петак, 22. јул 2016.

Maybelline Make It Happen - The Falsies Push Up Drama Mascara, Master Precise Curvy Eyeliner, Color Sensational Vivid Matte Liquid



Ova lepa kutija sa prve slike, kao što vidite, krije tri proizvoda. Reč je o prilično novim Maybelline proizvodima koji su promovisani u okviru kampanje Make It Happen. Rešila sam da vam prenesem utiske o tri proizvoda koja sam dobila na njihovoj promociji o kojoj sam pisala ovde.


This beautiful box on the first pictures, as you can see, is hiding three products. They are all fairly new Maybelline products that were promoted in the campaign Make It Happen. I decided to write about my impressions of the three products I got on their promotion that I wrote about here.


Dakle, tu su nam tri proizvoda - The Falsies Push Up Drama maskara, Master Precise Curvy ajlajner i  Color Sensational tečni ruž.


So, we have three products - The Falsies Push Up Drama Mascara, Master Precise Curvy Eyeliner, Color Sensational Vivid Matte Liquid.




The Falsies Push Up Drama Mascara


Pakovanje ova maskare vrlo je lepo. Sadrži 9.5ml i košta 889 dinara. I to bi bilo to od mojih pohvala. Ovo je po meni jedna veoma užasna maskara. Najgora koju sam probala. Doduše...malo je to i stvar ukusa. Četkica je gumena, sa vrlo kratkim i retkim zupcima. Formula maskare je srednje gustine i lepljiva. U kombinaciji sa četkicom daje katastrofalne rezultate. Koliko god da sam skidala višak maskare, pazila i polako je mazala, trepavice su već sa jednim slojem veoma slepljene i izgledaju kao paukove nožice. Problem je što veoma mali i retki zupci ne mogu da rasčešljaju trepavice, a maskara se u suštini nanosi samim štapom tako da je nanošenje kao lopatom.


Packaging of the mascara is very nice. It contains 9.5ml and costs 889 RSD. And that would be all of my praise. In my opinion it is a terrible mascara. Worst I've ever tasted. However ... it is also a matter of taste. The brush is rubbery with very short and rare spikes. Formula is medium density and sticky. In combination with this brush it gives disastrous results. As much as I try to remove the excess mascara, and apply it slowly and carefully, the lashes stick together even with one layer and look like spider's legs. The problem is that very small and rare spikes cannot comb eyelashes and mascara is essentially applied with a stick so it feels like you're applying it with a shovel.


Situacija se nije popravila ni s vremenom kada se maskare obično malo osuše. Problem nije u formuli, već u užasnoj četkici. Formula bi trebalo da daje veliki volumen, što ona suštinski i radi, ali moram imati i nešto što će trepavice da razdvoji. Inače, formula je ovako dobra, ne razliva se u toku dana i ne kruni se, a lako se skida bilo kojim skidačem šminke.


The situation did not improved with time when mascaras usually get a little dry. The problem is not in the formula, but in the terrible brush. Formula should give large volume, which is what it does, but I need to have something to separate the lashes. Otherwise, the formula is good, it does not run during the day, nor crumble, and it is easy to remove using any makeup remover.


Uz veoma veliki trud pokazujem vam jedan sloj maskare. Jedva sam izvela da trepavice izgledaju kako tako pristojno. Drugi sloj nisam ni pokušavala da slikam. Sve u svemu...nikada ne bih kupila ovu maskaru ponovo.


With a great effort I'm showing you one coat of mascara. It was very hard to made my lashes look decent. I did not even try to take photos of the second coat of mascara. All in all ... I would never buy this mascara again.



 Master Precise Curvy Eyeliner


Da pređemo na vedrije teme. Ovaj ajlajner pripada tipu flomastera. Sadrži 0.5g i košta 749 dinara. Pakovanje je bucmasto ali spljošteno i lepo leži u ruci. Još jedna razlika u odnosu na standardne ajlajnere ovog tipa je sam vrh kojim se linija iscrtava. On je takođe bucmast i spljošten. Ipak veoma lako i lepo izvlači tanke linije kada na kožu prislonite tanku stranu.


