четвртак, 21. март 2013.

Macadamia Masque and Healing Oil

Izgleda da je došao red i na mene da hvalim ove proizvode za kosu. Kako su ih do sad mnogi hvalili rešila sam da ih probam pošto već godinama farbam kosu i njoj je svaka dodatna nega zaista potrebna. Odlučila sam da nabavim tri proizvoda: Healing Oil Treatment, Deep Repair Masque, Healing Oil Spray. Zaključak ... jako sam zadovoljna kao i ostale devojke koje su probale Macadamia proizvode. Pa da krenem redom. :)


Looks like it is my turn to praise these hair products. Since many girls already praised them I decided to try them out, because I dye my hair for years and my hair really needs some additional care. I decided to get three products: Healing Oil Treatment, Deep Repair Masque, Healing Oil Spray. Conclusion ... I am very satisfied, just as the other girls who have tried Macadamia products were. Let's go on. :)
Macadamia Healing Oil sam kupila u najmanjem pakovanju od 10ml. Cena mu je 340 dinara. Ovo ulje ja dodajem u masku da poboljšam njen efekat, ali se ovo ulje može koristiti i samostalno. U tom slučaju bi ga stavljala na oštećene krajeve. Može se koristiti na suvoj ili vlažnoj kosi, mada ja ovakve proizvode uglavnom koristim na vlažnoj. Ako neko nema mnogo novca onda bi preporučila da kupi samo ovo ulje i da ga dodaje u neku jeftiniju masku ili balzam. 


I bought Macadamia Healing Oil in the smallest packaging - 10ml. The price is 340 dinars. I add this oil to the mask to improve the effect of it, but this oil can be used by it self. In that case, put it on the damaged ends. It can be used on dry or wet hair, although I mainly use this product when my hair is wet. If someone does not have a lot of money then I would recommend them to buy only this oil and adds it to a cheaper mask or balm.
Deep Repair Masque je najbolja maska za kosu koju sam do sad probala. Nakon pranja stavim ovu masku na vlažnu kosu i držim je od 5 do 10 minuta. Nakon toga isperem. Kosa mi je jako mekana i nije zamršena. Ovo je jedina maska koja mi kosu učini mekanom i nakon nekoliko sledećih pranja, iako je tada ne koristim. Koristim je jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje. Uopšte ne masti i ne otežava kosu. Pakovanje koje sam ja kupila je od 100ml i košta 946 dinara.


Deep Repair Masque is the best hair mask I've tried so far. After washing my hair I put the mask on wet hair and keep it from 5 to 10 minutes. Afterwards I rinse. My hair is very soft and not tangled at all. This is the only mask that makes my hair soft and after the next few washes, although I do not use it than. I use it once a week or once every two weeks. It doesn't make your hair oily nor weigh it down. I bought 100 ml packaging and it costed 946 dinars.
Healing Oil Spray koristim nakonk pranja kose i prskam na vlažnu kosu. Ne masti i ne otežava kosu, a čini da je ona mekana i nahranjena i da se lako račešljava. Uvek sam volela da koristim ovakve proizvode, pa sam srećna što sam probala i ovaj i čini mi se bolji od svih koje sam do sad probala. Može da se prska i na suvu kosu, mada ja to ne radim. Cena pakovanja od 60ml je 906 dinara.

Vrlo zanimljivo je da sva tri proizvoda mirišu potpuno drugačije. Mada svaki ima jako lep miris. Svi proizvodi dolaze u nekoliko pakovanja različite veličine. Takođe ovaj proizvođač ima jako veliki broj drugih proizvoda za negu kose ali i za farbanje kose. Sve proizvode i cene možete da pogledate na sajtu Alexandar-cosmetics. Oni svoje radnje za maloprodaju i veleprodaju imaju u Novom Sadu. Takođe proizvodi se mogu naručiti i preko njihovog sajta. Jako divna vest za mene je da od nedavo oni imaju i svoju prodavnicu u Beogradu u Bulevaru Despota Stefana 23. (Kiwi Sun & Alexandar-cosmetics). Ovo je jedno od retkih mesta u Beogradu gde mogu da se kupe i China Glaze lakovi (bar da ja znam).

