петак, 30. август 2013.

WL update + GR Holiday 58 lak za nokte

Iza mene je jedan mali šoping i činjenica koja me još više raduje, a to je da sam nabavila neke od proizvoda sa moje WL! Nabavila sam: Uniq One od kokosa i Golden Rose Holiday šmirglave lakove. Nisam baš kupila nijansu koju sam želela, ali sam izabrala dva laka koji su mi se učinili još lepšim, nijanse 53 i 58. Samim tim i moj GR lak za nokte uklanjam sa WL. Evo šta sam kupila:


Behind me is a little shopping and the fact that makes me even more happy, and that is that I purchased some of the products from my WL! I bought: coconut Uniq One and Golden Rose Holiday texture nail polishes. I didn't buy the shade I originally wanted, but I chose two nail polishes that I liked even more, shades 53 and. 58 Hence my GR nail polish is removed from WL. Here's what I bought:




Eto ti proizvodi su zvanično izbačeni sa WL! 

A u ovom postu hoću i da vam pokažem kako izgleda GR lak u nijansi 58. Potpuno sam oduševljena i bojom i formulom, a i ako se okrzne popravke se uopšte ne primećuju. To sam doduše i očekivala od šmirglavog laka. Suši se jako brzo i traje danima i ne krza se. Boju ne znam kako bih opisala, neka sivkasto crna sa sitnim šljokicama žute, zelene, roze i ljubičaste boje. :) 
Lakove sam kupila u parfimeriji Kristabell po ceni od 250 dinara. Lakovi imaju 11.3 ml.


So these are the products that are officially out of my WL!

In this post  I also wanted to show you what GR shade 58 looks like. I'm absolutely thrilled about this colour and formula, and if I chip it repairs are invisible. Although I did expect all of this from a texture nail polish.  It dries very quickly and lasts for days and doesn't chip. I don't know how to describe the colour, it is some kind of grayish black with yellow, green, pink and purple tiny shimmer. :)
I bought them in perfumery Kristabell for 250 RSD. They contain 11.3ml.


 




Obožavam ovaj lak! Već posle tri sekunde nakon mazanja obožavala sam ga. Sigurno ću kupiti još lakova iz ove GR kolekcije. Koje vi imate? Kakvi  su vam utisci? Imate li neku preporuku?


I love this nail polish! I loved it three seconds after I first applied it. I will definitely buy more nail polishes from this GR collection. Which ones do you have? What are your impressions? Do you have any recommendations?






 

45 коментара:

  1. Jao kokos mi je odavno na listi ali toliko imam proizvoda za kosu da sam obecala sebi da ga necu kupovati dok nesto ne potrosim... Bas me zanima kakav ce ti biti i zeljno iscekujem neku recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice utisci naravno. Ja sam srecom tacno potrosila svoj regenerator koji se ne ispira i taman sam resila da moram sada da ga kupim i eto :)

      Избриши
  2. AAAAAAAAAAAAAAA, LAAAAAAAAAAAAAAAK! ŽELIMMMMMMMMMM!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Imam oba ta laka i obožavam ih. 58 je više u mom fazonu, ali za 53 sam dobila najviše pohvala. Taj je inače prava zamena za OPI Jinx. Zdušno preporučujem i #56 jer je to baš lepa malinasto-jagodasta crvena. #60 nije crn kada se osuši nego bude sivkast. #64 je ciglasto-crven i nema šljokice. #73 je zelen i ima krupnije šljokice od drugih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E skroz se slazem da je 53 totalna zamena za Jinx. To sam i ja pomislila ci msam ga ugledala uzivo. Hvala ti za preporuke i objasnjenja ostalih nijansi jako ce mi to koristiti pri izboru :)))

      Избриши
  4. Nisu mi bili preterano privlacni ovi lakovi sa teksturom, ali sto vise recenzija citam, to ih vise zelim. :D Ovi tvoji su mi bas lepi, i mogla bih uskoro da se castim sa nekim sa teksturom. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa taman lepo kupi GR em ima bas veliki izbor, em su jeftini, pa i ako t ise ne svidi nije neka steta. :)

