четвртак, 23. јул 2015.

Proizvodi za lice koje trenutno koristim

Moja dnevna i noćna rutina za lice menjaju se često s obzirom da isprobavam dosta proizvoda, mada ne menjam ih često već koristim jedan po jedna dok ih ne potrošim i tek onda menjam. U toku leta obavezan je SPF i laganije kreme, a čišćenje ostaje isto kao i preko godine. Šminka je laganija i često nemam na sebi puder jer kada lice pocrni ten je već vrlo lepo ujednačen. U ovom postu pokazaću vam proizvode koje trenutno koristim i kojima sam moram priznate veoma zadovoljna.


My daytime and nighttime face routines changes often, considering I try out a lot of products, but I do not change them often. I use one by one until I spend it and only then I change the product. During the summer, I always use SPF and lighter creams, while cleansing remains the same as over the whole year. Makeup is lighter and I often don't use foundation because when your face is tanned complexion is already very good and even. In this post I will show you the products I currently use and which I must admit I'm very satisfied with.


Čišćenje lica:
- Garnier Pure Active micelarna - dobro skida šminku. Namenjena je problematičnoj koži, i sadrži alkohol pa imajte to u vidu ako želite da je probate. Detaljnije sam pisala o njoj ovde.
- Ebelin gumeno jastuče - sa njim se uvek umivam jer blago masira kožu i vrši vrlo lagan piling. Svako veče ga koristim za umivanje, dok ujutru često preskočim korišćenje da odmorim kožu.
- Bioten gel za umivanje za normalnu i mešovitu kožu - nedavno sam ga kupila, ali je zaista odličan. Oduševljena sam. Miris mu je osvežavajuć i divan, a super i čisti i ne isušuje kožu.


Face Cleansing:
- Garnier Pure Active micellar water - removes makeup well. It is intended for problematic skin, and contains alcohol so keep that in mind if you want to try it. Details are written here.
- Ebelin rubber cushion - I always wash my face with it as it gently massages the skin and provides a very light peeling. Every evening I use it for washing, while in the morning I often skip using it to give my skin a bit of rest.
- Bioten cleansing gel for normal and mixed skin - I bought it recently, but it's really great. I am thrilled. Its scent is refreshing and beautiful, a it cleans great without drying out the skin.


Sledeća stavka i prilikom noćne i prilikom dnevne nege su kreme protiv nepravilnosti. Trenutno rotiram dve:
- Eucerin Dermo Purifyer Aktiv Konzentrat - vrlo lagana i retka tekstura, vodenasta i nemasna. Dobro smiruje kožu i uklanja nepravilnosti. Njega koristim u manje problematičnim danima. Detaljnije ovde.
- La Roche-Posay Effaclar Duo + - moja HG krema za nepravilnosti. Koristim je kada mi nalete malo problematičniji dani zbog ciklusa i uglavnom je nanosim samo na kritične regije. Najbolja krema za bubuljice ikada. Detaljnije o njoj ovde.


Next thing every morning and every night are creams against irregularities. Currently I rotate two:
- Eucerin Dermo purifyer Aktiv Konzentrat - very light and line texture, watery and non-greasy. Well soothes the skin and removes imperfections. I use in less problematic days. Details here.
- La Roche-Posay Effaclar Duo + - my HG cream for irregularities. I use it when I stumble on a bit more problems during my cycle and I generally apply it only to the problematic regions. Best imperfections cream ever. Details about it are here.




Na kraju mažem kreme i serume kao i zaštitu od sunca ako izlazim iz kuće. U dnevnu negu spadaju:
- Avon Anew Clinical Eye Lift Pro krema za okoloočnu regiju - Krema koja u kutijici ima dva odeljka. Gel za kapke i kremu za regiju ispod oka. Tek sam krenula da je isprobavam iako je odavno želim. Namenjena je svim uzrastima iako možda naziv zvuči pomalo anti-age. Za sada mi se mnogo sviđa, a uskoro očekujte i detaljnu recenziju.
- Nivea Q10 serum sa aktivnim perlama - još jedna recenzija koju ću uskoro napisati. Serum mi se mnogo svideo. Daje koži elastičnost i čini je vrlo lepom i zdravom. Potpuno je nemasan pa se može koristiti ispod vaše uobičajene dnevne kreme, mada ja koja imam blago masnu kožu leti ne mažem kremu preko njega, poseno zbog SPF kreme koju nanosim posle.
- Eucerin Sun Gel-Creme Oil COntrol SPF50+ - još jedna HG krema. Odlično štiti, još i usporava mašćenje lica i blago matira. Lagana je i ne oseća se na licu. Sve što tražim od ovakve kreme od nje sam i dobila. Detaljnije u ovom postu.


In the end, I'm applying creams, serums and sunscreen if I leave the house. My day care includes:
- Avon Anew Clinical Eye Lift Pro eye cream - cream that has two sections inside the packaging. Gel for eyelids and cream for the region below the eye. I've just started using it though I wanted it for a long time. It is intended for all ages, although the name may sound a bit anti-age. For now, I love it, and you can soon expect a detailed review.
- Nivea Q10 serum with active beads - another review that I will soon write. I like it a lot. It gives the skin elasticity and makes it very beautiful and healthy. It is completely non-oily and can be used under your usual day cream, although I don't do that since I have a slightly oily skin and since I always use SPF creams after it.
- Eucerin Sun Gel-Creme SPF50 + Oil Control - another HG cream. Great protection, but also slows down sebum production and makes face matte. A light texture and you won't feel it on the face. All I ask of such creams I got from it. More details in this post.


Noćna nega nakon čišćenja i krema protiv nepravilnosti je vrlo prosta. Pored okoloočne kreme nanosim samo noćnu kremu za lice:
- Garnier Miracle Sleeping Cream - ove godine više brendova je napravilo kremu sa ovakvom tematikom obnavljanja kože u toku noći. Ovu sam krenula nedavno da koristim i za sada mi se sviđa i krema obećava. Uskoro naravno pišem i opširnije o njoj. Pritom ima savršen citrusan miris koji mi se mnogo sviđa.


Night Care after cleansing and anti irregularities crems is very simple. In addition to my undereye cream I only use one night cream for the face:
- Garnier Miracle Sleeping Cream - this year more brands made a cream with the same theme of skin regeneration during the night. This one I recently started using this one and so far I like it and the cream has potential.  Soon I'll write about it, of course. It has a perfect citrusy scent that I just love.


Dodatna nega koju koristim s vremena na vreme je prilično raznolika. Imam dosta maski sa raznim namenama, ali u toku leta najviše koristim ove dve:
- Avon Planet Spa Perfectly Purifuing Gommage Face Mask - ovo je zapravo jedan vrlo lep enzimski piling koji koristim s vremena na vreme da uklonim mrtve ćelije kože. Detaljnije o njemu u ovom postu.
- Freeman Facial Sleeping Mask - hranljiva noćna maska u formi kreme nakon koje je koža izrazito meka i nežna. Nju isto nanosim s vremena na vreme umesto noćne kreme i mnogo je volim. Detaljnije o njoj ovde.


Extra care that I use from time to time is quite diverse. I have a lot of masks with different purposes, but in the summer I mostly use these two:
- Avon Planet Spa Perfectly Purifuing Gommage Face Mask - this is actually a very nice enzyme peeling that I use from time to time to remove dead skin cells. Details about him in this post.
- Freeman Sleeping Facial Mask - nourishing mask in the form of a cream, after which the skin is extremely soft and gentle. I apply it the same from time to time instead of a night cream and I love it a lot. Details about it are here.


Kao što vidite to i nije tako veliki broj proizvoda. Evo na sledećoj slici proizvoda koje koristim svako jutro i svako veče. Jedino što su na slikama obe kreme za nepravilnosti a uglavnom koristim po jednu svaki put.


As you can see it's not such a large number of products. Here's the next picture with all of the product that I use every morning and every evening. Both creams for irregularities are there but I mainly use just one each time.


Da li vi koristite neki od ovih proizvoda i naravno imate li jednako pozitivne utiske o njima?


Do you use some of these products and do you have the same good impressions about them as I do?

6 коментара:

  1. Zanimljiv izbor, i ja bih slično birala, ali Bioten ne vjerujem da ima kod nas, a baš mi je interesantan. Moraću probati i tu micelarnu bar u ovim ljetnim mjesecima. Jedva čekam recenziju q10 seruma jer sam mislila da baš nije ništa posebno:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa pisacu uskoro o serumu. Men je nekako bas lepo legao. A primecujem da je koza bolja cak i moja koja nema jos bore.

      Избриши
  2. Koristimo dosta istih proizvoda, Bioten gel, Avon maska, LRP, Niveu i Ebelin , ja ih sve obožavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad su super. Neke koristim vec dugo a neke od nedavno ali bas sam zadovoljna.

      Избриши
  3. Анониман30. јул 2015. 09:50

    Probala sam Bioten gel i Ebelin jastuce, ali gel mi nije odgovarao, isusio mi je lice a i potrosio se dok sam se okrenula, dok mi je jastuce fino. Kopka me da probam plavu Garnier micelarnu, mada mi je roze bas bila losa. Kod mene je akcenat na nocnoj nezi, preko dana samo tonik i to je to. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Micelarnu onda nikako. Ova ima isti sastav ko roza i jos ima alkohol. Bice ti onda jednako losa i jos te mozda i isusi. Probaj rozi bioten gel on je za suvu kozu. Moja sestra ima mesovitu kozu ali vrlo isusenu zbog preparata za bubuljice i hvali rozi bioten na sva zvona da je nezan kremast i ne isusuje.

      Избриши