уторак, 13. август 2013.

Moje UBU četkice

Volim šminku, šta ću., ali primetila sam da postoji jedna stvar koju još više volim da kupujem, a to su četkice. Što se njih tiče, mogla bih da ih nabavljam iznova i iznova iako znam da mi neka četkica toliko i ne treba. Ali postoji jedna stvar koje se i dalje pridržavam, a to je da ne kupujem skupe četkice. Do sada su mi sve koje imam prilično jeftine i među njima ima nekoliko fenomenalnih. Retko koja je bila loša od onih koje sam kupila. 
Danas ću vam pokazati moje UBU (Urban Beauty United) četkice. Ja sam ih tek nedavno primetila, ali čini mi se da ovih četkica ranje nije ni bilo u Srbiji (ako grešim ispravite me). Ja sam ih prvo videla u Roda mega marketu, a sada ih vidjam i u DM-u. Nisu skupe i dobre su.

Prvo ću vam pokazati ovaj Smokey Eyes set koji sadrži tri četkice. Kupila sam ga u DM-u i koštao je 599 dinara. Sve njihove četkice imaju belu plastičnu dršku, koja je urađena od dobre čvrste plastike. Same četkice su od sintetičkih vlakana i obojene su u vrlo zanimljive boje.


I love makeup, what can you do, but I noticed that there's one thing I love even more buying, and that are makeup brushes. I could buy them over and over again even though I know I don't really need another brush. But there is one rule that I still have, and that is that I don't buy expensive brushes. So far, all that I have are pretty cheap and among them there are several fabulous peaces. I rarely bought bad ones.
Today I will show you my UBU (Urban Beauty United) brushes. I just recently noticed them, but it seems to me that these brushes couldn't be bought in Serbia some time ago (correct me if I'm wrong). I first saw them in Roda mega market, and now I found them in the DM's, too. They are not expensive and they're good.

First I will show you the Smokey Eyes set that contains three brushes. I bought it in DM, and it costs 599 RSD. All their brushes have white plastic handle, which is made of good solid plastic. These brushes are made ​​of synthetic fibers and are painted in a very interesting color.



Tri četkice u ovom setu su - Eye Defining Brush, Smudger Brush i Tapered Blending Brush. Mene je ovaj set posebno privukao zbog malene četkice koja mi nije ličila ni na jednu koju do sad imam.  Sve četkice su dobrog kvaliteta, pri pranju im nisu ispadale dlake, niti su puštale boju, pošto su ofarbane u ljubičasto.


Three brushes in this set are - Eye Defining Brush, Smudger Brush and Tapered Blending Brush. I was particularly attracted to this set because of small brush that didn't look like any of the ones I already had. All brushes are of good quality, no fiber fell out during washing, nor did they release any colour, since they are painted purple.


Eye Defining Brush je četkica srednje gustine i veličine, zaobljena je i odlično blenda senke, a koristim je i za nanošenje senki preko celog kapka. Oba zadatka odlično radi. 


Eye Defining Brush has medium density and size, has rounded shape and is good for blending. I also use it for applying eyeshadow all over the eyelid. Both tasks performs great.


Najzanimljivija mi je svakako  Smudger Brush. Jako je malena, takođe je oblo sečena. Veoma je gusta i jako precizna. Odlična je za precizno nanošenje senke ili razmazivanje linije uz trepavice. Predivna četkica.  


The most interesting to me is definitely the Smudger Brush. It is very small, and it is also round. It is very thick and very accurate. Excellent for precise application of eyeshadow or smudging along the lash line. Beautiful brush.


I na kraju  Tapered Blending Brush. Ona mi nije baš bila potrebna ali od viška glava ne boli :). Dobra je, a kao i sve četkice ovog tipa koristim je najviše za obrve, ali i za neke precizne linije uz trepavice.


Finally Tapered Blending Brush is the one I didn't really need. It's good, and like all the brushes of this type I use it the most for eyebrows, but also for making a precise line along the lashes.


 Ocena za ovaj set je definitivno 5/5.


Score for this set is definitely a 5/5.


E sad da dodamo novog drugara ovoj maloj družini - bockalicu (Stippling Brush)! Nju sam zapravo prvu i kupila i to u Rodi po ceni od oko 650 dinara.


Now to add a new buddy to this little crew - Stippling Brush! It was actually the first one I bought in Roda market for approximately 650 RSD.


Privukla me je naravno kombinacija bele i roze. Četkica je dobre veličine za nanošenje pudera na celo lice. Nije baš mnogo gusta, tj. za moj ukus bi mogla da bude malo gušća, ali nije ni ovako loše. Što se kvaliteta tiče on je za nijansu lošiji nego kod prethodnih četkica. S vremena na vreme ispadne po koja roza dlačica prilikom korišćenja. Mada pri pranju ispadanje je minimalno. Takođe na početku je pri pranju puštala malo rozu boju, ali se to više ne dešava. Ocena 4/5.