      Избриши
  5. Ovaj je pre-di-van! Potpuno je moja boja i moraću da ga nađem :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi lakovi iz Holiday kolekcije svi redom oduševljavaju!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Konacno si kupila GR hrapavce!!! Jako mi je drago da si odusevljena, kao i ja ;) Divan je ovaj ljubicasti, ali ceka jesen ;) Ja sam jos u ludilu neona :D
    #53 je kao OPI Jinx, koji obozavam ;)
    Sto se mene tice, ja sam svoju kupovinu letnjih hrapavaca zavrsila, sad dolazi sledeca sezona, a sa njom i nove boje ;)

    Zelim Uniq od kokosa, ali moj nikada necu potrositi :( Nadam se da cu sledeceg leta kupiti od kokosa, a do tada, dala sam sebi zadatak da potrosim crveni ;)
    Jedva cekam recenziju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znači sličan je Jinx-u? Pretpostavila sam ali mi je trebala potvrda :-) sutra idem po 53 ;-)

      Избриши
    2. Jeste 53 je bas kao Jinx! E zahvaljujuci tebi sam krenula na GR hrapavce i Kristabel parfimeriju! Hvala ti! Sigurno cu kupiti jos malo hrapavaca :)

      Избриши
  8. Lak je predivan. Jos jedan u nizu proizvoda GR na wish listi, nemogu docekati da dodjem u njihovu trgovinu, imam osjecaj da cu sve kupiti :D

    ОдговориИзбриши
  9. Unique kokos sam i ja nedavno kupila i jedva cekam tvoj dojam. Lakovi su fantasticni!

    Jedino ja nemam nijedan hrapavac :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pre ova dva imala samo jedan CG. Obozavam hrapavce, jer se brzo suse i jako su izdrzljivi. A i svidja mi se kako izgledaju :)

      Избриши
  10. Obožavam ove hrapave lakove, ne mogu da prestanem da pipkam nokte :)
    Mnogo mi se sviđa ovaj, moram da ga nabavim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su super. Sad je na redu da probam one koji izgledaju kao koza. Ne slazem se bas da su kao koza ali ok izgledaju :)

      Избриши
  11. Lak je stvarno divan, moram po jos holiday lakova :) imam tek samo jedan...
    Kakav ti je Uniq one? Ja ga imam i cekam jos uvijek da pokaze punu snagu.

    ОдговориИзбриши
  12. Jao ja se uvek radujem kada se precrtavaju wl :D
    Ovoja kokos moram nabaviti što pre a lakovi su sjajni, ovaj današnji će biti savršen za zimu!

    ОдговориИзбриши
  13. Jedva cekam da cujem tvoje misljenje o Uniq 1 :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ovog crvenog želim! Baš ću vidit ima li ih u Zagrebu u moj GR dućanu...

    ОдговориИзбриши
  15. super si lakove odabrala :) bas me zanima ovaj kokos kakav je :)

    ОдговориИзбриши
  16. ajme, sad ću ja ove lakiće stavit na wish listu :D

    ОдговориИзбриши
  17. prelep je, on me je najviše oduševio od njihovih teksturaca.

    ОдговориИзбриши
  18. Baš sam se nadala da ćeš staviti sliku na noktima tog sivca, baš je divan <3

    ОдговориИзбриши
  19. GR lakovi su mi zbilja predivni. Imam jedan iz ove kolekcije, zaboravila sam kojije broj,mislim da je 63 i svi me pitaju gdje sam ga kupila - a uvijek se vratim po još :D Nisu uopće skupi,a zbilja su divni :D

    ОдговориИзбриши
  20. Ajme ove Holiday oću od kad su izašli. Baš sam jučer pitala u jednom dućanu jesu stigli, ali još ih nema. Tražim dalje. Ovi je prekrasan i super ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши
  21. Kako volim Revlon od kokosa...Uvek mi mirise na Rafaelo kuglice kad god ga nanesem na kosu :D

    ОдговориИзбриши