Let's move on to brighter topics. This eyeliner is marker-like. It contains 0.5g and costs 749 RSD. The packaging is chubby and flattened and fits nicely in the hand. Another difference from the standard eyeliner of this type is the top which applies the product. It is also chubby and flattened. Still, it easily and nicely draws thin lines when you use the thin side of the applicator.


Ovo nije moj omiljeni tip ajlajnera, pošto su često formule ovih ajlajnera retke i provide se, pa je potrebno naneti više slojeva. Srećom kod ovog ajlajnera to nije slučaj. Takođe aplikator lako ispušta boju pa ne treba mnogo pritiskati. Pritiskanje zna da oteža precizno nanošenje. Takođe vrlo bitno je i da se ajlajner ne razliva i ne briše u toku dana i vrlo je postojan. Lako se uklanja skidačem šminke bez velikog trljanja.


This is not my favorite type of eyeliner, since these formulas are often rare and the colour is see through, so you need more layers. Luckily this eyeliner doesn't have such a problem. Also the applicator easily discharges colour. It doesn't need much pressure, and pressure can sometimes affect precision. Also, it is very important that the eyeliner does not run and doesn't erase during the day and is very durable. It is easily removed by any makeup remover without much rubbing.


Evo kako izgleda na koži:


Here's how it looks on the skin:



Color Sensational Vivid Matte Liquid


Za kraj ipak ostavljam najbolji proizvod. Ovi tečni ruževi dolaze u prelepom staklenom pakovanju od 7.7ml i koštaju 799 dinara. Postoji čak 8 nijansi (u inostranstvu 10). Nijansa koju sam ja dobila je 35 Rebel Red - vrlo jarka topla crvena nijansa. Aplikator je sunđerast i spljošten i sa njim se lako nanosi ruž.


For the end I wanted to leave the best product. These liquid lipsticks come in beautiful glass packaging of 7.7ml and cost 799 RSD. There are 8 shades (in other countries 10). Shade that I got is 35 Rebel Red - a bright warm red. The applicator is spongy and flattened, and with it it's easy to apply the lipstick.


Ono što pre svega izdvaja ovaj ruž je formula. Nekako je kremasta i drugačija od ostalih ruževa ovog tipa. Kada se nanese ni malo ne isušuje usne i ne zateže. Zadržava se kremast i lagan osećaj i pored toga što se ruž osuši i fiksira i ne može da se pomera. Vrlo je trajan, ne curi, ne razliva se, ne skuplja u boricama, lepo se i ujednačeno briše. Ali najbitnije od svega beskrajno je prijatan. Nije redak kao npr. Aurini, već gušći i sličniji npr. Nyx-ovim ruževima. Već sa jednim slojem usne izgledaju dobro.


What primarily distinguishes this lipstick is its formula. It's kind of creamy and different from other lipsticks of this type. When applied it doesn't dry out the lips and does not feel tight. Is remains creamy and light, even though it dries and becomes fixed and stays put. It is very durable, does not run, does not collect in fine lines, and nicely and smoothly erases. But most important of all is that it is so comfortable to wear. It is not as rare as for example Aura lipstick, but it is denser and more like for example Nyx lipsticks. It looks good even with just one layer applied.


Naravno crvene nijanse su zahvalne što se tiče formule i pigmentacije, a ja sam probala samo ovu crvenu nijansu. Mada koliko sam čitala po netu, svi imaju iste reči hvale kao i ja. Evo ga i na usnama i to u jednom sloju. Blago se providi i deluje vazdušasto. Veoma blago se sjaji i nije možda baš potpuno mat, mada ovaj efekat je nekako preuveličan na slici.


Of course, red shades usually have good and pigmented formulas, and I've only tried this red shade. Although, as much as I have read on line, everybody praises them as I do. Here it is on the lips in a single layer. It is a bit see through and seems airy. It has a very mild shine and perhaps it's not completely matte, although this effect is somewhat exaggerated on the photo.