Šta mi se sviđa kod ovih proizvoda:
- odlično neguju kosu,
- ne maste je i ne otežavaju.

Šta mi se ne sviđa:
- samo jedna stvar, a to je cena.

Informacije i ocene:

CENA: sve cene možete da vidite na sajtu  Alexandar-cosmetics
GDE JE NABAVITI: Alexandar-cosmetics prodavnice u Beogradu i Novom Sadu i preko njihovog sajta
DA LI BIH IH PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 3/5
HRANI KOSU: 5/5
ČINI KOSU MEKOM: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


Healing Oil Spray I use after hair wash and spray it onto wet hair. It doesn't make my hair oily or weigh it down, and my hair is soft and nourished and can easily be combed. I always like to use these type of products, so I'm happy that I tried this one, because it seems to me that it is better than any I've tried so far. It can be sprayed on dry hair too, but I don't do this. Price for 60 ml packaging is 906 dinars.

It is interesting that all three products smell completely different, but each has a very nice smell. All products come in several different package sizes. This brand also has a large number of other products for hair care and hair coloring. All products and prices, you can find on the website of Alexander-cosmetics. Their shops for retail and wholesale are in Novi Sad. Also products can be ordered through their website. Great news for me is that from recently they have a store in Belgrade it Boulevard of Despot Stefan 23 (Alexander & Kiwi Sun-cosmetics). This is one of the few places in Belgrade were China Glaze nail polishes can also be bought (at least that I know of).

What I like about these products:
- excellent hair care and repair,
- do not make hair oily or weigh it down.

What I do not like:
- Only one thing, and that is the price.

Information and scores:

PRICE: All prices you can find on the website of Alexander-cosmetics
WHERE TO BUY: Alexander-cosmetics stores in Belgrade and Novi Sad, and through their website  
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 3/5
HAIR CARE: 5/5
HAIR SOFTENING: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

49 коментара:

  1. Ja bih uzela masku ali cijena im jeste malo mana :)) sto je najgore ja cesto za takve stvari skupljam novac i kad skupim potrosim na nesto drugo :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ja bi najradije kupila onu najvecu masku ali cena je oko 2000 din. To mi je bas puno. Mada ta bi mi trajala bar pola godine ako ne i vise tako da nije strashno.

      Избриши
  2. Ja bih probala masku! :) Malo mi je skuplje, ali s obzirom da se ne koristi svakodnevno, mozda se i isplati :D

    ОдговориИзбриши
  3. čitala sam već puno recenzija i pohvala,mislim da je red i na mene došao da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako sam i ja razmisljala i onda sam je kupila nedavno da je i ja probam i bas je super :)

      Избриши
  4. Imam Healing Oil Spray i fenomenalan mi je. Masku sam probala ali malo je preteška za moju tanku kosu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam tanku kosu pa mi mozda zato nije nikakav problem. Kad je isperem kosa mi je potpuno normalna samo mnogooooo meksa.

      Избриши
  5. Meni su baš ove tri stvari na spisku, tako da mi je ovaj post došao kao poručen, hvalaaaaa :*

    ОдговориИзбриши
  6. Heeling oil i maska su na mojoj WL za ljeto :) I taman kada zaboravim na njih onda me ti podsjetiš da ih definitivno moram kupiti jer nema onog tko je rekao da mu nisu najbolji proizvodi koje su probali :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa kupi ih. Koliko skupih proizvoda ima ovi jos i nisu strasni sa cenom. :)

      Избриши
  7. Da li im je ta Deep Repair jedina maska? Nesto se secam da je neka njihova pokupila dosta kritika, a ovako prema opisu zvuci zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojma nemam. Imaju oni i nesto sto zovu krema za kosu tj. Nourishing Leave in Cream. Mozda to nije dobro.

