понедељак, 13. мај 2013.

Moja prva blogonagrada! Giveaway!


Kako se i moj blog približava desethiljaditom pregledu rešila sam da i ja organizujem malu igru i da nekoga nagradim. U želji da sve ovo ima ipak veze sa mojim blogom odlučila sam da ovo bude malo takmičenje u kreativnosti. Dakle da biste učestvovali u igri potrebno je da uradite sledeće:

- Lajkujete FB stranu bloga,
- Share-ujete objavu o igri koju ću okačiti na FB-u ili objavite post sa bloga koji je vezan za igru i naravno tagujete mene.
- A sada glavni deo...Potrebno je da mi na mail (aleksdobardzic@gmail.com) pošaljete (i naravno u mailu napišete ime) bilo šta što želite (nokti, šminka, frizura, ceo look...) inspirisan ni manje ni više nego SVEMIROM. Dakle možete biti direktno inspirisani svemirom ili pak naučnom fantastikom bilo kog oblika i napraviti futuristički ili vanzemaljski ili kakav već look želite. Sve fotke biće objavljene na FB strani bloga a verovatno i blogu. Naravno potrebno je da na bar jednoj slici držite papirić na kom piše za SuperNovu ili nešto slično. Nadam se da neće biti varanja i da će vas tema inspirisati.


Since my blog is approaching ten thousandth views I decided to organize a small game and reward someone. In order for this to relate to my blog, I decided to make this a little creativity competition. In order to participate in the game you need to do the following:

- Like FB page of my blog,

- Share this announcement that I will post on FB or share this post from the blog, and of course tag me in it.

- Now the main part ... I need you to send via e-mail (aleksdobardzic@gmail.com; and of course, write your name in the e-mail) anything you want (nails, makeup, hairstyle, the whole look ...) inspired by no less than THE UNIVERSE. So you can be directly inspired by space or science fiction of any kind and make a futuristic or alien look or what ever you want. All photos will be posted on FB page of this blog and maybe on the blog itself. Of course it is necessary that you hold a peace of paper that sais "for SuperNova" or something like that in at least one of the pictures. I hope that there won't be any cheating and that the topic will be inspiring.



Vaše prijave moguće je slati dok moj blog ne stigne do 10000 pregleda. Pobednika ovaj put biram isključivo ja. U ovoj igrici mogu da učestvuju svi, bez obzira odakle ste.

Nagrada je Sleek paleta po vašem izboru koju ću naručiti na vašu adresu.

Puno sreće i inspiracije vam želim i nadam se da ćemo se lepo družiti :)



Your applications can be sent until my blog reaches 10000 views. This time the winner will be chosen by me. Everyone is welcome to participate, no matter where you live.

The award is a Sleek eyeshadow palette of your choice, which I will ordered directly to your address.

Good luck! I wish you lots of inspiration and I hope will all have lots of fun. :)






19 коментара:

  1. Woohoo, odličan giveaway! :)
    Galaxy inspired *.* ja ću se sigurno prijaviti, ne toliko zbog nagrade, nego zbog tog cijelog smišljanja looka, baš me zanima što ću napraviti od sebe :D

    ОдговориИзбриши
  2. Bwaaaaaaaa, ovo vrišti za galaxy manikurom koju želim napraviti već najmanje godinu dana. Možda me napokon potakneš da ju napravim :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13. мај 2013. 07:54

    Odličnu si temu našla, možda se i prijavim :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Jupii, prijavuljujem se ovih dana! Samo da smislim kako da se "usvemirim" :D

    ОдговориИзбриши
  5. Baš interesantna ideja! Nažalost ja i nisam baš kreativna pa či sa zadovoljstvom uživati u slikama drugih <3

    ОдговориИзбриши
  6. Krasna inspiracija :) A nagrada... ^^

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ОдговориИзбриши