понедељак, 4. фебруар 2013.

Lush Mask of Magnaminty

Kada sam čula da Lush odlazi iz Srbije, shvatila sam da nisam koristila njihove proizvode onoliko koliko sam želela. Nekako me je uvek odbijala cena, koja je ipak malo viša u odnosu na neke parfimerijske marke. Na kraju sam rešila da odem da se snabdem raznim lepim stvarčicama iz njihove ponude, dok još mogu... I onda sam, na žalost, postala još žalosnija što odlaze, pošto sam mnoge proizvode baš zavolela (zatim sam otišla do njihove prodavnice opet, a planiram bar još jedan odlazak). Zato, dokle god ne vidim njihovu prodavnicu zatvorenu, nadaću se da će ipak ostati i kod nas. Prva od nekoliko recenzija koje planiram da napišem je o maski Magnaminty, koja je predivna.

Miris ove maske je veoma lep i podseća na čokolade sa mentolom. Kako ja nisam veliki ljubitelj mirisa mentola razmišljala sam da li da je kupim, ali odlučila sam da to ipak učinim i koliko mi je samo danas drago zbog toga! Maska sadrži kaolin i nakon što se nanese treba da stoji 15ak minuta dok se maska ne osuši na licu. Osećaj dok je maska na licu je vrlo zanimljiv, prvo se oseti da greje kožu, a zatim da je hladi, što sam i očekivala zbog mente.
Nakon nanošenja ove maske moja koža, koja je inače mešovita i masna, je veoma čista, osvežena i matirana. Upaljena mesta zbog bubuljica su smirena i bubuljice lakše prolaze. Takođe, zbog teksture maske prilikom umivanja toplom vodom komadići ove maske vrše i piling lica. Sve u svemu, ova maska je odlicna za mešovitu i problematicnu kožu. Mnogi proizvodi tvrde da pomažu problematičnoj koži, sa čim se ja u većini slučajeva ne bih složila, ali što se ove maske tiče moje lice joj je zahvalno. Ne čini čuda, ali vidno pomaže!

Informacije i ocene:

CENA: 765 dinara (125 g)
GDE JE NABAVITI: Lush (dok se ne zatvore....)
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
MIRIS: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
UČINAK NA KOŽI: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


2 коментара:

  1. Skoro sam pisala o ovoj masci :) Ja je takodje obozavam i postala mi je nezaobilazan deo beauty rutine....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma tuga sto se zatvaraju. Moracemo da tragamo za novom cudotvornom maskom. Sve se nadam da je to sve marketinski trik i da se ne zatvaraju.

      Избриши