      Избриши
  8. Joj kako mi je drago da se i tebi sviđa.... Lijepo si to recenzirala, baš sam guštala!

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam koristila ulje u bocici i bilo mi je super, kao i masku u kesici, koja mi je tad bila ok, ali moram opet sve da uzmem, jer mi je kosa trenutno uzasna..

    Odlican post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da videla sam tu masku u kesici ali posto su svi toliko hvalili masku nisam se bojala da odmah kupim vece pakovanje :)

      Избриши
  10. Анониман21. март 2013. 09:34

    Ulja su najbolja za kosu ma kakva god ona bila!

    ОдговориИзбриши
  11. morat ću probat makadamijino ulje, izgleda da svi drugi jesu ;)
    ali iskreno, trenutno sam baš zadovoljna svojom kosom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni moja nesto mnogo ostecena trenutno mada sam htela da budem dobra malo prema svojoj kosi posto je farbam. A samo ulje u toj maloj bocici je jeftino.

      Избриши
  12. Crkoh od zelje da procitam neki post o Macadamia proizvodima,i evo ga,konacno!
    Ja bih isprobala masku,samo mi ona deluje privlacno:-)
    Ide Sajam kozmetike,i kao sto rece Prase,ovaj post mi je dosao kao porucen:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj da jedva cekam sajam! Super je maska, a ulje mi se cini korisnim da neku jeftiniju masku ucinis jos boljom. :)

      Избриши
  13. Vidim da svi hvale ove proizvode a ja ih još nisam probala, baš mi je potrebno ovako nešto za kosu :) Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  14. Nemam ništa i nisam ništa probala iz ove linije...nekad mi se čini da imam tri života da ne bih stigla isprobati svu kozmetiku. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da na zalost je tako. Ali dobro onda biraj samo najbolje pa ces malo propustiti :)

      Избриши
  15. Анониман24. март 2013. 13:12

    svakako ću isprobati, super recenzija

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo mi je trebalo, ni meni se ne sviđa cena, više volim jeftinije stvari, ali ako je dobra kako kažeš, neću žaliti pare (mislim na masku) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da tako i ja razmisljam. A posto se ne koristi uvek kad peres kosu trajace ipak dugo.

      Избриши
  17. Super mi je sto si spomenula da im je miris razlicit, ni sama ne znam sto ih do sada nisam isprobala...cijena najvjerovatnije?
    Nekako su mi malena pakovanja a bome puno kostaju, znas kako je, dok ne isprobas stalno si skeptik prema svemu.
    Umalo nisam isprobala onu kremu za kosu u tubi ali uzela sam Schwarzkopf ulje.
    Maska me privlaci mozda najvise a od cijele linije najmanje mi je interesantan onaj sampon.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam kupila ova srednja pakovanja za prvi put, ali posto su stvari jako dobre mislim da cu ako budem imala para kupiti kad potrosim masku veliko pakovanje iste. Odlucila sam se za ove tri stvarcice jer ih ljudi najvise hvale. Za sampon sam npr. cula da je isti ko i svi ostali, mada od sampona i ne znam sta bi vise mogla da ocekujem osim da mi opere kosu :)

      Избриши
  18. Jesu malo skuplji, ali verovatno vredi. Ako možeš, javi mi koliko ti je trebalo da ih potrošiš tj. koliko dugo su ti trajali.

    ОдговориИзбриши
  19. Odlična recenzija. Ja uzimam samo ulje u bočici od 10ml, nekako sam uvek izbegavala njihovu masku, ne znam ni sama što... Valjda jer imam spisak od toliko proizvoda koje želim da probam, da me ne bi ni 12 prosečnih plata pokrilo :)

