уторак, 20. август 2013.

Moji HG proizvodi


U drugu stotinu sa postovima ulazim sa listom mojih omiljenih proizvoda. Pokušala sam da sve to lepo kategorišem. Nadam se da nisam nešto zaboravila, ako jesam recite. Mislila sam da će ova lista biti mnogo kraća, ali kad sam krenula da razmišljam o njoj ispostavilo se da sam pronašla mnogo više super proizvoda nego što sam mislila. Pogledajte moju listu ovde. Njoj u svakom trenutku možete pristupiti putem jezička iznad.

Jeste li vi koristili neki od ovih proizvoda i da li su vam se svideli? Imate li neki koji više volite? Uvek tražim još bolje. :)


The next hundred posts I'm going to start with a list of my favorite products. I tried to categorize everything nicely. Hope I did not forget something, if I did please say so. I thought that this list will be much shorter, but when I started thinking about it, it turned out that I found more great products than I thought. See my list here. You can access my HG list at any time via the tab above.

Did you use any of these products and if you did, do you like them? Do you have some that you prefer? I'm always looking for better products. :)

22 коментара:

  1. Od svega nabrojanog sam koristila samo AD kamuflažu. Činjenica da je to proizvod koji iznova i iznova kupujem godinama valjda dovoljno govori o mom oduševljenju. Ja imam potrebu za potpunim pokrivanjem pojedinih mesta na licu i ovo mi je spas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je fenomenalna. Jos sam ja nasla idealnu boju za mene. Preko yime mi je skoro iste boje kao koza a sada leti je totalno identicna, pa uopste ne nosim puder vec samo s njom prekrijem sta treba.

      Избриши
  2. Nisam koristila nista od tvojih omiljenih stvarcica ;)

    Gledam to Garnier sredstvo za umivanje i pitam se kakvo je...ali ako ga ti toliko volis, ne sumnjam da je dobro :)
    Zao mi je sto nisam probala tu Lush masku :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da steta, ali kupi Freeman masku sa glinom isto mi je odlicna, raymisljala sam da li nju i Lush da stavim. Meni je Garnier bio super ya moju mesovitu i nepravilnu kozu. A Artdeco bazu i kamuflazu probaj pod hitno :D

      Избриши
  3. Super što si napravila ovu lisu, veoma je korisna.
    Nisam ništa probala od navedenog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo volim ovakve liste kod drugih da citam, i cesto se desi da isto nisam nista ni probala sto drugi nabroje. Posebno ako su neke skuplje stvari, to retko kupujem.

      Избриши
  4. Želim da probam svašta iz tvoje liste, La Roche-Posay Effaclar Duo i Misha M. mi se baš dopadaju, po tvojoj priči-Samo ne znam kako bi odgovarao mojoj mesovitoj kozi sa masnom t-zonom :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja istpo imam mesovitu kozu sa masnom T zonom. LRP je super, mene nije nigde isusio a odlicno mi sredi lice. A Missha jeste gusta ali nije uopste masna. Meni nije teska i ne masti mi t zonu. Mislim da bi trebalo sve da ti odgovara, psoto imas slicnu kozu kao i ja. Mada to se ionako nikad ne zna dok ne probas.

      Избриши
  5. Uh kako mamite ovim Misha BB kremama!
    Slažem se za AD bazu!

    ОдговориИзбриши
  6. Krema za područje oko očije me baš zanima. Primijetila sam proizvode ove marke u BiH ali to su uglavnom sapuni, losioni, kreme ali ovu nisam vidjela. Potraga slijedi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da mislim da jos uvek nisu krenuli da uvoye kod vas i proiyvode za lice, ali sigurno ce uskoro poceti.

      Избриши
  7. Dijelimo dosta toga, Misha, AD baza, Bioderma..jedino ja ne volim kamuflažu...oko očiju isušuje a na ostatku lica uzokuje bubuljice :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oko ociju je ne koristim uopste, posto je gusta, tu mi je lakse i bolje neki tecan korektor da koristim. A na ostatku lica mi nije izazvao nikakve probleme. Eh nikad ne znas dok ne probas kako ce kod tebe da bude :/

      Избриши
  8. Jako me zanima ova kremica za područje oko očiju. Ja još nisam pronašla svoje HG proizvode. Još ih tražim. Mislim da nisam još spremna na listu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovo su meni neki proizvodi koji mi bas odgovaraju. Ne kazem da necu naci bolje. Sigurno cese ova lista s vremenom menjati malo. A o kremi sam pisala nedavno. Imas link pa vidi ako nisi. Mislim da je za sad ima samo u Srbiji, ali sigurno ce uskoro da se prosire i na okolne zemlje.

      Избриши
  9. Moram da priznam da bas nista nisam probala sa tvoje HG liste. :( Volela bih da isprobam tu Sleek paleticu. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Složismo se kod AD korektora i Sephora seta za obrve :)

    ОдговориИзбриши
  11. Slazem se za AD bazu ;)
    Bas hocu da probam Sephorin set za obrve i Rimmel Apocalips :)

    ОдговориИзбриши