I was off course attracted to the combination of white and pink. Brush is a good size for applying foundation to the entire face. Not very dense, i.e. for my taste it could be a little denser, but still not that bad. As far as the quality, it is slightly worse than for previous brushes. From time to time some pink fibers will fall out during application. Although during the washing the falling out is minimal. Also in the beginning it was releasing a bit of pink color during washing, but it doesn't happen any more. Score is 4/5.



Videla sam da se prodaje još četkica za puder i kosa četkica za rumenilo. Ali pored ovih UBU ima još četkica. Da li će se i one prodavati u Srbiji zaista ne znam. Ako je neko video još neke u prodaji, nek javi. Jeste li vi koristili neke od njihovih četkica?


I saw that powder brush and angled blush brush could also be bought in Serbia. But in addition to these there are many more UBU brushes. Are they also going to be sold in Serbia I do not know. If someone saw some other brushes somewhere, let me know. Have you used some of these brushes?


29 коментара:

  1. Drago mi je sto ti odgovaraju, definitivno nisu skupe i dobre su.
    Jedino što mene nervira ta boja, ja volim da je to crno sve :D. Cekam o 32 cetkici post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice bice uskoro samo da isprobam :) Kako je meka samo je uzmem i mazim po obrazu :D

      Избриши
  2. Ovaj prvi set izgleda fantastično, šteta što ih nema kod nas u dm-u :/ a bockalica mi je slatka, no ne podnosim ispadanje dlačica :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene su te dlacice malo nervirale ali ne mnogo jer nije bilo mnogo strasno.

      Избриши
  3. I mene bi boje skroz osvojile na prvu! A kod nas ih nema :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se cini da su i kod nas tek od nedavno, mozda ce i kod vas doci uskoro.

      Избриши
  4. Super deluju, mogla bih da probam :) A boje su fantastične :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ih vidjela kod nas, ali baš ću sada pogledati. Nikada dosta kistova :D

    ОдговориИзбриши
  6. Ah jedva cekam da skoknem do bg-a da ih se docepam!:D Dugo trazim povoljnu cetkicu za blend, jos uz to i smudger i kosa cetkica, prosto divno! A, cena je smesna! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da super je. Ja volim da imam te malo sire cetkice za blendanje posebno ako ih koristm za ceo crease.

      Избриши
  7. Ja imam ovaj set za oci i kupila sam ga u merkatoru. Koso secena cetkica mi je omiljena za obrve! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja se ne znam našminkati bez Real Techniques četki. Ne znam. Ovaj set za oči mi jako slično djeluje kao RT. Kad dođem u Srbiju svakako ću pogledati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni RT izgledaju zanimljivo mada te za oci mi nisu tako zanimljive, pre bih kupila neke za lice:)

      Избриши
  9. Ne znam kako nisam videla ove cetkice :( Svakako cu ih kupiti jer sam bas u potrazi za dopunu cetkica za senke/oci :)
    Dopada mi se sto su tako girly <3

    ОдговориИзбриши
  10. Fino izgledaju, čekam da stignu u moj grad :) Mada imam dovoljno četkica, valjalo bi neku još uzeti :D

    ОдговориИзбриши
  11. I ja volim da kupujem četke i mislim da ih nikada ne mogu imati previše :D
    Nisam zapazila ove četke, a deluju pristojno za te pare, ne možeš biti ni previše kritičan za samo 600 dinara :) Hvala na informaciji.

    ОдговориИзбриши
  12. Ja ih kod nas ne vidjeh, ali sigurna sam da bi me boje privukle ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa onda ih verovatno nema. Kod nas su od nedavno, mozda dodju i tu, bar u DM.

      Избриши
  13. Ti baš imaš sve one koje ja nisam kupila. Hvala za preporuku, uzeću ljubičaste.
    Ja imam dve narandžaste : za tečni puder i za korektor.
    Obožavam ih! Čvrste su, ne otpadaju im dlake, lako se peru...
    Savršene su!

    R.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super, da znam da i te valjaju. Meni one najmanje trebaju pa ih nisam kupila. Fali mi pored tih zutih jos samo ona roza za puder ali mi ni ona ne treba pa sumnjam da cu je kupovati :D

      Избриши
  14. Kupila sam nedavno set njihovih četkica u DM-u i nisu loše, a ni skupe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da znam koji set postoji. Ja sam uglavnom pojedinacne kupovala. Stvarno nisu lose, posebno za te pare.

      Избриши