понедељак, 19. август 2013.

Misha M Perfect Cover BB Cream


Ovo je moj 100. post! I nije tako malo za manje od godinu dana postojanja bloga! Razmišljala sam o čemu da pišem i rešila da bi to trebalo da bude neki proizvod koji me je baš oduševio. Odlučila sam da pišem o mojoj prvoj azijskoj BB kremi - Missha! Nju sam dobila zahvaljujuci Maji sa Missundaztood's Fragrance and Makeup Blog-a, kod koje sam je osvojila. To je ujedno bilo i prvo, a i jedino što sam osvojila na nekom blogu, pa sam bila presrećna kada je stigla. A bila sam još srećnija kada sam je probala.


This is my 100th post! And that's not so bad for less than a year of existence of my blog! I was thinking of something to write about and I decided that it should be a product that I was really impressed by. I decided to write about my first Asian BB cream - Missha! I got it thanks to Maya from Missundaztood Fragrance and Makeup Blog, where I won it. It was also the first and only thing I won on any blog, so I was thrilled when it arrived. And I was even happier when I tried it.


Ova BB krema dolazi u kartonskoj kutiji, u kojoj se nalazi tubica od 20ml. Proizvodi se u Koreji. Ja sam izabrala nijansu 23 Natural Beige. Prva stvar koja mi je zapala za oko i koja me je oduševila je da ova krema ima SPF42 i PA+++.  Ova nijansa mi savrseno odgovara, a ja nosim npr. Bourjois HM Serum 53. Tačnije malo je svetlija od ovog pudera, a malo tamnija od Garnier svetlije nijanse BB kreme. Ova BB krema ima neutralan podton, dok se lepo ne razmaže čak vuče malo na sivkasto. Mada kada se lepo razmaže stopi se sa tenom i izgleda odlično. Mislim da nije dobra nijansa samo za devojke koje baš vuku na žuto.


This BB Cream comes in a cardboard box containing a tube of 20ml. It is produced in Korea. I chose shade 23 Natural Beige. The first thing that caught my eye and that I was thrilled about is that this cream has SPF42 and PA + + +. This shade fits me perfectly, and I wear eg. Bourjois HM Serum 53 More precisely it is a bit lighter than this shade and a little darker than the light shades of Garnier BB cream. This BB cream has a neutral undertone, and it even pulls a bit to gray before you apply it. Although after application it blends with my skin tone and looks great. I think it is a wrong shade only for girls with very yellow undertone.


Krema ima malo gušću teksturu, ali ne previše. Lako se razmazuje i nanosi, ali pošto je ipak malo gušća najlakše je nanosim prstima, a tada mi je i potrebno najmanje kreme za celo lice. Otvor na tubi je izuzetno mali, pa je doziranje veoma lako. Miris ove kreme je blag cvetno puderasti miris, tipičan za kreme.


The cream has a bit denser texture, but not too much. Easy to apply, but since it is still a bit thicker the easiest way to apply it is with fingers. This way I need the least amount of it for the whole face. The opening of the tube is very small, so dosing is very easy. The  fragrance  of this cream is soft powdery floral,  typical of cream.


Prekrivanje je odlično. Sve nepravilnosti mi pokrije, a ako baš imam neku užasnu bubuljicu, dodam i malo Artdeco kamuflaže. Dakle nudi dobro prekrivanje, ali bez ikakve težine na licu. Uopšte se ne oseća kada se nanese. Nije masna i nemam osećaj maske sa njom. Na mom licu ova krema daje mat izgled, koji traje dugo. Ne tera mi lice da se masti brže, kao što neki drugi puderi rade.
Mislim da će ova BB krema biti odlična za sve tipove kože, osim možda za izuzetno masnu, pošto je ipak gusta i malo jača. Mene je ova BB krema potpuno osvojila. Evo ih i swatchevi:


Coverage is great. All irregularities are covered, and if I happen to have a terrible pimple, I just add a bit of Artdeco Camouflage Cream. Therefore it provides good coverage but without any weight on the face. I don't feel it at all when applied. It isn't greasy and I do not feel like I have a mask when I use it. This cream gives me a matte look that lasts a long time. It doesn't make my face get oily quickly, as some foundations do.
I think that this BB cream will be great for all skin types, accept maybe for very oily skin, since it is still a bit thicker and stronger formula. This BB cream has captivated me completely. Here are the swatches:




Kako vam se čini? Jeste li je vi probali?

Šta mi se kod ove BB kreme sviđa:
- pakovanje,
- ima visok SPF,
- dobro prekrivanje,
- nije masna i teška,
- ne masti mi kožu.

Šta mi se ne sviđa:
- nedostupna, osim putem kupovine preko neta. 

