недеља, 30. јун 2013.

Ebelin četkice


Ovo su nove četkice koje su se pojavile u DM-u u Srbiji. Čim sam ih videla morala sam da ih kupim. Svidelo mi se kako izgledaju, a i bile su jeftine. Dakle kupila sam dve četkice jednu namenjenju senkama i jednu za puder ili korektor. Obe četkice imaju dlačice od veštačkih materijala. Celokupna izrada je dobra, drške su čvrste i lepo sedaju u dlan. Kao što vidite četkice dolaze u plastičnim vrećicama koje se otvaraju sa strane i koje mogu da se koriste ponovo na primer za put.


These are the new brushes that have appeared in DM stores in Serbia. As soon as I saw them I had to buy them. I liked how they look, and they were cheap. I bought two brushes, one for eyeshadows and one for powder or concealer. Both brushes are made ​​of artificial materials. The entire production is good, the handles are sturdy and sit nicely in the palm. As you can see, the brushes come in plastic pouches that open on one side and can be reused, for example for travel.



Četkica za senke je koso rezana, a poprečni presek joj je okrugao. Četkica je veoma gusta i čvrsta. Lako pokupi dosta senke i precizno je nanosi na kapak. Dobra je za početno blendanje, ali pošto je tvrda ja ipak uvek na kraju moram da doblendam nekom mekanom četkicom, jer je tako mnogo lakše. Pošto su vlakna plastična ova četkica realno može lepo da se koristi za precizno nanošenje korektora, jer je mala i čvrsta. Ja sam je platila 269 dinara. Izrada je dobra i prilikom pranja nije ispala ni jedna dlačica. Sve dlačice su iste dužine, ali su farbane pa izgledaju dvobojno. Četkica je solidna ali smatram da nije nešto što mora da se kupi. 


Eyeshadow brush is diagonally cut, and the cross-section it is round. Brush is very dense and firm. It picks up a lot of eyeshadow easily and applies it precisely to the eyelid. It is good for the initial blending, but I still always have to blend some more with a softer brush in the end, because it is so much easier to do it that way. Since it has plastic fibers it could be used for precise application of concealer, since it is small and firm. I paid 269 dinars for it. The design is good and when I washed it none of the fibers fell out. All the fibers are the same length, but they are painted and have two colours. This brush is nice but I think that it is something that you don't have to buy.


Četkica za korektor ili puder je veća, okrugla i ravno sečena. Dlačice su takođe farbane pa su zato dvobojne, ali su sve dlačice iste dužine. Izrada je takođe odlična i pri pranju ni jedna dlačica nije ispala. Kao i prva četkica i ova je veoma gusta i čvrsta. S druge strane bar za trećinu je površina ove četkice manja od četkica namenjennih za nanošenje pudera. Zato je nanošenje pudera na celo lice s njom malo sporiji proces. To mi se nekako nije svidelo. Nije loša za nonošenje pudera i krajnji rezultat izgleda ok, ali je prilično čvrsta pa mnogima neće biti previše prijatna za korišćenje. Ja sam u njoj najbolju namenu videla za nanošenje i blendanje korektora ako ga nanosim na neku veću površinu a ne samo na neku određenu nepravilnost. Pošto imam trenutno na licu neke manje oblasti sa promenama u boji zbog starih bubuljica onda je veličina ove četkice odlična da razmažem korektor na takva mesta. Platila sam je 569 dinara. Kao i kod prve četkice, mislim da i ova nije loša, ali da sam i bez nje u mom životu mogla da prođem.


Brush for concealer or powder is larger, round and straight cut. The fibers are also painted so they have two colours, but they are all the same length. The design is also great and none of the fibers fell out during the wash. Like the first brush this one is very thick and firm as well. On the other hand, it is at least a third smaller than the usual size for foundation bushes. Therefore, the application of powder to the entire face with it is a little slower process. I didn't like that. It is not bad for applying powder and the end result looks ok, but it's pretty firm, so for many people it won't be very pleasant to use. I found that the best way to use it is for applying and blending concealer, when you are not applying it to a to a  particular problem but to a larger area. Since I currently have some small areas with colour changes from old pimples, then the size of this brush is great for applying concealer to such areas. I paid 569 dinars for it. As with the first brush, I think this one is not bad as well, but I can go without it, too.


Šta mi se sviđa kod ovih četkica:
- cena,
- pakovanje,
- izrada,
- pri pranju ne ispadaju dlačice,
- mogu im se naći razne primene.

Šta mi se ne sviđa:
- veoma su tvrde,
- četkica za lice je mala za nanošenje pudera,
- kupuju se samo u DM-u.

Informacije i ocene:

CENA: za senke 269 din, za lice 569 din
GDE IH NABAVITI: DM
BROJ ČETKICA: ja sam videla samo ove dve od novih
DA LI BIH IH PONOVO KUPILA: Možda

IZRADA: 5/5 
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 3/5
UKUPNA OCENA: 4/5


What I like about these brushes:
- Price,
- Packaging,
- Well made,
- No fiber fell out during washing,
- There are many ways to use them.

What I don't like:
- Very firm,
- Face brush is smaller that usual size for these brushes,
- Can be bought only in DM.

