петак, 29. јул 2016.

Eucerin Anti-Transpirant Intensive


Mnogo se znojim, šta ću takvi su mi geni zapali. Posebno ispod pazuha. Tešim se zdravo je to...i jeste. Ali ipak postoje dani kada bih volela da mogu da obučem i usku majcu koja nije crna, a da ne moram da strepim da ću izgledati glupavo ako mi bude vruće. Do sada svi antiperspiranti koje sam probala nisu imali ama baš nikakav efekat na smanjenje znojenja. Ono što je većina dezodoransa uspela je da spreči pojavu neprijatnih mirisa. Do sada je jedino Lidera dezodorans krema uspela da smanji znojenje, međutim užasno je začepljivala pore i stvarala kuglice ispod pazuha, pa sam morala da je zauvek odbacim. Dalja potraga za dezodoransom koji će smanjiti znojenje me je dovela i do Eucerin  Anti-Transpirant Intensive dezodoransa.


I sweat a lot, what can I do these are the genes I'm stuck with. Especially in the armpits. I console myself by thinking that it is healthy ... and it is. But still, there are days when I wish I could wear a tight shirt which is not black, without being afraid of looking stupid if it's too warm. So far all antiperspirants have had absolutely no effect on reducing perspiration. Most deodorants managed to prevent the occurrence of unpleasant odors. Until now, only Lidera Deodorant Cream managed to reduce sweating, but it clogged the pores so much and creating lumps in the underarms, that I had to throw it away forever. Further search for deodorant that will reduce sweating lead me to Eucerin Anti-Transpirant Intensive deodorant.


Ovaj dezodorans namenjen je osobama koje se prekomerno znoje. Sadrži aluminijum hlorhidrat i aluminijum hlorid, kao i sam aluminijum. Pored toga sadrži još samo vodu i parfem. Dakle, nije dezodorans sa laganim i prijatnim sastavom, ali ovi satojci potrebni su ako se znojimo prekomerno. Zvanično ima dugotrajnu zaštitu i do 72h, a Eucerin tvrdi da su studije pokazale da se znojenje smanjuje i do 91%. Kažu da je pogodan za decu stariju od 10 godina, mada ja iskreno ne bih nikada ovako težak dezodorans koristila na deci. Pakovanje sadrži 30ml i košta 790 dinara.


This deodorant is intended for people who sweat excessively. It contains Aluminium Chlorhydrate and Aluminium Chloride, as well as Aluminium itself. The only other ingredients are water and perfume. So, it is not a deodorant with a light and pleasant composition, but these ingredients are needed if you sweat a lot. Officially, the protection is up to 72 hours, and Eucerin claims that studies have shown that sweating decreases up to 91%. It is suitable for children over 10 years old, although I honestly would never use deodorant this heavy on children. The packaging contains 30ml and costs 790 RSD.


Što se pakovanja tiče bočica je staklena i ima raspršivač. Možda bi bilo lepo da raspršivač stvara malo manje kapljice, ali i ovako nanošenje nije problematično. Iako u sastavu dezodorans ima parfem, nema nikakav miris. Potpuno je tečan i podseća na vodu, pa mu treba par sekundi i da se upije pri nanošenju. Velika napomena kod ovog dezodoransa je da ga ne nanosite odmah nakon brijanja ili čak ni par sati nakon brijanja. Čak i kada sam mislila da mi koža nije iziritirana brijanjem, nakon nanošenja koža me je veoma pekla i svrbela. Nije neizdrživo, ali je vrlo neprijatno bar jedno pola sata.


The packaging is a glass bottle with a spray pump. Maybe it would be nice if the pump could produce a bit smaller droplets, but still application is not really a problem. Although the composition includes perfume, the deodorant has no scent. It is completely liquid and looks like water, so it needs a couple of seconds to dry after application. A very big note when it comes to this deodorant is that it should not be applied immediately after shaving or even a few hours after shaving. Even when I thought that my skin is not irritated by shaving, after applying it my skin started burning and was very itchy. It is not unbearable, but it is very uncomfortable, at least for half an hour.


