понедељак, 11. март 2013.

L'Oreal Top Coat Matte

Mnogo je vremena proslo od kad sam se ovoliko oduševila nečim, pritom ja nisam toliki obožavalac lakova za nokte! Govorim o L'Oreal-ovom nadlaku za matiranje. U poslednje vreme postali su popularni mat lakovi, mada ja bar nisam primetila da ih mnogo ima po Srbiji. Deborah ima nekoliko mat lakova i to je od prilike to. Barem od brendova koji su lako dostupni. Ali zato L'Oreal ima nadlak koji ce svaki vaš lak pretvoriti u savršen mat lak.

Ako budete želeli da kupite ovaj nadlak malo upozorenje. Svaka parfimerija sa L'Oreal-ovim štandom ga najverovantije ima, ali on je prilično dobro zakamufliran i većina prodavačica ne zna za njegovo postojanje. Ja sam ga kupila u Lilly-u i stajao je na polici na vrhu gde i svi ostali lakovi. Pakovanje je isto kao i kod drugih L'Orealovih lakova. Ja ga prvo nisam primetila pa sam pitala devojku koja tu radi. Ona nije znala šta je to. Onda smo podigli sve zaposlene u tom Lilly-u, a bilo ih je dosta, i samo jedna devojka je znala šta je ovo i odmah mi pružila bočicu. Lako ga možete naći samo tražite mutan providno-beličast lak. A i na čepu piše da je to mat nadlak. Cena je 499 din u Lilly-u.

U pakovanju ima 5ml proizvoda. Dolazi sa velikom četkicom, tako da ceo nokat možete lako da pokrijete samo sa jednim ili dva pokreta. Ono što je takođe super je što je ovo brzo sušeći nadlak tako da će za desetak do dvadeset sekundi nokti biti suvi. Naravno ako ispod toga imate dva debela sloja laka ipak još malo pričekajte. A sada najbitnije...pogledajte kako izgleda moj Aura crni lak (804 Black Sofa) pre i posle nadlaka.  Naravno ja nisam toliko dobra s noktima, kao devojke koje isključivo o njima bloguju, tako da mi to nemojte uzeti za zlo. Samo želim da pokažem magiju koju ovaj nadlak stvara.


A lot of time has passed since I got this excited about something, and I am not such a huge fan of nail polishes. Of course I'm talking about L'Oreal's Top Coat Matte. Recently matte nail polishes became popular, although I didn't notice a lot of them could be bought in Serbia. Deborah has some matte nail polihes and that's it. At least from easily available brands. But L'Oreal has a top coat that can make any of your nail polishes matte.

If you want to buy this top coat here is a little warning. Each perfumery with L'Oreal's products most likely has it, but it's pretty well camouflaged and most saleswomen don't know it exists. I bought it in Lilly and it was located on the top shelf together with all their nail polishes. The packaging is the same as for the other nail polishes. I didn't notice it at first, so I asked the girl who works there. She did not know what it is. Then we called all other employees in that Lilly, and there were many employees, and only one girl knew what it was and she gave me the bottle right away. You can easily find it by yourself, just look for translucent but also a bit bleary white nail polish. It also writes on the cap that it is a matte topcoat. The price is 499 dinars in Lilly.

Bottle contains 5ml of products. It comes with a large brush, so the whole nail can easily be covered with only one or two strokes. What's also cool is that this is a fast drying top coat so that in ten to twenty seconds your nails will be dry. Of course if you have two thick layer of nail polish underneath wait a little bit longer. And now the most important thing. Let me show you how my Aura black nail polish (804 Black Sofa) looks before and after the top coat. Of course I'm not so good with nails, like girls blogging only about them, so cut me some slack. I just want to show how this top coat works its magic.


Šta mislite? Ja sam oduševljena!

Šta mislim da je dobro kod ovog nadlaka:
- Odlično matira lak,
- Praktično pakovanje sa velikom četkicom,
- Veoma ubrzava sušenje laka,
- Prilično je dostupan.

Šta mislim da je loše:
- malo je skuplji,
- prodavačice su neobaveštene, pa ne znaju da uopšte imaju ovo u prodaji.

Informacije i ocene:

CENA: 499 din
GDE IH NABAVITI: Lilly, DM, parfimerije sa L'Oreal lakovima
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
MATIRNJE: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


What do you think? I'm so thrilled!

