уторак, 23. јул 2013.

Mixa BB Cream - Natural Rose


Danas sam rešila da vam prenesem utiske o prvom od proizvoda koje sam dobila na L'Oreal Beauty planeti. Kao što sam već rekla zvezda tog dana bila je Mixa, novi apotekarski, ali jeftin, brend koji je došao u Srbiju. Mogu samo da kažem da sam jako srećna što su došli, pošto nude jako kvalitetne proizvode u velikim pakovanjima, a po malim cenama. Ova BB krema košta 749 dinara.

BB krema me je baš zainteresovala, pa sam se naravno mnogo obradovala kada sam videla da sam je i dobila. Dolazi u kartonskom pakovanju u kom se nalazi tubica od 50ml. Sam otvor tube nije baš mali, isti je kao i kod krema za ruke, a sama formula BB kreme je malo ređa, pa morate biti pažljivi pri doziranju i da se ne umažete (nije retka koliko Garnier BB krema za masnu kožu koja je skroz tečna). Tuba se dobro zatvara pa nema nikakvog prosipanja dok je poklopac zatvoren.


Today, I decided to give you my first impression of the product that I got on the L'Oreal Beauty Planet. As I said, the star of that day was Mixa brand, a new pharmacy, but inexpensive, brand that came to Serbia. I can only say that I am very happy that they came here, since they offer very high quality products in large packagings, and with small prices. This BB cream costs 749 dinars.

I was very interested in their BB cream, so I was of course very happy when I saw that I got one. It comes in a cardboard box and inside is a plastic 50 ml tube. The tube opening isn't very small, the same as with hand creams, and BB cream formula itself is a little thinner, so you must be careful when dosing, so it doesn't get messy (it's not as rare as Garnier BB cream for oily skin which is totally liquid ). The tube closes well, so it doesn't spill at all with the lid closed.


Formula ne sadrži parabene i alkohol i napravljena je tako da postoji minimalni rizik od alergija. Ova krema bi trebalo da deluje umirujuće i da rashađuje kožu, jer sadrži cvet arnike, vitamin B3 i kofein, koji se bore protiv crvenila. Ujednačava ten i odlična je baza za šminku. 

Da li hladi kožu, ne mogu da vam kažem iz ličnog iskustva, pošto moja koža nije mnogo osetljiva i crvena. Ono što znam je da jako lepo hidrira kožu. Veoma je prijatna, nije masna i brzo se upija. Lepo se razmazuje. Sigurno je nosim na more, i nju ću mazati kada moja koža lica bude ipak malo napaćena od tolikog sunca. Prekrivanje je prilično slabo, mada ipak primetno. Više je namenjena ujednačavanju tena i to zaista odlično radi. Čak me je jako iznenadila pošto se ne primećuje ni malo kada se razmaže. Izgleda kao da nemam ništa na licu. Biće super devojkama koje nemaju neke veće nepravilnosti na licu. Ja malo pokrijem stare ožiljke od bubuljica, koji još nisu prošli, korektorom i onda preko nanesem ovu BB kremu i lice mi izgleda odlično, a ne vidi se da imam nešto na licu.


The formula contains no parabens or alcohol and is made so that there is minimal risk of allergies. This cream should calm and cool the skin because it contains arnica flower, vitamin B3 and caffeine, which reduce redness. It evens out complexion and is a great makeup base.

Does it cool the skin, I can't tell you from personal experience, as my skin isn't that sensitive and red. What I do know is that it hydrates the skin very well. It is very pleasant, non-greasy and is absorbed quickly. It smears easily. I'm definitely taking it with me when I go to sea side, since my sin is going to be a little troubled by so much sun. Coverage is pretty weak, but still noticeable. It is intended for evening skin tone and it really works well. I was very surprised since I couldn't notice it at all when I applied it. It looks like I have nothing on my face. It'll be great for girls who don't have any major imperfections. I cover some old scars from pimples that haven't healed yet with a concealer and then I apply this BB cream and my face looks great, and you can't see that I have anything on my face.


Koliko ja znam postoje dve nijanse. Ova koju sam ja dobila je svetlija - Natural Rose. Tamnija je Natural Gold i nju nisam baš viđala po prodavnicama. Mislim da sve devojke sa prosečnim tenom za ova podneblja mogu slobodno da kupe svetliju i da će im se odlično stopiti sa tenom. Ne treba se bojati jer je prekrivanje ionako slabo. Ima veoma blag ali prijatan miris, koji odmah izvetri pri nanošenju.

Na licu daje jako slab dewy finiš i izgleda jako prirodno. Dobra je baza za dalju šminku, na primer za rumenilo. Prilično je trajna na licu i na kraju dana ostane po malo boje na tuferu, kada skidam šminku. Mada, pošto je prekrivanje ipak slabo možda ćete morati malo da popravljate u toku dana. Pošto nije masna, gusta i ne osećam je na licu, sa njom ne prosijam brže, ali isto tako i ne učini da prosijam kasnije. Po meni ova krema prosto čini da imate svoju kožu ali lepšu, ujednačeniju, negovanu i ako je upaljena i crvena - umirenu. Sve pored toga...uposlite još neki proizvod.


