петак, 23. август 2013.

Afrodita Young & Pure pena za umivanje


Mi masnokošci jako lako padamo na proizvode koji obećavaju da će nam smanjiti pore i da će umanje prosijavanje naše T zone. Naravno uglavnom ostanemo razočarani, nekad manje nekad više. Samo po nekad proizvod ispuni naša očekivanja.

Afroditina pena za umivanje Young & Pure je jedan od tih proizvoda za masnokošce koji sam morala da probam. Dolazi u prilično velikoj plastičnoj bočici koja na vas vrišti velikim natpisima kao što su CLEAN i PORES MINIMIZING, ANTI-IMPERFECTIONS. I pored svoje veličine, ova bočica sadrži samo 150ml. Formula ne sadrži parabene, parafini i silikon. Bočica ima odličnu pumpicu koja je super za doziranje.


People , including me, with oily skin fall very easy for products that promise to reduce their pores and which reduce shining of the T zone. Of course, we often remain largely disappointed, sometimes less, sometimes more. Rarely the product meets our expectations.

Afrodita Young & Pure cleansing foam is one of those products for oily skin that I had to try. It comes in a rather large plastic bottle that screams at you with big labels such as CLEAN and PORES MINIMIZING, ANTI-IMPERFECTIONS. Despite its size, this bottle contains only 150 ml. The formula contains no parabens, paraffin and silicone. It has a great pump which is good for dosing.


Ova pena je namenjena masnoj i nečistoj koži. Trebalo bi da otvara i dubinski čisti pore i time sprečava nastanak bubuljica i mitisera. Već neko vreme je koristim i moji utisci nisu loši. Ova pena nije isušila moju kožu, a moja koža čak i nije toliko masna. Jako je nežna i lepo čisti. Ima veoma blag i lep miris, koji ne znam na šta me podseća, pa ne mogu baš da ga opišem. Ako se umivate dlanovima pena je nekako lepa i meka pod prstima.

Moj problem sa ovom penom je to što ja volim da se umivam četkom, a ne rukama. Prilikom korišćenja četke, pena se lakše razbije, pa mi je za celo lice potreba jedna ipo do dve pumpice, što je više nego da se umivam samo dlanovima. Nekako mi je osećaj mršav, i nije bogat kao gelovi koji se od četke zapene. Mada probala sam da se umivam dlanovima i tada je ova pena odlična.


This foam is designed for oily and impure skin. It should open and clean pores deeply and prevent formation of pimples and blackheads. I'm using it for some time now and my impressions are not bad. This foam hasn't dried out my skin, and my skin is not even so oily. It is very mild and cleans well. It has a very gentle and nice smell, but I don't know what it reminds me of, so I cannot really describe it. If you use your palms to wash your face, this foam will be nice and soft to the touch.

My problem with this foam is that I like to wash my face with a brush, not my hands. When using a brush, this foam disappears easily, so I need one and a half to two pumps for the whole face, which is more than what I would need if I was just using the palms of my hands. Somehow it feels thin, and not as rich as gels which start foaming when I use the brush. I tried to just use my hands and in those cases this foam was great.


Da li je ova pena smanjila pore - pa i nije baš. Da li su se mitiseri manje pojavljivali - jesu, ali ne drastično manje. Da li je manje bubuljica izlazilo - da, ali hormonske ne može da spreči ni magija. Ništa od ovog nisam ni očekivala od pene za umivanje, barem ne u nekim velikim količinama, tako da nisam razočarana.

Ja sam ovom penom zadovoljna. Mislim da je dobra za umivanje ako imate mešovitu ili masnu kožu sa manjim nepravilnostima. Ako imate mešovitu kožu koja ima suve obraze, možda će vam ova pena biti jaka i isušivati suve delove, ali u to nisam sigurna. Za mene sa normalnom kožom obraza ova pena je bila blaga i nije stvarala probleme. 


Did this foam reduce my pores - not really. Did the blackheads appear less - yes, but not drastically. Did the pimple appear less - yes, but the hormonal ones even magic couldn't prevent. None of this I really expected from this foam, at least not in some large extent, so I'm not disappointed.

I am happy with this foam. I think it's good for those which have mixed or oily skin with minor imperfections. If you have mixed skin with dry cheeks, you might find it to be strong and dry out your skin, but I'm not sure. For me, with normal skin on the cheeks, this foam was mild and didn't cause any problems.


Šta mi se sviđa kod ove pene:
- pakovanje,
- cena,
- doziranje,
- lepo čisti,
- ne isušuje i nežna je,
- blago smanjuje izlaženje bubuljica i stvaranje mitisera.

