субота, 11. март 2017.

Bio-Oil ulje protiv ožiljaka i strija


Ako se zanimate za kozmetiku skoro je nemoguće da niste čuli za Bio-Oil ulje protiv ožiljaka, strija, neujednačenog tena, dehidrirane kože i tragova starenja. Ovo ulje je od pre nekoliko meseci dostupno i u Srbiji. Pakovano je u bočicu od 60ml i košta 1417 dinara. 


If you are interested in cosmetics is almost impossible that you haven't heard about Bio-Oil - oil for scars, stretch marks, uneven complexion, dehydrated skin and traces of aging. This oil has been available in Serbia the last few months. It is packed in a bottle of 60 ml and costs 1417 RSD.


Kao prvo treba naglasiti da ovo ulje nije potpuno prirodno što pokazuje prvi sastojak Paraffinum Liquidum. Sadrži i oblik retinola, koji bi trebalo da izbeli flekice i ujednači ten. Ali tu su zatim i mnogobrojna biljna ulja - suncokretovo, ulje cveta rimske kamilice, lavande, ruzmarina, nevena i soje. Sadrži parfem i miriše na cimet, što ja obožavam. Ne sadrži parabene.


Firstly it should be noted that this oil is not completely natural which is obvious when you see the first ingredient Paraffinum Liquidum. It also contains a form of retinol, which is supposed to whiten dark spots and unify the complexion. But there are also many natural oils - sunflower oil, Roman chamomile flower oil, lavender, rosemary, calendula and soy oil. It contains fragrances and smells like cinnamon, which I adore. It doesn't contain parabens.


Proizvođač tvrdi da je za vidljive efekte potrebno koristiti ovo ulje oko 3 meseca, što sam ja i učinila. Nanosi se dva puta dnevno, kružnim pokretima i masira se dok se ne upije, što je prilično brzo. Trebalo bi da pomogne u pobolšanju izgleda ožiljaka, i starih strija, kao i da spreči pojavu novih, na primer u trudnoći. Takođe, hidrira kožu i izjednačava ten i flekice nastale zbog sunca ili bubuljica.


The manufacturer claims that this oil should be used for about 3 months for visible effects, which I did. It is applied twice a day and massaged in a circular motion until it is absorbed, which is pretty fast. It should improve the appearance of scars and old stretch marks, and prevent the emergence of new ones, for example during pregnancy. It also hydrates the skin and evens out the complexion and dark spots caused by the sun or pimples.


Ja sam ulje koristila na starim strijama kao i na jednom potpuno novom ožiljku. Nisam trudna tako da ne mogu da posvedočim da li je ulje dobro za spečavanje pojave novih strija. Što se tiče starih strija, poboljšanje očekivano nije veliko i strije su i dalje vidljive koliko i ranije. Što se tiče novog ožiljka, ulje je pomoglo da se koža brzo obnovi, bude meka i ujednačene boje kao i ostatak kože. Zapravo sam vrlo zadovoljna efektom. Ulje nisam nanosila na lice, pošto sam primetila da je vrlo komedogeno, u mom slučaju. Zato ne mogu da posvedočim previše ni o efektu ujednačavanja tena, mada sam ga mazala na flekice od bubuljica koje nisu na licu, i čini mi se da im se boja malo izjednačila sa ostatkom kože.


I have used this oil on old stretch marks as well as on an entirely new scar. I'm not pregnant, so I cannot attest to whether the oil is good for preventing the appearance of new stretch marks. As for the old stretch marks, improvement is, as I expected, not great and the stretch marks are still visible as before. As for the new scar, oil helped it to quickly heal, to be soft and uniform in colour, the same as the rest of the skin. I was actually very pleased with the effect. I didn't apply this oil to the face, because I noticed that it is very comedogenic, in my case. So, I cannot testify about the effects of equalizing the tan, although I applied it on old dark spots form pimples which are not on the face, and it seems to me that they are a bit lighter now and more like the rest of the skin.


Deo mene ima osećaj da je opšta pomama za ovim uljem donekle neopravdana, i da ovo ulje nije drastično bolje od sličnih kvalitetnijih proizvoda. Ipak, deo mene mnogo voli ovo ulje. Možda je to zbog mirisa ili zbog osećaja hidratacije. Ulje nije jeftino, ali mislim da mu treba dati šansu. Posebno ako ste trudni i želite da vam koža bude dobro hidrirana, kako biste sprečili pojavu strija. Ili ako imate neki nov ožiljak na telu. Ako samo želite da uklonite stare strije, ne nadajte se previše rezultatima.

Informacije i ocene
Cena1417 RSD
Gde kupitiLilly
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaMožda
Pakovanje4/5
Cena4/5
Hidratacija5/5
Neujednačen ten4/5
Ožiljci i strije3/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- Miris
- Hidrira
- Blago ujednači ten
- Pomaže brže zarastanje ožiljaka
- Novi ožiljci bolje izgledaju
- Nije potpuno prirodan sastav
- Ne umanjuje vidljivost starih strija


Part of me feels that the huge love for this oil is somewhat unjustified, and that this oil is not dramatically better than similar better quality products. Still, part of me really loves this oil. Maybe it's the smell or the sense of hydration. Oil is not cheap, but I think he should be given a chance. Especially if you are pregnant and you want your skin to be well hydrated to prevent the appearance of stretch marks. Or if you have some new scars on the body. If you only want to remove old stretch marks, do not hold your breath for the results.

Information and scores
Price1417 RSD
Where to buyLilly
Types1
Would I buy it againMaybe
Packaging4/5
Price4/5
Hydration5/5
Uneven skin4/5
Stretch marks and scars3/5
Total Score4/5
ZaProtiv
- Scent
- Hydration
- Helps a bit with uneven complexion
- Helps scars heal faster
- New scars look better
- Not all natural ingredients
- Doesn't help with old stretch marks

4 коментара:

  1. Ja sam vec 13 god nemoze kloni strija borba protiv ali nemoze jos uvek strija ja sam bila trudna jos vise vidljivo debiljno strija
    ☺☺☺☺

    ОдговориИзбриши
  2. Čini mi se da sam negde pročitala da bi trudnice trebalo da izbegavaju kozmetiku sa retinolom?!

    ОдговориИзбриши
  3. U pravu si! Trebalo bi da izbegavaju! Hm nekako mi to nije palo na pamet dok ssmcpisala tekst...ne razumem se detaljno,te mozda ovo nije neki jak oblik koji se nalazi u ulju, ali svakako ja licno ne bih koristila nikakav oblik retinola. Sta je sigurno sigurno je. Hm...

    ОдговориИзбриши