of the hair structure and is especially good for color-treated hair and hair with little pigmentation. Doesn't make hair sticky, it's not greasy and it smells good.

- After sun and washing my hair I applied Macadamia Healing Oil Spray (review). I have this bottle of 60ml for a long time and while at sea I applied it every day and I still have a lot of it left.

I have to admit that this combination did a very good job of protecting my hair. I noticed that my hair is not dry or damaged. I even think I healed it a bit because of  large amount of Macadamia oil I used. :)


2. LICE

- Lice sam na plaži štitila LRP Anthelios 50+ obojenim fluidom (recenzija). Dobro se pokazao, nisam pocrvenela ni u jednom trenutku. Brzo se upija i lako maže, a potrebna je mala količina. I njega mi je ostalo jako puno, a bočica ima samo 50ml.

- Usne sam štitila sa Sun Dance stikom koji ima SPF50. Takođe super proizvod. Odlično štiti usne. Nema nikakav miris ni ukus.


2. FACE

- I protected my face with LRP Anthelios 50 + tinted extreme fluid (review). It did well, I didn't burn at any time. It is absorbed quickly, easily smeared, and requires a small amount. I have a lot of it left still and the bottle contains only 50ml.

- I protect my lips with Sun Dance stick that has SPF50. Also a great product. Excellently protects the lips. It has no scent or taste.


3. TELO

- Na plaži sam kao zaštitu koristila Top Ten kremicu u spreju sa maslinovim uljem i SPF50. Ovoje još jedan Made in Serbia proizvod. Ima 180ml i koristili smo ga muž i ja i skoro ga potrošili. Odličan je proizvod. Ima blag i prijatan miris. Pumpica radi dobro, lako se razmazuje i upija. Nije masan. Ja najviše volim ovakve kreme, one guste me jako mrzi da razmazujem dok se ne upiju i prestanem da budem bela. Nisam pocrvenela, a baš sam puno pocrnela. Moj muž kog je malo mrzelo da se maže je u nekom trenutku pocrveneo malo pošto sam morala da ga jurim da ga mažem.

- Nakon tuširanja kožu sam negovala Mixa losionom za normalnu i suvu kožu (recenzija). Namerno sam ponela ovo mleko da bi dobro nahranilo kožu koju mi sunce isuši. Mleko je retko, mazivo, lako se nanosi i brzo upija. Odlično neguje i koža mi uopšte nije bila suva zbog sunčanja. Naravno potrošila sam samo mali deo ogromnog pakovanja od 400ml.

- Sunce je sve gore i ovo je prva godina da mi je u jednom trenutku izašla blaga alergija od sunca u vidu sitnih bubuljica po negde. Muž je osetljiviji i nije se baš mnogo mazao pa je bio mnogo gori. U tom slučaju ili slučaju crvenila nanosila sam Pantenol emulziju. Odlično je smirivala crvenilo, u rekordnom roku. Emulzija ima pumpicu i izgleda kao mleko za telo. Lako se razmazuje i brzo upija. Sadži 200ml a proizvođač je ponovo iz Srbije - Crystal Derma.


3. BODY

- On the beach I used Top Ten spray cream with olive oil and SPF50. This is another product made ​​in Serbia. There is 180ml and my husband  and I nearly spent it. It is an excellent product. It has a mild and pleasant fragrance. Pump works well, it is easy to smear and absorb. Not greasy. I prefer these creams, since I hate massaging regular thick creams into skin until they stop being white. I didn't burn, and got a lot of tan. My husband who was a little bit lazy to apply protection enough did burn a bit at some point, because I had to chase him to apply the cream.

- After showering, I applied Mixa skin lotion for normal to dry skin (review). I purposely brought this body milk to fead the skin since it will be dry because of the sun. Milk is rare, not grease, easy to apply and quickly absorbed. It provides great nourishment and my skin was not at all dry after sun. Of course I have spent only a small part of the huge packaging of 400ml.

- The sun is getting worse and this is the first year I got a mild allergy because of the sun in the form of small pimples here and there. My husband is more sensitive and has not exactly protected himself enough, so he was much worse. In that case, or if case of redness I applied Panthenol emulsion. It calms the redness in record time. The emulsion has a pump and looks like a body milk. It is easy to apply and quickly absorbed. Contains a 200ml and manufacturer is again from Serbia - Crystal Derma.