As far as I know, there are two shades. The one I got is lighter - Natural Rose. Natural Gold is darker and I didn't notice in the stores. I think all girls with an average complexion for this region are free to purchase lighter shade, and it will blend well with their tan. Don't be afraid of the colour because the coverage is weak anyway. It has a very mild but pleasant smell, which quickly evaporate during application.

It gives a very weak dewy finish and looks very natural. It is a good base for further makeup, for example for blush. It is quite durable on the face and at the end of the day there is still a little color left on cotton pads, when I remove my makeup. Although, since the coverage is weak you may need a to do a little touch ups during the day. Since it's not greasy and doesn't feel thick on my face it doesn't make my get shiny any faster, but it also doesn't make me matte longer. This cream just makes the skin be more beautiful, even, nourished and if inflamed and red - calmed. Everything besides that ... employ some other product, too.



Šta mi se sviđa:
- cena,
- lako se razmazuje,
- ujednačava ten,
- potpuno neprimetna,
- umiruje i neguje kožu,
- prilično je trajna,
- nije masna i brzo se upija,
- dobra podloga za šminku.

Šta mi se ne sviđa:
- preveliki otvor na tubi za prilično retku formulu,
- prekrivanje je prilično slabo,
- ne matira (mada to i ne tvrde da radi, ali bilo bi lepo).

Informacije i ocene:

CENA: 749 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly, DM
BROJ NIJANSI: 2
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 4/5
PREKTIVNA MOĆ: 3/5
NEGA: 5/5
IZGLED NA LICU: 5/5
UKUPNA OCENA: 4/5


What I like:
- Price,
- Easy to apply,
- Evens skin tone,
- Completely invisible when applied,
- Soothes and nourishes the skin,
- Is fairly durable,
- Not greasy and is quickly absorbed,
- A good makeup base.

What I do not like:
- Quite a big opening in the tube for such a thin formula,
- Coverage is quite poor,
- No mattification (although they don't say that this cream does that, but it would be nice).

Information and scores:

PRICE: 749 dinars
WHERE TO BUY: Lilly, DM
NUMBER OF SHADES: 2
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 4/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 4/5
COVERAGE: 3/5
CARE: 5/5
LOOK ON THE FACE: 5/5
OVERALL SCORE: 4/5

28 коментара:

  1. Odlicno izgleda. Svidja mi se sto se ne primecuje na licu. Sad me zanima kako izgleda tamnija varijanta. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. јул 2013. 05:01

    Meni se čini sasvim uredu, mada mi ne bi odgovarala jer meni treba bar malo jače prekrivanje, ovo je više za one sa tenom bez nesavršenosti, bubuljica i sl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ali ja tipa imam prilicno malo i onda to sredim s korektorom, pa mi je ok.

      Избриши
  3. Mislim da cu je uzeti cim potrosim trenutne zalihe BB krema, bas je ono sto mi treba :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam dobila tu kao tamniju, mislim da su obe dovoljno svetle, samo ta ide na rozikasto a ova gold, na žuto :)
    Oduševljena sam i BB kremom ali i Mixom, samo nešto kupujem od njih i isprobavam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam odusevljena. Ona kupka za bebe koja moze i za telo i za kosu mirise preeeeedivno!

      Избриши
  5. Deluje sasvim ok ali ipak neću probati jer ne koristim BB kremice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bas volim BB kreme. Ok jedino ako ni puder ne koristis onda ti ni ovo stvarno ne treba :)

      Избриши
  6. Taman kad pomislim da nema brenda za koji nisam barem jednom čula, eto nje sa brendom Mixa. Nikad čula niti isprobala. Ali za moju kožu bi mogao biti fin proizvod. Baš me zanima hoće i k nama doći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To ti je Francuski apotekarski brend koji se izgleda ne prodaje u mnogo zemalja, ali je nekim cudom dosao u Srbiju :))))

      Избриши
  7. I ja sam je dobila, ok mi je, meni bi nažalost trebalo malo jača prekrivanje i meni je žao što ne matira, možda bi popravila utisak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da. Ovo je savrsen proizvod za ljude sa osetljivom kozom ali bez mnogo bubuljica :)

      Избриши
  8. Odlično zvuči a bome i izgleda :))

    Želim !

    ОдговориИзбриши
  9. Deluje zanimljivo, sviđa mi se kako izgleda na ruci.

    ОдговориИзбриши
  10. nikad čula za ovaj brand... ali uopće ne zvuči loše :D

    ОдговориИзбриши
  11. Meni se dopada, jako mi prija taj blagi osecaj hladjenja. Dobra recenzija. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Mislim da nema SPF sto je veliki minus! Probala sam Mixa kremu za ruke kao i dvofazni skidac sminke, nisu losi proizvodi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da, ali mozda bi zbog toga bila manje za osetljivu kozu sklonu reakcijama na razne sastojke. Pritom ok mi je da imam i nesto bez spf-a za zimu, da mi ne zacepljuje pore.

      Избриши