субота, 28. мај 2016.

BaByliss Paris Event


U četvrtak 26.5. održala se promocija novog brenda na našem tržištu - BaByliss Paris. Iako mi je ime ovog brenda bilo poznato, moram priznati da o njemu nisam mnogo znala. Ono što me je iznenadilo je da je ovo zapravo jedan od dominantnih brendova u Evropi, koji proizvodi aparate za negu za kućnu upotrebu (ali postoji i profesionalni deo asortimana), kao što su fenovi za kosu, prese, trimeri za muškarce itd. Njihovi proizvodi od sada biće dostupni i u našim prodavnicama sa kućnim aparatima.


On Thursday, 26.05. I attended a promotion of the new brand in our market - BaByliss Paris. Although the name of the brand was familiar to me, I must admit that I did not know very much about the brand. What surprised me the most was that this is actually one of the dominant brands in Europe, when it comes to home care appliances (but they also have professional products), such as hair dryers, presses, trimmers for men etc. Their products are now available in our country and you will be able to buy them in stores with household appliances.

Na promociji su bili izloženi njihovi proizvodi, bezbroj figara, presa, rotirajućih četki, fenova, trimera, ali i par po meni veoma posebnih proizvoda koje moram da izdvojim Na prvom mestu tu je Curl Secret, koji predstavlja prvi automatski keramički figaro. Izgleda potpuno neobično, a koristi se tako što se deo pramena blizu glave stavi između dva dela figara (slično kao kod pegle za kosu), a zatim figaro sam uvlači ceo pramen u sebe i namotava ga. Veoma zanimljiv aparat, a pre svega lak za korišćenje.


The promotion introduced countless curling irons, presses, rotary brushes, hair dryers, trimmers, and a couple of very special products that I have to mention individually. The first one is Curl Secret, which is the first automatic ceramic curling iron. It looks completely unusual. You put a peace of hair that is close to the head in between the two parts of the curling iron (similar to the way you use a straightening iron), and then it pulls in the rest of the hair automatically and curls it inside. A very interesting device, and above all easy to use.


Takođe veoma zanimljivi proizvodi koji su me veoma zainteresovali su IPL epilatori, koji za razliku od klasičnih epilatora koji dlaku čupaju velikm brojem pinceta, zapravo pulsevima svetlosti uništavaju koren dlake i sprečavaju njen rast. Ovaj tip epilacije posle dovoljno tretmana potpuno uklanja dlake na neko vreme. Sa ovim aparatima možete se sami kod kuće epilirati za kratko vreme (oni procenjuju da će vam za pola nogu trebati 10 minuta), i neće biti potrebe za odlaskom u salon na mnogo tretmana kako bi dlake prestale da rastu.


Also very interesting products that I was very interested in are the IPL epilators, which unlike conventional epilators, which pull out hair using many small tweezers, use light pulses to actually destroy the hair roots and prevent its growth. This type of epilation after sufficient treatments completely removes hair for a while. With this product you can epilate at home quickly (they estimate that you will need 10 minutes for half of the legs), and you will not need to go to the cosmetics salon on many treatments to remove hair.


Kompanija BaByliss zapravo je deo Conair korporacije koja je osnovana čak 1959. godine. S obzirom da su sada i na našem tržištu, mene samo zanima da ih vidim po prodavnicama i zapravo saznam cene njihovih proizvoda.


The BaByliss company is actually a part Conair corporation, which was established in 1959. Given that they are now available in our market, I am just interested to see their products in shops and actually find out their prices.


Da li ste čuli za BaByliss? Da li vam se proizvodi koje sam pomenula čine zanimljivim?


Have you heard about BaByliss? Do you find the products I mentioned interesting?

2 коментара:

  1. U vezi sa ovim brendom, neki njihovi proizvodi se prodaju u Emmezeti, konketno Curl Secret - cena 15000 rsd. Ja sam se zaletela da ga kupim... Na svu srecu naisla sam na neke forume i komentare ljudi o tome kako im se pokvarilo posle 4-8 puta upotrebe. Neki su se zalili da im je pocupalo mnogo kose. Opet, to je individualno i zavisi od tipa kose. Ono sto mi se jako svidelo jeste profesionalnost kompanije. Za svaku zalbu koja je javno objavljena, kompanija je dala repliku i rekla ljudima da im se jave u privatnoj poruci kako bi se proizvod zamenio i slicno. Njihova profesionalnost mi govori mnogo toga, tako da cu verovatno i nakon negativnih komentara probati njihove proizvode. Konketno u vezi sa Curl Secret cu sacekati da cujem neko licno iskustvo ili da ga nekako probam
    , ali ostale - sto da ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E nisam znala da ih već ima u Emmezeti. Očekivala sam takvu cenu. On po snazi i temperaturi do koje se greje je isti kao i neki njihovi obični njihovi figari. E sad jeste da su ti obični malo pipavi korišćenje ali tu nema toliko mnogo šta da se pokvari pa je to valjda plus. Šteta ako je stvarno tako kvarljivo, ali nadam se da to nije čest slučaj. Mene je iznendailo kad sam saznala da su oni po prodaji na prvom mestu u Evropi u više kategorija proizvoda za kosu, dok su npr. koliko se sećam za muške trimere drugi po prodaji. Ali eto nadam se da bar to govori da su ok firma.

      Избриши