 

I za kraj mogu samo da vas pitam šta ste vi koristili ovog leta i da li ste probali neki od ovih proizvoda? Ja sam veoma zadovoljna kako je prošlo ovo leto i ostavljam vas uz ovu sliku prelepog Tasosa.


In the end, I can only ask what you used this summer and if you have tried some of these product? I am very pleased with how this summer passed and I leave you with this beautiful picture of Thassos.



40 коментара:

  1. Nadam se da si se odmorila ;)

    Zainteresovao me je taj sprej za kosu na pocetku posta :) Nisam cula za njega... Macadaia je zakon za negu i zastitu kose na moru ;) Takodje, probala sam Mixa mleko za telo za suvu kozu i odusevljena sam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. isto pitanje imam za taj sprej za kosu. baš sam jurila nešto slično, a kod mene ništa nema :(

      Избриши
    2. E pa ja sam ga prosle godne kupila u Liliju. Mislim da sam ga vidjala i ove godine, mada nisam skrooooz sigurna.

      Избриши
  2. Ja sam takodje nosila na more taj sprej za kosu... Jako lepo mirise ali nisam primetila da mi nesto posebno pomaze kosi dok se u Makadamiju kunem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojma nemam. Meni je bitno da je na kraju kosa ok. Ne znam ni kak obih videla da li taj sprej za kosu nesto zapravo radi ili ne. Koza pocrveni pa znam da mi je krema slaba. :)

      Избриши
    2. Ja sam videla po tome sto je pisalo da stiti kosu od hlora a moja s obzirom da je plava, pocela je da zeleni od hlora...

      Избриши
    3. Eh da, steta. Ja sam bila plava jedno vreme ali mi vecinom nije zelenela kosa :) Srecom :)

      Избриши
  3. Hahaha, i ja moram da jurim muža da se namaže.
    Koristila sam ovaj Top Ten Olive losion, ali sam ZF 30 i dobro me je štitio, nisam uopšte mnogo pocrnela.
    Probala bih taj Sunny Hair domaći sprej, gde si ga kupila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Liliju ali prosle godine. Mada mislim da ga ima jos. Ja uvek imam 50 i uvek pocrnim ko crnac :)

      Избриши
  4. Ja sam koristila Pantenol, baš tu emulziju, i obožavam je. Koristila sam je baš dugo i mazala sam se po celom telu :)

    Takođe, ove godine sam koristila istu kremu za sunčanje kao i ti, TOP TEN Olive, ali je decko kupio ZF40 a trebao je neki manji, jer sam ja tamna, i teško gorim, ali je super, lepo neguje, ima fenomenalan sastav...

    Predivna je slika sa Tasosa... :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala. Ma Tasos je prelep ceo. Pantenol sam sad prvi put kupila i odlican je. Izgorelog muza je spasio. :)

      Избриши
  5. Divno je na Tasosu,bila sam prije tri godine, krasna je Grcka, samo nama iz BiH bas daleko ako ne mislimo letiti :-)
    Zar i taj sprej za zastitu kose ne proizvodi Top Ten, cini mi se da sam vidjela u njihovom katalogu ?
    Dobri su im losioni za suncanje-ja volim onaj njihov Caroten od mrkve, imala sam ono duo pakovanje sa faktorima 16 i 36, bas je prakticno,a ovo ljeto sam nosila Oliva ulje, isto ima neki faktor 24 cini mi se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E breeee, pazi jeste Top Ten. Nisam bas zagledala a pise negde iza sitno. Moram sad da ispravim u tekstu :)

      Избриши
  6. Moj sam je posjetiti jednom Grčku :))

    Nažalos, nisam ove godine bila na ljetovanju ali sam se mazala svakakvim stvarčicama.

    Sviđa mi se odabir tvojih proizvoda koje si koristila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ranije cesto bila u Grckoj ali poslednjih godina nikako, pa mi je bilo lepo da se malo vratim :)

      Избриши
  7. Predivna je ova slika s Tasosa :) ja sam prije mjesec dana bila u Grčkoj :) nisam koristila ništa od ovih proizvoda, ali vidim da je Mixa sve popularnija kod vas :)

    ОдговориИзбриши
  8. Čovječe, koliko već ljudi hvale Macadamiu, moram i ja nabaviti.

