субота, 23. јул 2016.

Vichy Normaderm BB Clear - Teinte Medium


Volim BB kreme i njihov koncept. Problem sa njima je što često na mojoj masnoj koži budu sjajne, a s druge strane BB kreme imaju zaista minimalno prekrivanje. Idealna BB krema za mene imala bi za nijansu bolje prekrivanje, kao npr. azijske BB kreme, i takođe laganu i mat teksturu. Kada je Vichy izbacila BB kremu u okviru Normaderm linije koja je namenjena problematičnoj koži, ponadala sam se da ovo može biti upravo ono što je mojoj koži potrebno.


I love the concept of BB creams. The problem with them is that they are often too shiny on my oily skin, and they usually have very low coverage. Perfect BB cream for me would have a slightly better coverage, for example like Asian BB creams, and also light and matte formula. When Vichy launched a BB cream as part of their Normaderm line, which is intended for problematic skin, I was hoping this could be just what my skin needs.


Vichy Normaderm BB Clear je BB krema namenjena osobama 25-40 godina sa masnom kožom ili kožom sklonoj nepravilnostima. Izjednačava ten, matira i smiruje upalne procese i nepravilnosti. 


Vichy Normaderm BB Clear is a BB cream designed for people 25-40 years old, with oily skin or skin with irregularities. It equalizes ten, mattifies and soothe inflammation and irregularities.


Dolazi u dve nijanse, a ja sam naravno kao i uvek uzela tamniju. Vichy nijanse meni odgovaraju jer su toplog podtona, žućkaste su i čine moj ten osveženim. Tuba sadrži 40ml, a cena BB kreme je 1857 dinara (u najjeftinijoj Srbotrade apoteci).


It comes in two shades, and as always I bought the darker one. Vichy shades fit me well, because they have warm undertones, are yellowish colour, and make my skin look fresh. Tube contains 40ml, and its price is 1857 RSD (in the cheapest Srbotrade pharmacy).


Sadrži 2% salicilne kiseline i mineralne pigmente. BB krema takođe sadrži SPF16.  Tuba je odlična i ima uski otvor koji odlično dozira proizvod. Tekstura kreme je srednje gustine. Moram da priznam da me je ova BB krema oduševila.  Vrlo je lagana i vodena. Na licu se zaista ne oseća. Pored toga ima i srednje prekrivanje. Sa jednim slojem nije prejako, ali dobro ujednači ten, i prekrije lakše nepravilnosti i crvenilo. Na licu ostaje skoro ceo dan i ne nakuplja se u boricama niti boja oksidira i menja se. 


It contains 2% salicylic acid and mineral pigments. BB cream also contains SPF16. Tube is excellent and has a narrow opening that perfectly doses the product. The cream is medium density. I must admit I love this BB cream. It is very light and watery. You can't feel it on the face at all. It also has a medium coverage. A single layer is not too strong, but it will unify the complexion and cover smaller irregularities and redness. It remains on the skin almost the whole day and does not accumulate in the fine lines nor does the colour oxidises and changes.


Vrlo bitan faktor kod ove kreme je i to da daje potpuno mat izgled lica, a takođe usporava i lučenje sebuma. Jedan je od retkih proizvoda preko kog nemam nikakvu potrebu da nanesem kameni puder, ni ujutru kada je nanesem, ni u toku dana. Takođe lice mi se vidno sporije i masti pa nekad prodjem ceo dan sa samo jednim uklanjanjem viška sebuma.


A very important thing about this cream is that it gives a completely matte appearance of the face, and also slows down the secretion of sebum. One of the few products over which I have no need to apply a pressed powder, not in the morning when I first apply it, not during the day. Also, my face gets oily visibly slower and sometimes I go the whole day with just one removal of the excess sebum.


Takođe BB krema zaista smiruje upalne procese i uošte ne izaziva nove. To je zaista predivno, s obzirom da obojeni proizvodi i proizvodi sa SPF-om često izazivaju probleme. Nijansa mi takođe savršeno odgovara. Srećom za većinu devojaka tu je i svetlija nijansa. Obe nijanse su prilično dobro odabrane, realne su i odgovaraju devojkama sa ovog podneblja.


Also BB cream really soothes inflammation and doesn't make any new ones. This is really wonderful, as coloured products and products with SPF often make problems on the skin. The shade fits me perfectly. Fortunately for most girls there is also a lighter shade. Both shades are quite well chosen, and correspond to the real skin colours from this region.


Ovo je definitivno postala moja HG BB krema. Obožavam je i uživam da je koristim. Ako imate masniju i blago problematičnu kožu, kao i ja, možda će i vama ova krema biti odlična, kao i meni. Na kraju evo je naravno i tekstura.


This has definitely become my HG BB cream. I love it and I enjoy using it. If you have oily and slightly problematic skin like me, maybe it's going to be great for you, too. Finally, here is also the texture.


Da li ste probali ovu divnu kremu i kakvi su bili vaši utisci?

Informacije i ocene
Cena1857 RSD
Gde kupitiLilly, apoteke
Nijanse2
Da li bih ih ponovo kupilaDa!
Cena4/5
Nega5/5
Izgled na licu5/5
Formula5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- ne oseća se na koži
- lepo izjednači ten

- usporava mašćenje kože
- mat izgled ceo dan
- ne oksidira i ne klizi
- smiruje nepravilnosti
- SPF
                                    



Have you tried this wonderful cream, and what were your impressions?

Information and scores
Price1857 RSD
Where to buyLilly, pharmacies
Shades2
Would I buy it againYes!
Price4/5
Care5/5
Look on the face5/5
Formula5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- you can't feel it on the skin
- evens out complexion well

- slows down oil secretion
- matte face the whole day
- doesn't oxidise and slip
- calms down irregularities
- SPF
                                   

2 коментара:

  1. Ja ću sada samo pratiti šta ti preporučuješ. Ova BB je.....nemam reči. Ja imam svetliju. Nemam niti jedan puder u kući više, ne treba mi. Super krema. I super je blog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao mnogo ti hvala! I hvala na komentarima. Ovu BB kremu vec duze koristim ali se svaki dan kad je namazem iznova odusevim kakva je. Zaista HG...

      Избриши