понедељак, 6. април 2015.

Balea BodyFIT Cellulite Gel-Creme



Ove godine koristila sam anticelulit kreme i preko zime. Nekako sam imala potrebu da probam da drzavam stanje kože kakvo je i dok je hladno vreme. Poslednja krema za koju sam se odlučila je Balea BodyFIT anticelulit gel krema. Čitala sam dobre recenzije pa sam rešila da je probam.


This year I used anti-cellulite creams over the winter, too. Somehow, I felt the need to try to retain good skin condition even during the cold weather. Last cream which I decided to buy was Balea BodyFIT anti-cellulite gel cream. I read good reviews so I decided to try it.



Krema dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je tuba od 200ml. Cena kreme je 529 dinara. Otvor na tube sasvim dobar za doziranje i pakovanje samo po sebi nije loše.


The cream comes in a cardboard box in which a tube of 200ml. Price of the creams is 529 RSD. Tube opening is quite good for dosing and packaging itself is not bad.



Krema ima lagan i osvežavajući miris. Gelaste je lagane strukrure i žute boje. Kružnim pokretima treba da se nanosi na željena područja. Ja sam je nanosila skoro svako veče pred spavanje, nakon tuširanja. Ne pecka, ne zagreva, niti hladi.


The cream has a light and refreshing scent. The gel has a light texture and yellow colour. It should be applied to the desired areas in circular motion. I used it almost every night before bed, after taking a shower. It doesn't burn, heats or cools.


Na žalost meni se ova krema učinila prilično neefektivnom. Blago mi je zategla kožu ali ništa spektakularno, a ne čini mi se i da mi je pomogla sa celulitom. Nije toliko loša za svaki dan ali ako hoćete neke vidnije i brze rezultate ja bih je zaobišla. S druge strane poslednjih godinu dana sam mnogo smršala pa imam i mnogo manje celulita. Čini se da je ova krema imala još lakši posao da mi pomogne sa celulitom, ali možda kada imate manje celulita to malo se mnogo teže uklanja. Ne bih znala.


Unfortunately for me, this cream was quite ineffective. It tightened the skin a bit but nothing spectacular, and it does not seem to be helping with the cellulite a lot. Not so bad for every day use, but if you want visible and quick results I'd pass on this cream. On the other hand, during the last year I lost a lot of weight so I have much less cellulite. It seems that this cream had an easier job to help me with cellulite, but maybe when you have less cellulite it is a little more difficult to remove it. I wouldn't know.



Da li ste probali ovu gel kremu? Jeste li i vi imali ovako loše utiske o njoj? Imate li neku preporuku koju kremu sledeću da probam?


Have you tried this gel cream? Did you also have such a bad impression of her? Do you have any recommendation which cream to try next?


Informacije i ocene
Cena529 RSD
Gde kupitiDM
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaNe
Pakovanje4/5
Cena5/5
Zatezanje3/5
Uklanjanje celulita2/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- Cena
- Prijatna tekstura
- Slabo zatezanje kože
- Veoma slabo uklanjanje celulita



Information and scores
Price529 RSD
Where to buy   DM    
Types 1
Would I buy it againNo
Packaging4/5
Price5/5
Firming3/5
Cellulite removal2/5
Overall Score4/5
ProsCons
- Price
- Nice texture
- Bad in making skin firmer
- Even worse in removing cellulite

12 коментара:

  1. Upravo sam se otuširala i kad sam mazala kremu pomislila da bih možda trebala krenuti s nekom njegom ovog tipa. Nemam pojma otkuda bih krenula, ali mislim da ću početi više šetati i penjati se stepenicama. Nisam pretjerano sklona celulitu, ali sam se lijepo oporavila preko zime ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Da li si smrsala namerno ili neplanski? Ako je planirano, mogla bi nam napisati neki post o tome (ishrana, vezbanje...)
    Inace, meni baleine kreme i gelovi protiv celulita nikada nisu pomogli, ali zato za Tanana gel imam sve pohvale! Naravno, svaka krema sama po sebi nece uraditi nista, ali u kombinaciji sa setnjom, trcanjem, puno vode i zdravom ishranom, eto rezultata :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa ne znam mislila sam da napisem neki post o tom mrsavljenju. Al nekako mi se ne da jer ne znam sta bih bas napisala a da bude korisno a iz licnog iskustva. Ja sam htela da sprsam u principu mada nisam to planski uradila. Samo mi de zadesilo da na imam tonu treninga a i nesto mi u glavi kliknulo. Mogu da napisem neki post o tome al ne bas na mom primeru posto ja imam bas mnogo treninga koje drzim sto plesne sto kondicione pa to ne bi bio neki realan savet za nekog kome sport nije deo profesije na neki nacin. Ali pisacu svakako imam ja razne predloge :)

      Избриши
  3. hvala za Review ... uvijek sam skepticna prema ovoj vrsti proizvoda ... pogotovu zato sto cak i na ambalazi uvijek pise da se korisit uz sport - "al su pametni" ;)
    bas cu sada i da pogledam sta pise o tanana gel-u po internetu sto je osoba prije mene pohvalila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja sam ga nekada davno koristila ali se ne secam utisaka. Mada ne verujem ni ja ovim proizvodima al nekako bar malo zategnu kozu. :)

      Избриши
  4. Ja sam je gledala gledala i na kraju nisam uzela. Sada koristim ulje od Purple Rain cosmetics i za sad mi se čini kako da počinje da deluje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam je gledala gledala i na kraju procitala ok recenziju i kupila. Al na meni se nesto nije proslavila :)

      Избриши
  5. Koristim trenutno Botanica losion protiv celulita i nema nekog efekta, ali eto mazem ga jer je osvezavajuceg mirisa i prijatan osecaj mi daje. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala za review. Vidim da se koristila sve ove kreme, da li mozes da napravis paralelu izmedju:
    - Balea krema protiv celulita i strija
    - Kräuterhof Anti-Cellulite Gel
    - Balea BodyFIT Cellulite Gel-Creme
    Po tvojim ocenama najbolja je prva?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas kako....to sam sve koristila pre godinu ili dve...kad se sve sabere...slicne su. Ako hoces da te pece uzmi Krauterhof. Ako ne trpis te muke onda neku od Balea krema. Ne secam se bas detaljno efekata, ali svaka je malo zatezala kozu pa se i celulit manje video. Ali ...to su kao i uvek kod krema ovog tipa mali efekti. :/

      Избриши
  7. learn more model's secrets to looking your best and taking your best photos check out my new bookCellulite Destroyer

    ОдговориИзбриши