недеља, 22. октобар 2017.

Nivea Q10 Plus C - Anti Wrinkle + Energy - Skin Sleep Cream


Najnovija Niveina linija proizvoda za negu lica je Nivea Q10 Plus C i sadrži dnevnu, noćnu i okoloočnu kremu. Prva krema koju sam isprobala je noćna i u ovom postu ću vam je malo bliže predstaviti. Kreme iz ove linije namenjene su borbi protiv bora, ali pored uobičajenog koenzima Q10 sadže i vitamin C. Oba sastojka namenjena su regeneraciji kože, borbi protiv slobodnih radikala i usporavanju oksidativnih procesa u koži.


The latest Nivea line of facial care products is Nivea Q10 Plus C and contains day, night and eye cream. The first cream I have tried is the night cream and in this post I will describe a little bit closer. Creams from this line are intended for fighting wrinkles, but in addition to the usual coenzyme Q10 they also contain vitamin C. Both ingredients are intended for regeneration of the skin, fight against free radicals and slowing down oxidative processes in the skin.


Noćna krema dolazi u metalnoj tubi sa uskim otvorom aplikatora. Sadrži 40ml i košta oko 1200 dinara (trenutno je snižena u Lilly-ju na 925 dinara). Nema miris, svetlo narandžaste je boje i vrlo lagane vodene teksture, koja nije masna. Nivea tvrdi da je ova krema vrlo hidratantna, ali je ja iskreno ne bih preporučila osobama sa suvom kožom.  U slučaju moje mešovite kože , sa masnijom T zonom, ova krema je sasvim dovoljna.


The night cream comes in a metal tube with a narrow opening. It contains 40ml and costs about 1200 RSD (currently it is on discount in Lilly and costs 925 RSD). It has no scent, it's light orange colour and has very light watery texture, which is not greasy. Nivea claims that this cream is very hydrating, but I wouldn't recommend it to people with dry skin. In the case of my mixed skin, with a oily T zone, this cream is quite sufficient.


Iako verujem da ova Nivea krema nema neku odgomnu koncentraciju vitamina C, primetila sam da se ujutru budim sa ujednačenijim i svetlijim tenom. Koža mi deluje odmornije i nije previše masna. Zapravo mi se veoma sviđaju efekti ove kreme i koža izgleda lepše, iako to nije ništa drastično.


Although I believe that this Nivea cream does not have any large concentration of vitamin C, I noticed that in the morning I wake up with a uniform and lighter complexion. The skin seems well rested and it's not too oily. In fact, I really like the effects of this cream and the skin looks nicer, although the effects are not drastic.


Kremu bih preporučila svima koji žele lepši ten i kreću da se bore sa prvim borama. Ova krema će usporiti pojavljivanje bora i izjednačiće ten. Međutim, ako imate veoma suvu kožu imajte u vidu da vam ova kema možda neće biti dovoljno hidratantna.


I would recommend this cream to anyone who wants a better complexion and is starting to fight the first wrinkles. This cream will slow down the appearance of wrinkles and equalize the complexion. However, if you have very dry skin, keep in mind that this cream may not be sufficiently hydrating.



Informacije i ocene
Cenaoko 1200 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena4/5
Izgled kože4/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- lagana i nemasna tekstura
- izjednačava ten
- odmorna koža
- cena
- slabije hidrira        


Information and scores
Price
around 1200 RSD
Where to buyLilly, DM
Types1
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price4/5
Skin appearance4/5
Overall Score4/5
ProsCons
- light and non-greasy formula
- even complexion
- skin looks rested
- price
- weak hydration            

4 коментара:

  1. Ja sam ovom kremom prezadovoljna. Sastav takođe nije loš, ako je suditi po sajtu Costdna. Tačno, nema sigurno neku ogromnu količinu vitamina C ali jaaako mi prija, i koža mi ujutru lepše izgleda. Složila bih se da ne verujem da bi bila dovoljna osobama sa suvom kožom, ali mešovitu kožu poput moje sasvim lepo i dovoljno hidrira.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno isto utisci ko i kod mene. Za nas mesovite je odlicna! I vidno je koza lepsa ujutru :)

      Избриши
  2. Ja imam masnu/mesovitu kozu i ne vidim nikakav efekat :( Stavise, kao da mi koza deluje malo umornije....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh steta. To je taj problem da svi imamo drugaciju kozu. Mozda ti je nedovoljno hidratantna? I to moze da de desi iako ti koza deluje masno. Ko zna...

      Избриши