Šta mi se ne sviđa:
- ne sužava pore, kao što kažu,
- pena nije dovoljno gusta za umivanje sa četkom.

Informacije i ocene:

CENA: 633 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly, DM
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
ČIŠĆENJE: 5/5
SMIRIVANJE BUBULJICA I UKLANJANJE MITISERA: 3/5
SUŽAVANJE PORA: 1/5
UKUPNA OCENA: 4/5


What I like about the foam:
- Packaging,
- Price,
- Dosing,
- Cleans nicely,
- Is gentle and doesn't dry out the skin,
- Slightly reduced pimples and blackheads creation.

What I don't like:
- Doesn't tighten pores, as they say,
- Foam is not thick enough to wash with a brush.

Information and scores:

PRICE: 633 RSD
WHERE TO BUY: Lilly, DM
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
CLEANING: 5/5
PIMPLES CALMING AND BLACKHEADS REMOVAL: 3/5
TIGHTENING OF THE PORES: 1/5
OVERALL SCORE: 4/5

25 коментара:

  1. Divna recenzija :)
    Ja se ipak drzim moje Vichy Normaderm

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I nju cu sigurno da probam uskoro.

      Избриши
    2. Ja sam koristila onu staru verziju afroditine pjene za problematicnu kozu i ok mi je, otprilike kao utisci za ovu...
      Onda La roche posay effaclar gel i on mi je bio odlican, a sada sam na Vichy normadermu jer nemam LRP u BiH. :/

      Избриши
    3. I jel ti bolji LRP ili Normaderm?

      Избриши
    4. Nakon LRP osjecam da mi je lice cisce ali Normaderm mi je blazi prema licu pa eto...ne mogu ni ja da se odlucim :)

      Избриши
  2. voljela sam staru verziju, a nakon tvoje recenzije mislim a ću kupiti i ovu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kada je nega lica u pitanju ne volim bas da eksperimentisem. Afrodita preparate nikada nisam koristila, ne znam zasto, ali nikada me nisu privukli da ih kupim :(

    Ja se drzim mog prirodnog crnog marokanskog sapuna na bazi crnih maslina. Preporodio mi je kozu lica i ne menjam ga ;) Pri kraju mi je, pa cu ga taman za predstojeci sajam kozmetike kupiti ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A gde to kupujes osim na sajmu? Kakav je to sapun? Jesi li pisala o njemu pre? AKo nisi pisi zanimaju me detalji :)

      Избриши
  4. E ova recenzija mi dođe kao naručenaa :D Taman mi treba nova umivalica i mislim da ću ovu da isprobam ...

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicna recenzija !

    Mislim da ce jako pomoci masnokoscima u odabiru, bravo !

    Ja sam imala dvije Afroditine pjene: s kamilicom i s AHA i bila sam prezadovoljna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala!! E pa sad si me zainteresovala za te druge Afroditine umivalice. Moram da ih proucim i probam neku. Mada ti si me navukla na aminogenesis umivalicu i to mi je prvo na spisku zelja. :)

      Избриши
  6. deluje mi jako zanimljivo i sigurno cu je probati kad mi koza jednog dana ponovo podivlja i zamasti se :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh moja koza srecom ne menja tako raspolozenja. Ceo zivot mi je vrlo slicna.

      Избриши
  7. Probacu. Smekala sam je kada sam birala sredstvo za umivanje, ali sam izabrala eveline..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kakav ti je Eveline? I ja sam gledala tu umivalicu :)

      Избриши
    2. mene je samo Evelin spasao,ali kolekcija pure control,plava sa cinkom,a za ciljno uklanjanje koristim cinkovu mast(pastu),pa je po ceo dan,kad sam u mogucnostima drzim na licu,a i efikasno uklanja flekice i oziljke od akni... preporucujem svima!! :)

      Избриши
    3. E pa super, bas cu da pogledam tu Eveline!

      Избриши
  8. Nisam je probala, ali deluje ok prema tvom opisu, od pene ništa više i ne očekujem.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ću i dalje tražiti onaj neki čaroban proizvod....

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam je koristila,al' mi je isusila lice :/

    Imam masno kozu,pa ne znam zbog cega?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro ali pazi moze koza da ti bude masna ali osetljiva. Ili jos gore masna ali ipak i dehidrirana i suva, pa ti to samo pojaca problem. Ako ti je ovo isusilo onda mozda da kupujes neke blage umivalice. Ne moraju da budu za masnu kozu, svakako ces se lepo umiti a nece se koza isusisti.

      Избриши