What I think is good:
- Excellent matte effect,
- Convenient packaging with a large brush,
- It helps to dry nail polish fast,
- Many shops have it.

What I think is bad:
- A bit expensive,
- Saleswomen are uninformed and do not know they have it in stock.

Information and scores:

PRICE: 499 din
WHERE TO BUY: Lilly, DM, parfumeries with L'Oreal nail polishes
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
MATTIFYING: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

32 коментара:

  1. Hvala na predlogu, ja sam se pre nešto manje od 2 meseca ubih tražeći Mat tc.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto kad je skriven. A mislim da cak i nije neki novitet samo su tete koje rade u pafimerijama kao i uvek jako neobavestene. :)

      Избриши
  2. Ovo je stvarno odlično, nema potrebe za kupovinom mat lakova kad imaš ovaj nadlak....

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno je, bas mi se svidja. I nije tako skup kad pored ovoga ne moras da kupujes mat lakove :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ga nisam primijetila kod nas. Morat ću malo bolje pogledati.

    ОдговориИзбриши
  5. Super tc! :) I noktići su ti lepi! Mene je blam da recenziram lakove, jer kada vidim sve ove savršene manikire po blogosferi prosto mi dođe da se zavučem u mišiju rupicu. Inače O PRODAVAČICAMA! Ah to je za mene posebni nervni slom, svaki put kada odem. Koliko su neobaveštene to je ludilo! Pa ženo kako si se zaposlila majku mu? Jesi li videla šminku u životu? Popizdeću samo od čitanja ovakvih neuspeha, a kamoli kada odem u radnju... -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha i meni glupo da kacim nokte posto su nikakvi u poredjenju sa sredjenim fensi noktima devojaka koje se bas na to koncentrisu :D

      Избриши
  6. Nisam ovo uopste vidjela a htjela bih, bas super matira! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da problem je sto je zakamufliran. Ali mislim da bi trebalo da ga svuda ima.

      Избриши
  7. Koristim Essence-ov mat tc, i to od skoro, jer pre nisam baš bila fan mat noktiju, najblaže rečeno :D

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam bas gledala i nisam nasla Essence-ov. Moguce da je isto zakamufliran kao i ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
  9. imam isto essence lakić za matiranje, ali ovaj tvoj zvuči odlično, isto nisam znala ni da postoji :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман14. март 2013. 15:27

    Stvarno super stvar, nisam ni ja znala za taj od essence, moraću ga potražiti. :)

    ОдговориИзбриши
  11. l'oreal lakići su mi presitni za takvu cijenu pa ih zaobilazim, imam fobiju od malih bočica ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E jesu skupi. Juce sam videla da Flormar ima isti ovakav nadlak za 200 i nesto dinara. Verovatno podjednako dobro radi. Ja u principu ne volim velike bocice laka jer ih nikada ne potrosim samo propadnu ili mi dosade. Ja najvise volim male bocice ali i jeftine :)

      Избриши
  12. Opusteno mozes cesce da objavljujes noktice, bas im nista ne fali ;) i essence je ranije imao mat nadlak po dosta nizoj ceni, a verujem da ga imaju i neke druge marke, inace bas volim mat nokte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence nisam nesto videla, ali sam nedavno videla da Flormar ima ovakav nadlak za 200 i nesto dinara sto je pola cene od ovog ovde.

      Избриши
  13. Uuuuu skroz mi je dobar ali da li znas za trik sa parom? Prokljucas malo vode u serpi i svjeze nalakiran drugi sloj laka stavis preko pare tj svoje prstice ali pazeci da se ne oprzis. Sada je to Michelle Phan stavila u video a za to znam cim su se mat lakovi pojavili samo sto se nikada nisam sjetila o tome pisati.

    ОдговориИзбриши
  14. Dobro izgleda efekat, ali mislim da ga neću uzeti zbog odnosa cene i količine proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман8. март 2015. 07:27

    Nzm zasto tek sad vidim tvoji blog:-)
    Danas sam nasla Aura Matte lak kosta 300 din ima ga svuda i obocuca je od 12 ml
    Super si ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da da ubrzo nakon ovog posta pojavio se i Aurin. Ja ga nisam jos probala ali verujem da je dobar. Aura retko razocara. E mnogo ti hvala za pohvale :)

      Избриши