    ОдговориИзбриши
  20. Ja sam danas isprobala ulje i masku. U praznu kutiju od kreme sam iscedila tubu u kojoj je bila maska(100 ml) i dodala trecinu bocice ulja(30 ml). Stavila sam vrlo malo te mesavine, ali sam delila kosu (kao kad se fenirate) i svaki deo dobro natopila. Drzala sam 7 min, isprala i posle toga stavila ulje na krajeve, deo po deo. Medjutim, ja ne vidim nikakve vece promene. Kosa mi jeste mekanija, ali, to mogu da postignem sa vise balzama. I dalje je suva kao barut. Moja kosa je inace jako, jako gusta, tamna, dlaka mi je izuzetno jaka i debela. Toliko je gusta da ne moze ni da se ukovrdza od tezine, iako je prirodno kovrdzava. Uvek mi je jedan deo ukovrdzan, drugi nije. Jako se mrsi. Ne znam stvarno sta da radim, ocajna sam. Evo, probala sam i ovo, medjutim, kao sto sam vec napisala, nikakve bitnije promene, a s obzirom na cenu, ocekivala sam ih. Da li je neko imao ovakvo iskustvo, a da mu se tek posle nekog vremena kosa poboljsala? Ili su to samo moji pusti snovi...?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh pa bas steta. Meni je kosa uvek bila bas mnogo mekanija nego od balzama. Mada svakako neko pravo hranjenje kose valjda zahteva vreme. Jesi li probala nerafinisano kokosovo ulje? To svi hvale. Ja bas planiram ovih dana da to kupim. Ima u zdravim hranama. Neki ga namazu preko noci cak i ujutru peru kosu, da bi dugo delovalo, mada naravno ne mora toliko.

      Избриши
  21. Evo da te utesim, ako uopste i procitas odgovor.
    Meni je kosa isto tako prirodno tamna, kovrdzava sa debelom dlakom, naravno prirodno suva kao i sve kovrdzave. Dodatno je bila isusena farbanjem, neredovnom i nedovoljnom negom tako da su mi se prvi pramenovi oko cela skoro pa ispravili koliko je bila suva. Onda sam pocela udarnu terapiju-Macadamia Healing Oil Tretment i Deep Repairing Mask, kokosovo ulje, cak sam i kremu za definisanje kovrdza uzela sa arganovim uljem, ali ne njihovu jer je tuba koju sam kupila bila uzegla(vratila sam je odmah i uzela neku Argan for you kremu).
    Meni kosa iako je bila isusena i bez sjaja nije bila nesto preterano suva na dodir, ne znam kako, ali se videlo da je bezivotna i nikakva. Tako da upotrebom ovih preparata ne primecujem neku vecu mekocu, ali je sinula, vidi se da je zdravija, blistavija, hranljiva nega koju daje ova linija prijala joj je. Ne ocekuj nista preko noci, ja sam rezultate videla posle nekih mesec dana-masku sam stavljala svako drugo pranje, nemoj cesce jer je jako koncentrovana, a ulje u masku i nakon svakog pranja na krajeve po 2-3 doze. Kokosovo ulje sam koristila kao pakovanje/masku kad god sam se setila kao i majonez posle koga su rezultati najvidljiviji. Sad ne znam sta mi je od ovog najvise pomoglo, da li je to bila sinergija ili sta. Od jula koristim sve ovo, maska mi je pri kraju, ulje takodje, ali mislim da je necu ponovo kupiti, jeste dobra, ali nista spektakularno, ocekivala sam ipak neke vidljivije i "opipljivije" rezultate. Sa bilo kojom jacom i brizljivijom negom mislim da bi se dobili ovakvi osrednji rezultati. Nekako ipak mislim da je kokosovo ulje tu bilo glavni pokretac svega.
    Plus u BC je stigla i neka nova linija Arnika valjda, kazu da je ona dobra isto, pa bih da je probam.
    Macadamia sampon je katastrofa, nikad gori nisam probala. Tako mi je mrsio kosu(a inace mi se kosa skoro uopste ne mrsi ni sa najobicnijim samponom), slabo je cistio, kobajagi bez sulfata, a dosta se pravila pena.
    Ne znam, mozda sam ja previse ocekivala posle tolikih pohvala, mozda moja kosa i ne moze da se dovede u neko bolje stanje od ovoga, plus sto sam po prirodi perfekcionista i svuda hocu da izvucem maksimum, ali frizer mi je pre 2 nedelje ishvalio kosu kako je negovana, lepa, bujna, malo suvkasta, ali za kovrdzavu u skoro savrsenom stanju. Tako da mozda je ipak Macadamia odradila posao u potpunosti:))).
    Ti kad vec imas i masku i ulje stavljaj otprilike 1 nedeljno, i uzmi obavezno kokosovo ulje, ono stvarno vredi svake pare, ali nerafinisano.
    Srecno!
    Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da citam komentare i primetim svaki :))) E bas sam nedavno uzela kokosovo ulje i zaista sam potpuno odusevljena! Stavim ga nekad preko noci da stoji i ujutru operem kosu. I bude bas meka. Bolje mi je od svih maski koje sam isprobavala :D