Informacije i ocene:

CENA: $12.99 (na Missha sajtu)
GDE JE NABAVITI: Internet
BROJ NIJANSI: 5 (ova manja od 20ml ima samo 3 nijanse, veća je 50ml)
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
PREKTIVNA MOĆ: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


What do you think? Have you tried it?

What I like about this BB cream :
- Packaging,
- Has a high SPF,
- Good coverage,
- Not greasy and heavy,
- Doesn't make my skin oily.

What I don't like:
- Inaccessible except by purchases over the Internet.

Information and scores:

PRICE:
$12.99 (on Missha webpage)
WHERE TO BUY: Internet
NUMBER OF SHADES: 5 (this smaller package has only 3 shades, the bigger one is 50ml)
WOULD I BUY IY AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 5/5
COVERAGE: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

31 коментар:

  1. Ja se mjesecima ne dovajam od ove kreme! I potpisujem recenziju! Samo moja je sa pumpicom, ne znam zašto i tvoja nije?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa koliko se meni cini ta sa pumpicom je ova od 50ml, a ova manja koju ja imam od 20ml nema pumpicu. A gde si ti svoju kupila?

      Избриши
    2. Preko eBaya. A ti imaš od 20ml? To mi je promaklo. Moja je od 50ml.

      Избриши
  2. Divna, i ja sam nedavno pisala recenziju, potpuno se slažem s tobom i sad ću naručiti još jednu od 50ml mogu misliti kako će tek biti dobra zimi kad mi leti odgovara:), samo ova cijena što si navela ja mislim da je to za ovu od 50ml, ova od 20 je oko 7,5$

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ona ima gde god hoces da se kupi, i cene se razlikuju, pa sam ja napisala cenu sa Misha sajta. Na tom sajtu je 50ml cak 29.99$. Srecom moze se kupiti i na ebay-u i slicno. Mada ja se uvek bojim da nije neka kopija kad je mnogo jeftinije. Gde ti kupujes?

      Избриши
  3. Svi ju toliko hvale, valjda onda ima nešto u njoj :) ali za iduća 2 mjeseca ništa ne kupujem, pretjerala sam!! Može samo ići na WL :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se što dobro prekriva jer ipak je to BB krema pa se baš i ne očekuje tako nešto.

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa svime što si napisala! Meni je nijansa 23 odlična za ljeto (super se drži na visokim temperaturama), a 21 za zimu. Super su i za podočnjake :)

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, ovo je već ne znam koja recenzija po redu, koju čitam o toj kremi i stvarno ću morati da je naručim, inače će nastaviti da me progoni :D

    ОдговориИзбриши
  7. Prvo, čestitam na jubilarnom postu i želim ti ih još puno, puno, puuuunoooo! :D
    Drugo, baš mi je drago šta si zadovoljna kremom, čula sam da su ovo jedne od najboljih BB krema!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!! Nadam se da ce biti jos puno postova i da me nista nece omesti u pisanju. :)

      Избриши
  8. Imala sam Lioelle i bila mi je dobra, ali me to sivilo i gustoća koje si i ti spomenula pomalo odbijaju. Sada je tržište u toj mjeri preplavljeno da jednostavno ne znam od kuda početi pa sam ih kompletno stavila na ignore. :) No, recenzija ti je odlična i gotovo mi dođe da je nabavim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah eh kad necega ima toliko puno da to postaje problem. Problemi modernog zivota :)

      Избриши
  9. Čestitam na sto postova, fina je to brojka :) Mene kod tih azijskih krema najviše plaše upravo nijanse, dešava mi se i sa evropskim da mi vuku na sivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da to je zeznuto, ali ne vredi, mora da se proba, pa ako ne odgovara poklonis. Sta ces. Meni srecom ova koju sam izabrala odgovara.

      Избриши
  10. Imala sam valjda 6 komada ove kreme. Potpis na sve. I da, istina je 20 ml nema pumpicu a 50 ml ima. Imala sam sve verzije pa znam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ako si je ti imala u tolikim kolicinama onda je stvarno dobra. Nego offtopic jel sa jagodice narucujes Aminogenesis umivalicu?

      Избриши
  11. Hvala draga na tagu i jako mi je drago da smo uspile pogodit boju i da ti se svidila BB krema. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Wow, dobre ocjene je dobila. Mislim da je to idealna BB krema za svakodnevno korištenje. AAAA sad moram u potragu za njom!

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična BBica, koristila sam ju proslo ljeto!

    ОдговориИзбриши
  14. Cestitam na 100-tom postu :)
    Deluje primamljivo,ali vec sam nakupovala dosta, moram i da trosim :D

    ОдговориИзбриши
  15. imam i obožavam, ali ljeti mi je preteška :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da malo je gusta, ali nekako je namazem bas tanko i ne osecam je. Nije kao neku gustu kremu da sam namazala pa da me masti i da je osecam.

      Избриши