Što se tiče smanjivanja znojenja dezodorans odlično radi! Oduševio me je i čini čuda. Pazuh mi je zaista vrlo suv i znojim se u normalnim količinama i to samo u ekstremnim situacijama. Ono što je jednako bitno je da mi nikada nije zapušio pore ni stvorio kuglice ispod pazuha. Ne bih rekla da efekat traje 72h, ali ćete sigurno ceo jedan dan biti maksimalno zaštićeni. 


As for reducing perspiration deodorant works great! It is amazing and makes miracles. My armpit are really very dry and I sweat in normal amounts only in extreme situations. What is equally important is that it never clogged pores nor created lumps in the armpits. I would not say that the effect lasts for 72 hours, but you will definitely have a whole day of maximum protection.


Dezodorans vredi svaku paru! Ako imate problema sa prekomernim znojenjem obavezno ga probajte. Lično ne bih ga koristila svaki dan, jer je ipak pun aluminijuma, ali barem u danima kada mi je bitno da se ne znojim sada imam način da to i sprovedem u delo. Ovaj dezodorans je apsolutni HG u mom slučaju. Da li ste ga vi probali?

Informacije i ocene
Cena790 RSD
Gde kupitiLilly, apoteke
Vrste1
Da li bih ih ponovo kupilaDa!
Cena4/5
Znojenje5/5
Nanošenje4/5
Formula3/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- veoma smanjuje znojenje
- ne začepljuje pore
- peče ako je koža iziritirana
- aluminijum          
- cena                   


Deodorant is worth every penny! If you have problem with excessive sweating you should definitely try it. Personally, I would not use it every day, because it is full of aluminium, but at least in days when it is important for me not to sweat now I have a way to do that. This deodorant is an absolute HG in my case. Have you tried it?

Information and scores
Price790 RSD
Where to buyLilly, pharmacies
Types1
Would I buy it againYes!
Price4/5
Sweating5/5
Application4/5
Formula3/5
Overall Score4/5
ProsCons
- reduces sweating a lot
- doesn't clog pores
- burns if the skin is irritated
- aluminium
- price                            

8 коментара:

  1. Анониман30. јул 2016. 06:00

    Hvala ti na ovom tekstu, bas me zanimalo kakav je ovaj proizvod. Vec mesec dana koristim Eucerinov roll-on 48h i veoma sam zadovoljna ucinkom, znojim se ali nema neprijatnih mirisa. O ovom antitranspirantu iz posta cu razmisliti, mislim da bi ipak bio prejak za moju osetljivu kozu. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da mozda. Pise da je kao i za osetljivu kozu, ali realno je bas jak pa treba paziti.

      Избриши
  2. Kada sam išla po njega, nije ga bilo pa sam kupila eucerin roll on 48 h koji mi je bio super u početku, ali se s vremenom usmrdio na meni :-/ Dobro da si me podsjetila na ovaj sprej, također se puno znojim, ali ne samo ispod pazuha, nego i dlanovi i stopala tako da nas ima i gorih od tebe :-P Nrdavno sam pročitala preporuke od osobe koja se također dosta znoji pa ću ovdje napisati, osim ovog spreja, clinique antiperspirant-deodorant roll on i old spice antiperspirant citron.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je preporučen od strane dermatologa, pošto imam hiperhidrozu (znojim se i kada mi nije vruće, već mi je npr.neprijatno u nekoj situaciji ili se emotivno uzbudim ili u sličnim situacijama). Zasad radi posao, mada je cena sada oko 950 din i stvarno jeste preskupo. Ali, iskreno, pre bih davala čak i do 3 puta više novca nego za običan deo/antiperspirant i bila mirna, nego se znojila kao budala u svakakvim situacijama!

    ОдговориИзбриши
  4. E drago mi je da ti pomaze. Znam kakve muke moze da pravi to znojenje. I meni ovo moje znojenje bude uzas a nije cak ni toliko mnogo. Samo je vise nego kod prosecnih ljudi.

    ОдговориИзбриши
  5. Sve ste lepo opisali karasteristike ovog dezod.mene interesuje da li je neko koristio balein antitranspurant.veoma povoljna cena.139,00 din?

    ОдговориИзбриши
  6. Balein antitranspirant da li je neko koristio? Mslm da je dobar, ali me cudi niska cena.

    ОдговориИзбриши