    ОдговориИзбриши
  9. Super ti je kolekcija, ali gde si kupila Sunny Hair? Nikada nisam videla to! :)
    I divna ti je fotografija, vidi se da si se odmorila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U liliju ali prosle godine, mislim da ima i sad ali nisam bas sigurna.

      Избриши
    2. Nisam videla, ali pogledacu opet.Verovatno je u onoj sekciji sa sprejevima za suncanje. Koliko ih ima, malo me zaboli galva da ih sve gledam. xD

      Избриши
    3. E jeste tu stoji ako ga uopste i ima. :)

      Избриши
  10. Mene kao i većinu zanima sprej za kosu :)
    Divna ti je sličica sa mora :)

    ОдговориИзбриши
  11. Jao Aliki <3
    Tasos je prelep, tacnije Grcka je zakon :-)

    Odlican je sprej za kosu, ima da se kupi u Liliju i ove godine, cena je do 400 dinara, ja sam koristila manje pakovanje. Samo sto nije na uljanoj bazi pa ne hidrira bas najbolje, ali dobro cuva od sunca to jeste :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E eto resila si nam svima misteriju ima li ga u Liliju :)
      Tasos je predivan!!!!

      Избриши
  12. Dobro nam došla nazad :) Koristila sam Macadamia ulje, Sundance stik i naravno Panthenol.

    ОдговориИзбриши
  13. Dobrodošla nazad!
    Juče sam kod drugarice šemknula ovaj LRP 50, moram ga uzeti! Super izbor

    ОдговориИзбриши
  14. blago tvojim proizvodima, odvela si ih na super mjesto ;)
    ah muškarci i njihova upotreba kozmetike...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da strasno. Posle kad se istusira teram ga da ga namazem mlekom za telo da se ne bi perutao. A on mi kaze kako ce mi biti super kad dobijem dete, jer ce mi biti jos lakse jer kad budem bebu mazala ona ce biti mnogo manja od njega pa cu brze mazati :)

      Избриши
  15. Inace, ja sam TOP TEN proizvode otkrila jos pre 13 godina, sasvim slucajno. Imala sam pre toga godinama solarne alergije, zbog kojih nisam izlazila napolje bez dugih rukava i ogromnog sesira. Od kada ih koristim, za mene je alergija proslost. Namazem se leti cim se probudim i vise ne razmisljam. Imam bazen u dvoristu i bukvalno ceo dan provedem pored bazena ili na duseku u bazenu, i jos ni jednom nisam izgorela. Obozavam ih i kunem se u njih.

    ОдговориИзбриши
  16. vidim da nije izasao deo o proizvodima koje smo koristili moja porodica i ja:
    1. lice: TATOO (nova krema TOP TEN). Savrsena, ceo dan nahranjena koza (sadrzi ureu)
    2. telo: moj omiljeni CAROTEN SPF 36
    3. posle suncanja: dvokomponentni fluid koji obozavam, a svi u okolini njuskaju kako bozanstveno mirise, a koza kao svila......
    4. Moji unuci: MEGATUBA, naravno TOP TEN

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao i ja ih godiiiinama koristim vec. Caroten i olive oil linije su mi super. Jao bas mi jr drago za tu tatoo kremu bas me je zanimala kakva je. Probacu je. I dvokomponentni fluid bih volela da probam.

      Избриши
  17. * Piedāvā procentu likmes 3% likmi
    * Apdrošināšana bezapmaksātam uzņēmējam
    * Garantija par naudu

    Ar labu kredītreitingu, Credit Fincier Home piedāvā individuālus aizdevumus un bez nodrošinājuma aizdevumus privātpersonām vai uzņēmējsabiedrībām vai kooperatīvajām apvienībām, lai iegūtu rūpnieciskos un personīgos labumus.

    Kontaktpersonas adrese:
    Whatsapp: +15184181390
    Tiešais pasts
    creditfinancierhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши