понедељак, 6. јул 2015.

One more nude LOTD


Kako dođe leto svi počinju da se osdaraju, a mene obično tad uhvati najveća količina posla. Baš mi je žao što ne pišem ali prosto nemam kad. Na brzinu kucam ovaj post koji odavno čeka da bude napisan. Ko me prati na Instagramu možda je i primetio ovu šminku. Dakle koristila sam sledeće proizvode:

- Avon Calming Effects mat puder,
- Golden Rose Velvet Matte ruž u nijansi 22,
- Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner (zaboravila sam da ga slikam).
A evo kako je ispalo:


As summer arrives, everyone starts to relax but I usually have the largest amount of work at this time of year. I'm sorry that I don't write but I just do not have time. I have just enough time for this quick post that has been waiting to be written for some time now. Those who follow me on Instagram may be familiar with this LOTD. So I used the following products:

- Avon Calming Effects matte foundation,
- Golden Rose Velvet Matte lipstick in shade 22,
- Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner (I forgot to include it in the photo).
And this is how it turned out:







Da li volite nude boje i da li se igrate sa oblikom ajlajnera kada ga nanosite? Takođe posdećam da učestvujete i u darivanju koje je još uvek aktuelno (link). 


Do you like nude colours and do you play with the eyeliner shape when you apply it? I also need to remind you to enter my giveaway which is still active (link).

12 коментара:

  1. Анониман6. јул 2015. 14:34

    Volim nude lookove na očima dok eyeliner ne koristim često a kad koristim ne eksperimentiram povučem liniji i ćao :) nekad mi i ona ispadne bože sačuvaj ali deh čovjek se uči dok je živ :) :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaah pa da al se ispraksuje posle nekog vremena. Ja sam se patila i patila al sad nekako bas lako izvucem liniju.

      Избриши
  2. Razmisljala sam da kupim ovu paletu kod kineza, podseca na palete koje se prodaju preko neta. Jesi zadovoljna njom. Ja licno i ne volim da eksperimentisem ajlajnerom...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jesam zadovoljna da znas. Ima dosta solidnih boja, naravno neke svetlije su slabije pigmentovane posebno ako su mat ali generslno je zaista dobra. Jeste to ista paleta ko sto noze da se nadje i po netu. To je ta.

      Избриши
  3. Odlicna ideja za eyeliner, bas mi se dopada kako izgleda. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi se sviđa look, a ova boja kose ti je predobra i super se sve slaže :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo mi je nova varijanta eyelinera. Ja ga nešto rjeđe nosim jer često zeznem. Nemoj nikome reći ;)

    ОдговориИзбриши