Information and scores:

PRICE: eyeshadow brush 269 din, face brush 569 din
WHERE TO BUY: DM
NUMBER OF BRUSHES: I only saw these two new brushes 
WOULD I BUY THEM AGAIN: Maybe

DESIGN AND PRODUCTION: 5/5
PRICE: 5/5
APPLICATION: 3/5
OVERALL SCORE: 4/5

32 коментара:

  1. Ja sam se totalno razocarala. Tako tvrdo i plasticno nisam imala jos u zivotu. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kad sam videla fotografije ucinilo mi se da su odlicne i vec sam planirala da ih kupim. Citajuci tvoju recenziju bas sam se razocarala. Bas steta sto su toliko tvrde :( Mozda kupim eventualno manju, za sitne nepravilnosti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da bas je steta. I ja sam se odusevila kad sam ih videla, bas su lepe, ali ovako nisu nesto. Posebno ako vec imas dosta cetkica ove su ipak nepotrebne.

      Избриши
  3. neke cure ih hvale, neke kude, a ja ih još nisam probala ;)
    pokušavam sama sebi dokazati da za sada imam sasvim dovoljno kistova ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neka tako i treba. Ja za sada nemam mnogo cetkica, ali mislim da sam dovoljno uspesna u obuzdavanju kada necega imam mnogo.

      Избриши
  4. Evo sam ih stavila na popis za DM i nadam se da ih ima u Zagrebu. Inače, u zadnje vrijeme mi se strašno sviđaju ravno rezani kistovi i već vidim da ću ovoga koristit za nekakva konturiranja. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim kad su ravno rezani. Nisu lose cetkice, definitivno moze da im se nadje neka primena. A i jeftine su. Malo su mi tvrde ali nije bas da i mrzim :)

      Избриши
    2. A baš ću ih pogledat. Ovako ti na slikama izgledaju super, al baš ću ovih dana do DM-a pa ću ih malo uživo razgledat.

      Избриши
  5. Mislim da kod nas još nisu došle. Jako sam htjela ovu za puder, no nakon ove recenzije nekako više nisam zagrijana za nju :/

    ОдговориИзбриши
  6. Probala bih tu za puder, bas mi izgleda dobro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam je zavolela posto sam joj odredila ulogu brzinskog nanosenja korektora i za to je kao san.

      Избриши
  7. Baš sam juče bila u DM-u i razmišljala se da li da kupim ovu za puder međutim odustala sam. Kad nisu ništa posebno neću ih ni kupovati.

    ОдговориИзбриши
  8. ufff, ne volim takve plastične i grube kisteve :/ baš sam se nadala da su ti dobri, izgledalis u mi nekako privlacno ;D:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ni meni nisu izgledali tako tvrdo, valjda te ofarbane dlacice izgledaju mekano ;)

      Избриши
  9. Одговори
    1. Ja sam ih videla prvi put nedavno i to samo u tom jednom vecem DM-u. Moguce da se tek pojavljuju, pa ce ih uskoro biti svuda.

      Избриши
  10. Šteta što su tvrde...ova manja mi baš ima zanimljiv oblik!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E jeste. Nije losa, moze da se iskoristi. SUper je sto je tako okrugla u preseku.

      Избриши
  11. Baš dobro izgledaju, šteta što nisu prijatnije za korišćenje

    ОдговориИзбриши
  12. Jesu malo tvrdje ali ne kajem se sto sam ih kupila. Uzela sam i cetku za mineralni puder i ona je skroz ok, nije tvrda, fino nanosi puder u tankom sloju. Lepo receno, mogla sam da zivim bez njih ali ih ipak rado koristim. Ovu koso rezanu bas za pregib kapka, tapkanjem na kost iznad pregiba i posle izblendam drugom cetkicom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E u svemu se slazem sa tobom. I ja ih koristim i to cesto. Ok ima i boljih ali nisu za bacanje :))

      Избриши
  13. A zamalo da kupim ovu za puder/korektor :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ne treba ti bas, mada ja sam u poslednje vreme stalno nesto u zurbi i onda uvek nju koristim za korektor.

      Избриши
  14. blago se tebei, moje iskustvo sa ovimm cetkicama je blagi uzas, ovu za tecni puder sa vratila istog dana kad sam je i kupila, kad sam je otvorila i presla rukom preko nje vec su pocele da ispadaju dlake i pri svakom pokretu je samo ispadalo jos i jos :( sad se razmiisljam da li da rizikujem i kupim od neke druge marke :S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ni jedna jedina dlaka nije ispala. Ne znam sta je bilo toj tvojoj. Mada cetkica nije nista specijalno, slobodno kupi neku drugu. Kupi ako mozes negde one Blush koje sad imaju u Aleksandar Cosmticsu.

      Избриши
  15. Kakva slucajnost! Upravo sam pre mesec dana konacno i ja resila da testiram taj Ali Express, i prucila jednu malu kolicinicu nail-art stvarcica, cisto za probu. Upravo mi stizu posiljke (jedna po jedna) i mogu reci da sam zadovoljna :). Cetkice izgledaju lepo, a tvoji opisi su veoma precizni i puni detalja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma super je ali expres. I super je tako kad ti stigne posiljka, kao poklon koji si sama sebi kupila, pa te iznenadi i ulepsa ti dan.

      Избриши
  16. Ja imam od ovog brenda, za tecni sano kosa cetka, za kameni puder onu pufnastu veliku i kabuki. Meni su odlicne koristim tri godine i jos su u zivotu ove dve, kad ih operem ne ispadaju dlacice. Ja sam iskreno zadovoljna sta znam ne smeta mi stonje cvrsca malo.

    ОдговориИзбриши