      Избриши
  22. Mislila sam na ovu devojku sto se zalila da joj maska sa uljem nije delovala:))). Htela sam da joj prenesem moje iskustvo i utiske sa njima posto imamo slican tip kose, a i ja sam imala slicnu problematiku sa kosom kao i ona. I isto tako u pocetku sam se pitala da li uopste radi nesto. Zao mi je ako ne procita, mozda ce odustati od Macadamia-e, ali ne moze se nista postici preko noci.
    A za tebe pitanje-jel mogu ja tebi da pisem na ovaj mail? malo mi je glupo i sramota me je vise da ljudi citaju ovde moje "bisere" i sva moguca i nemoguca pitanja koja nekad nemaju veze sa vezom:))).
    Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha naravno zaboga! Mozes da mi pises na aleksdobardzic@gmail.com. Ili ako ti je lakse imas FB stranu SuperNova Kozmetika, pa mozes tamo poruke da mi saljes. :)

      Избриши
  23. Ja vec trecu godinu koristim njihovu masku i uvek kupujem ovo pakovanje od 100ml, jer mi je to jeftinija varijanta- traje mi oko pola godine( jer je koristim jednom nedeljno, a od skoro sam pocela da kombinujem nju i Amika masku koju kupujem u ksicamaod 20ml, pa je ponekad i redje koristim). Obicno jednom stavim macadamiu, pa sledeci put stavim neko obicno pakovanje tipa still maline ili dahlia maske, a onda sledeci put stavim amiku i tako redom. Meni je kosa super, pre sam se sisala jednom mesecno, a sada otprilike na 3 meseca i frizerka kaze da mi je kosa vrlo malo ostecena. Ja koristim i amika ulje, a sada cu da kupim i macadamia ulje i to mi je dobitna kombinacija. Koristim i amika balzam za ispravljanje kose, ali nije mi nesto posebno, pa cu sada da kupim uniq one umesto njega, mislim da cu biti prezadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E super je da cujem nekog ko ima dobru kosu. Svi uglavnom kukamo kak onam je stalno ostecena :D

      Избриши
  24. Анониман1. јул 2014. 15:35

    Bas sam kupila masku u kesici da je isprobam, a oil treatment sam vec isprobala. Kao i 2 devojke sa kovrdzavim kosama koje su komentarisale pre mene, ni ja nisam odusevljena.
    Nije mi stetio, jeste mi malo bila meksa kosa na dodir, ali mislim da ne neguje preterano kosu, pogotovu isusenu kovrdzavu. Imam valovito kovrdzavu kosu, recimo tip 2c, i verovatno je to razlog. Nasa kosa je drugacije teksture nego ravne kose, isusenija je i zahteva i drugacije proizvode.
    Takodje, ovo je serum a ne ulje. Serumi ne neguju i hidriraju kosu preterano kosu! Citala sam da serumi na isusenu kovrdzavu kosu ne deluju dugotrajno, jedino maskiraju suvocu.

    Toliko od mene.

    Pozz
    Marija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da ja imam ravnu kosu i nije mi preterano suva pa mi je ovo bilo sasvim dovoljno.

      Избриши