четвртак, 22. август 2013.

Mali zeleni new in


Evo moje poslednje poluplanirane kupovine. Neke proizvode sam dugo želela i konačno kupila. Neki su se tek pojavili, pa sam morala da ih probam.
Kupila sam hvaljene Balea proizvode za lice:
- Balea Young gel za umivanje za mešovitu kožu, 150ml, 299 din,
- Baleae Young serum za finije pore, 30ml, 265 din.

Dalje kupila sam:
- Aura Foot Balsam krema za stopala, 100ml, 304 din,
- Ziaja Natural Olive Micellar Water, 200ml, 399 din.

I na kraju kupila sam jedno rumenilo iz nove Aurine kolekcije. Kolekcija je divna i ima mnogo breskvastih nijansi, ali ja sam kupila ovo malo zagasitije rumenilo pošto imam tih breskvastih rumenila i previše:
- Aura Glorious Cheeks Powder Blush, 215 Deep Wine, 5g, 387 din.

Šta vam se sviđa? Jeste li probali nešto od ovoga? Pretpostavljam da ste Balein serum probali, svi ga hvale. :)


Here's my last half-planned purchase. I have wanted some of these products for some time and I finally bought them. Some have are part of new collections, so I had to try them.
I purchased Bale products for oily skin:
- Balea Young wash gel for mixed skin, 150 ml, 299 RSD,
- Balea Young  serum for finer pores, 30ml, 265 RSD.

Than I bought:
- Aura Foot Balsam foot cream, 100 ml, 304 RSD,
- Ziaja Natural Olive Micellar Water, 200 ml, 399 RSD.

In the end I also bought a blush from the new Aura collection. The collection is beautiful and has a lot peachy shades, but I bought this one which has a bit deeper colour, since I already have a lot of peachy ones:
- Aura Glorious Cheeks Powder Blush, 215 Deep Wine, 5g, 387 RSD.

What do you like? Did you try any of these products? I guess you tried Balea serum, since everybody praises it. :)

34 коментара:

  1. Jedna mi je citateljka pohvalila taj zeleni Balea gel za umivanje namijenjen masnoj kozi. Bas me zanimaju tvoji dojmovi dok sam dosta manje zagrijana za uopsteno Baleine serume. Meni, naime, onaj hidratantni uopste nije odgovarao. Zato sam se prilicno "ohladila" od njih. Micelarna me interesuje jako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E i mene interesuje micelarna posto sam je danas kupila i jos je nisam probala. A nigde nisam o njoj citala. Videcemo za serum, mnogi ga hvale. Meni je Balea onako..neke stvari su mi super neke su mi jako lose.

      Избриши
  2. Jedva čekam recenziju za Balea gel, jer sam koristila tonik iz iste kolekcije i bio je sjajan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super da znam i za tonik da valja :) Biće utisci samo da isporbam gel :)

      Избриши
  3. Upravo sam potrosila taj serum i nesto nisam odusevljena, svez i lumnkast miris, lagana formula, brzo upija ali mi za pore nista posebno nije ucinio.. Interesuje me utisak o micelarnoj vodici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bas me zanima sta ce kod mene da bude sa serumom. Ni ja ne ocekujem bog zna šta, ali opetm nogi ga hvale. Micelarna je i meni hit jedva cekam da je probam :)

      Избриши
  4. Mene jaaaako zanima ova Ziaja micelarna. Pre neki dan sam se dvoumila da li da je kupim ili ne i nisam, dala sam sebi fore da prvo procitam neku recenziju :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam hvaljeni Aqua serum i tako - tako mi je. Ništa naročito ali isprobaću i umivalicu i taj zeleni...

    ОдговориИзбриши
  6. Ništa nisam probala, a najviše me zanima Aura za stopala. Nisam znala da imaju i ovo u asortimanu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja. Sad sam je videla kad sam gledala koju da kupim i tad sam je ugledala :)

      Избриши
  7. Imam Balea gel za umivanje, meni je super baš mi odgovara.

    ОдговориИзбриши
  8. Ak ti serum stisne pore pa makar imalo, kupujem pa ću se mazat s njim u debelim slojevima hahahah :D

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam imala iz ove Baleine kolekcije onaj 3 u 1. Koristila sam najcesce kao masku i odgovaralo mi je, skroz sam zaboravila na to, mozda obnovim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sad prvi put kupujem nesto iz te kolekcije. Mogla bih i to da probam ako mi ovo bude odgovaralo.

      Избриши
  10. Jedva čekam serum da opišeš... Ja sam pored gela i tonika probala i matirajuću kremu za lice i ona mi se isto sviđa... Volim ovaj miris baš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da miris je bas super. Zagledala sam i tu kremu ali je nisam kupila. Mislim da cu je probati :)

      Избриши
  11. Baš sam imala ovaj Balein soft&care serum u srpanjskim favoritima, to ti sve govori :)Mislim nije sada nešto revolucionarno, ali je dobar proizvod. Zanima me ova Zlaja micelarna,za to još nisam čula :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam probala ništa od ovoga, a zanima me ova krema za stopala, s obzirom da polako ostajem bez trenutne, trebala bi mi zamena :)

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam probala ništa, ali čekam dojmove posebno za serum za pore!

    Baš su mi slatke ovako zelene ambalažice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni. posebno sto su tako drecave. Sumnjam da ista tim glupim porama moze da pomogne ali ko zna mozda je dobar kad ga vec hvale :)

      Избриши
  14. Iskreno, nisam probala ništa, ali me zanima ovaj serum za pore! Svakako nam javi utiske

    ОдговориИзбриши
  15. nikako da ulovim balein zeleni serum :/ rasprodan vječito D:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja kad sam kupovala bilo je samo dva pakovanja. Mada uglavnom ga vidjam na policama.

      Избриши