субота, 20. септембар 2014.

Gerovital Plant Nourishing Night Cream



Dugo nisam pisala o nekoj noćnoj kremi. Danas vam pišem o Gerovital kremi koju sam dobila na promociji o kojoj sam pisala u ovom postu. To je bio moj prvi susret sa Gerovital kozmetikom. Iako je ovaj brend orijentisan anti age kozmetici proizvode i neke proizvode koji nisu namenjeni starijoj koži. Na primer ova noćna krema Gerovital Plant namenjena je osobama starijim od 20 godina.


It has been a long time since I wrote about a night cream. Today, I'll write about Gerovital cream that I got at the promotion about which I wrote in this post. That was my first encounter with Gerovital cosmetics. Although this brand is oriented at anti-aging cosmetic products, they also produce some products that are not intended for older skin. For example, this night cream Gerovital Plant is intended for people over 20 years of age.



Krema dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je plastična teglica. Plastika mi deluje vrlo skromno, ali bitno je da postoji folija koja zatvara kremu hermetički. Krema sadrži ulje jojobe, soje i ulje iz pšeničnih klica, kao i vitamine A i E. Sastojci treba da povećaju elastičnost kože i spreče stvaranje bora i starenje. Takođe pomažu i u odbrani od spoljnih uticaja, kao što su UV zračenje, duvanski dim i zagađen vazduh. Evo ga i ceo sastav:


The cream comes in a cardboard box in which is a plastic jar. Plastic seems very modest, but it is important that there is a foil that closes the cream tightly. The cream contains jojoba oil, soybean oil and wheat germ oil, and also vitamins A and E. Ingredients should increase the elasticity of the skin and prevent wrinkles and aging. They also help in the defense against external influences, such as UV radiation, cigarette smoke and polluted air. Here's the whole composition:



Gerovital ima svoj štand u Ušću koliko se ja sećam. Takođe može se naći i u nekim apotekama i naručiti preko Gerovital web stranice. Inače cena ove kreme je 850 dinara. Pakovanje sadrži 50ml. Krema je svetlo žućkaste boje i vrlo blagog prijatnog mirisa. Gusta je ali nije masna. Kada je namažem lepo se upija i ne masti mi lice. Veoma lepo hidrira kožu i mislim da bi bila dobra za sve tipove kože. Ja je nanosim u tankom sloju, ali mi se čini dovoljno hranljivom da zadovolji i potrebe suve kože.


Gerovital has a booth in Ušće shopping center as I can recall. It can also be found in some pharmacies and order via Gerovital website. The price of this cream is 850 RSD. Packaging contains 50ml. The cream is light yellowish in colour and has very mild pleasant odor. It is thick but not greasy. When I apply it, it is nicely absorbed and doesn't make my face oily. Very nicely moisturises and I think it would be good for all skin types. I apply it in a thin layer, but it seems strong enough to meet the nutritional needs of dry skin, too.




Kremom sam zadovoljna, pa me je ova krema zainteresovala da možda isprobam još neke njihove proizvode koji nisu iz anti age linija, pošto njih još uvek ne koristim. Da li ste vi probali neke od njihovih proizvoda i kakvi su bili vaši utisci?


I'm very pleased with this cream, so I would like try out some of their other products, which are not from anti-aging lines, because I still don't use these products. Have you tried some of their products and what were your impressions?


Šta mi se sviđa:
- cena,
- hranljiva, a nemasna.

Šta mi se ne sviđa:
- pakovanje,
- dostupnost.

Informacije i ocene:

CENA: 850 RSD
GDE JE NABAVITI: web sajt, Ušće, neke apoteke
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 3/5
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
UČINAK: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5


What I like:
- Price,
- Nourishing and non-greasy.

What I don't like:
- Packaging,
- Availability.

Information and scores:

PRICE: 850 RSD
WHERE TO BUY: 
web site, Ušće, some pharmacies
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 3/5
PRICE: 5/5
APPLICATION: 5/5
EFFECTIVENESS: 4/5
OVERALL SCORE: 4/5

2 коментара:

  1. Pre par meseci sam dobila tester ove kreme i bila sam bas zadovoljna ucinkom na kozi. Koza mi je nakon nanosenja bila hidrirana i nemasna. Medjutim, kada sam otisla direktno kod distributera da kupim ovu kremu, verovali ili ne, prodali su mi kremu kojoj je do isteka roka preostalo mesec i po dana. To sam, naravno, videla tek kada sam stigla kuci, ali presla sam preko toga i resila da probam kremu. Prvo, kada sam je otvorila, miris uopste nije bio ni nalik onom iz testera i krema mi je uzasno mastila lice, i cini mi se zapusavala pore jer mi se pojavio veliki broj mitisera. Ne znam da li je do drugacijeg kvaliteta u odnosu na tester ili do roka trajanja koji je bio na izmaku, ali uopste mi nije odgovarala. Obzirom da za ovaj brend u Srbiji mladje generacije gotovo i da ne znaju, i da Gerovital ulaze velike napore da se ovde profilise, to sto prodaju kreme sa bliskim istekom roka trajanja im je jako, jako losa reklama i kao kompanija u usponu na nasem trzistu trebalo bi da o tome vise povedu racuna. Ono sto mi se jos ne dopada je pakovanje, jer smatram da je nehigijenski pakovati kremu u ovakve bocice, vise sam za tubu. Posle ovog loseg iskustva vise nisam kupovala nista od njih, a svima vama koji planirate da nesto kupite od Gerovitala, savetujem da obratite paznju na rok trajanja bez obzira sto su u predstavnistvu Gerovitala i suvise ljubazni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno to nije u redu. Jeste da rok trajanja vazi samo okvirno i da bi i ako je blizu isteka roka krema trebalo da bude u redu i da traje bar jos koliko je naznaceno da treba da traje od otvaranja pakovanja...ipak nikad se ne zna. Meni ova krema nije napravila ama bas nista lose na licu. Sobrzirom da si na tester dobro reagovala vrlo je moguce da je problem bio u isteku roka kreme. Ja zato gde god da kupujem neku sminku ili kozmetiku za svaki slucaj gledam rok trajanja. A vala i kad kupujem hranu. Jednom sam provalila virsle kojima je bas istekao rok. Cela gomila takvih bila je na polici u velikom supermarketu...

      Избриши