Da li ste vi probali neki od novih Maybelline proizvoda i kakvi su vaši utisci?

Informacije i ocene
CenaMaskara: 889 RSD
Ajlajner: 749 RSD
Ruž: 799 RSD
Gde kupitiLilly, Dm
VrsteMaskara: 1
Ajlajner: 1
Ruž: 8 
Da li bih ih ponovo kupila
Maskara: Ne!
Ajlajner: Da
Ruž: Da! 
Cena
Maskara: 4/5
Ajlajner: 4/5
Ruž: 4/5
Izgled na licuMaskara: 1/5
Ajlajner: 4/5
Ruž: 5/5
Nanošenje
Maskara: 1/5
Ajlajner: 3/5
Ruž: 5/5
Formula
Maskara: 1/5
Ajlajner: 4/5
Ruž: 5/5
Ukupna ocena
Maskara: 1/5
Ajlajner: 4/5
Ruž: 5/5
ZaProtiv
- dobro pakovanje
- savršeno prijatan ruž
- solidan izbor nijansi ruževa
- ajlajner dobro pigmentovan
- postojani
- maskara užasno slepljuje
  trepavice

Did you try some of these new Maybelline products and what were your impressions?

Information and scores
Price
Mascara: 889 RSD
Eyeliner: 749 RSD
Lipstick: 799 RSD
Where to buyLilly, Dm
Types
Mascara: 1
Eyeliner: 1
Lipstick: 8 
Would I buy it again
Mascara: No!
Eyeliner: Yes
Lipstick: Yes!
Price
Mascara: 4/5
Eyeliner: 4/5
Lipstick: 4/5
Look on the face
Mascara: 1/5
Eyeliner: 4/5
Lipstick: 5/5
Application
Mascara: 1/5
Eyeliner: 3/5
Lipstick: 5/5
Formula
Mascara: 1/5
Eyeliner: 4/5
Lipstick: 5/5
Overall Score
Mascara: 1/5
Eyeliner: 4/5
Lipstick: 5/5
ProsCons
- good packaging
- perfectly pleasant lipstick
- nice choice of lipstick shades
- eyeliner is pigmented
- durable
- mascara sticks 
 lashes together a lot

6 коментара:

  1. Utisci za maskaru i ajlajner su nam prilično slični. Jedina razlika je što se meni ajlajner tokom dana izbriše, ali to je prokletstvo mojih izrazito masnih kapaka na kojima čak i gel ajlajner teško opstaje.
    Što se karmina tiče, ja sam bila razočarana. Boje su lepe, a ta tvoja crvena mi se posebno dopada, ali to je za mene običan tečni karmin. Pored Golden Rose tečnih mat karmina, koji su i pigmentisani i zaista mat, ne bih davala novac na ove koji jesu pigmentisani, ali ni m od mat. Dakle ime navodi na pogrešan zaključak, kao kod Flormar Supermatte lakova.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao da ha...sad si me podsetila na te Flormar lakove. Pa ova crvena je meni nekako...maticasta. Ne znam. Nije bas mat mat, ali nekako ima neki cudan izgled na usnama kao da je plisano. I mnogo mi je prijatan, to mi je nekako najmilije. Te GR sam probala, zapravo samo jedan i nekako se bas uzasno brise, jako ruzno i nauplja mi se uz ivicu sluzokoze na usnama. Mada trebalo bi da probam drugu nijansu neku, cini mi se da je samo probelm u ovoj mojoj koja je malo tamnija.

      Избриши
  2. Ja kao da koristim potpuno drugu maskaru, a ne ovu hahaha. Meni je ona super. Nemam efekat paukovih nozica, ne podize toliko trepavice, ali im daje odlican volumen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ko znaaa. Mozda to zavisi i od trepavica. Moje su kratke i ne previse guste i onda ova retka cetkica nicemu ne sluzi kod mene. UZAS!

      Избриши
  3. Jao i meni je maskara totalni promašaj, a recimo Anđelija (Cosmoholic) oduševljena...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da citala sam da se nekima svidja. Mada mislim da je vecini uzasna :)

      Избриши