понедељак, 20. јануар 2014.

Noreva Exfoliac NC Gel


Ovu kremicu kupila sam po Dijaninoj preporuci. Želela sam da malo promenim voljeni La Roche-Posay Efffaclar Duo, koji je moja savršena kremica za borbu protiv nepravilnosti. Ova krema je malo drugacija, namenjena je lokalnoj i ciljanoj primeni na bubuljicu. Effaclar Duo je s druge strane krema koja se može nanositi na celo lice i to ujutru i uveče (iako je ja, koja nemam mnogo problema, uglavnom koristim manje više ciljano kada imam neki problem).


I bought this face cream after Dijana recommended it. I wanted to change my dear La Roche-Posay Efffaclar Duo for some time (it is my perfect cream to fight skin imperfections). This cream is a little different, since it is intended for local and targeted application on the pimple. Effaclar Duo, on the other hand, is a cream that can be applied to the entire face in the morning and evening (although, since I don't have a lot of problems, I mainly use it more or less targeted when a pimple breaks out).

 
Kremica dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je tuba od 30ml. Ja sam je kupila u Metropolitenu, a cena je 999 dinara.  Tekstura kreme je gelasta i nemasna. Jako se brzo upija. Nije baš bela, pre bih rekla da je mutnno providna. Nije fotosenzitivna, pa se može nanositi i ujutru i uveče ili po potrebi. Otvor na tubi je vrlo uzak pa je doziranje zaista lako. Poklopac lepo zatvara otvor pa nema curenja dok krema stoji. Evo ga i sastav:


Cream come in a cardboard box inside which is a tube with 30ml. I bought it in Metropoliten, and the price was 999 RSD. Texture is gelatinous and non-greasy. Very quickly absorbed. The colour isn't really white, but more milky transparent. It's not photosensitive, and can be applied both morning and evening or as much is needed. Opening of the tube is very narrow, so dosing is really easy. The lid closes the hole nicely and it doesn't leak when cream stands upright. Here are the ingredients:


Kao što vidite glavni sastojak je niacinamid (sadrži 4% niacinamida u vodeno-alkoholnoj podlozi), derivat vitamina B3 ili niacina. Niacinamid je vrlo zanimljiv i pokazao se koristan kod raznih tipova problema kože:
- kako ima antiupalna stvojstva dobar je u smirivanju bubuljica i smanjivanju crvenila (što je glavna staka kad pričamo o ovoj kremi),
- takođe ako se nalazi u koncentraciji od 4% pomaže kod nestajanja starih ožiljaka od bubuljica kao i tamnijih pega nastalih s godinama,
- zbog antiupalnih svojstava pokazao se dobar i kod tretiranja rozacee,
- sprečava gubitak vode i podstiče mikrocirkulaciju i proizvodnju lipida u epidermisu, pa je dobar i kod borbe sa prvim borama i za negu suve kože.

Po istraživanjima International Journal of Toxicology niacinamin nije toksičan ili kancerogen i u koncentracijama većim od onih u kozmetičkim preparatima. Danas se često nalazi u preparatima protiv akni, anti-age, hidratantnim i okoloočnim kremama, pa čak i u nekim šamponima i regeneratorima ili farbama za kosu.

Želim ovde da naglasim da sam želela malo da vam više kažem o ovom sastojku. To ne znači da ovu kremu možete koristiti kao kremu za neku drugu namenu. Koristite je isključivo kao kremu protiv bubuljica za šta je ona i namenjena.


As you can see, the main ingredient is niacinamide (it contains 4% of niacinamide in water-alcoholic base), a derivative of vitamin B3 or niacin. Niacinamide is very interesting and has proven to be useful with various types of skin problems :
- Because of its anti-inflammatory properties it is good at calming pimples and reducing redness (which is a major part when talking about this particular cream),
- Also if there is a concentration of 4 % it helps with the disappearance of old  pimple spots as well as dark spots that occur with age,
- The anti-inflammatory properties were proved to be good in the treatment of rosacea ,
- It prevents water loss and stimulates micro-circulation and lipid production in the epidermis, and is good at fighting with the first wrinkles and care for dry skin.

According to the research by the International Journal of Toxicology niacinamin isn't toxic or carcinogenic even in concentrations greater than those found in cosmetics. Today it is often found in anti acne products, anti-aging, moisturizing and eye region creams, and is even found in some shampoos and conditioners or hair colouring products.

I want to emphasize here that I wanted to say a little more about this ingredient. This doesn't mean that this cream can be used as a cream for a different purpose. Use it only as an anti-pimple cream for what it is intended in first place.


Pored niacinamida NC gel sadži i limnksu kiselinu. Npr. Effaclar duo sadrži isto niacinamid, ali sadrži i salicilnu kiselinu. Ne sadrži parabene. Znam osobe sa suvom kožom, koje tvrde da im je Effaclar Duo isušio kožu. Možda bi mogli da probaju NC Gel i vide da li će sa njim bolje proći. Mada krema ima alkoholnu podlogu što može biti problematično, ali nije namenjena za celo lice, pa ne možete svakako isušiti veliki deo kože.


In addition to niacinamide NC Gel also contains citric acid. For example Effaclar Duo contains niacinamide, but also contains salicylic acid. It doesn't contain parabens. I know people with dry skin, which claim that Effaclar Duo dried their skin. So they might try NC Gel and see if it is better for them. Although the cream has an alcohol base which can be problematic, but is not intended for the whole face, so you won't dry out much of the skin.


Moja iskustva su sledeća. Ova krema mi nije ni malo isušila kožu (ali moram da naglasim da nije ni Effaclar Duo). Zaista ubrzava smirivanje i nestajanje bubuljica. Čini mi se da je malo sporija od Effaclar-a ali tu su negde. Ja je npr. nanesem uveče pred spavanje na bubuljicu i ujutru je sve iz bubuljice već na površini i spremno da izađe, a nakon toga bubuljica se vrlo brzo smiri do sledećeg dana (kada još jednom namažem kremu). Takođe zaista mi se čini da je ubrzala nestajanje pegica od starih bubuljica, te da mi popravlja ten u problematičnim regijama lica. Ja sam kremom zadovoljna, i mislim da je dobra za primenu na svim tipovima kože.

Da li ste probali ovu kremu? Kakvi su bili vaši utisci?

Šta mi se sviđa:
- cena nije loša,
- pakovanje,
- prilično brzo smiruje bubuljice,
- ubrzava nestajanje flekica od starih bubuljica.

Šta mi se ne sviđa:
- alkohol možda može da isuši osobe sa suvom kožom,
- malo sporije rešava upalne procese od meni najboljeg LRP Effaclar Dua.

Informacije i ocene:

CENA: 999 dinara
GDE JE NABAVITI: Metropoliten, bolje opremljene apoteke
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
UČINKOVITOST: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5


My experiences are the following. This cream hasn't dried my skin at all (but I have to emphasize that neither did Effaclar Duo in my case). It really calms and accelerates the disappearance of a pimple. It seems to me that is a little slower than Effaclar but they are somewhere close. I , for example, apply it at night before going to sleep and in the morning everything inside a pimple is at the surface and ready to be removed, and then a pimple quickly calms down during the next day (when I apply the cream again). Also it really seems to me that it accelerated disappearance of spots from old pimples, and my complexion has improved in those troubling regions of the face. I am pleased with the cream, and I think it is good for all skin types.

Have you tried this cream? What were your impressions?

What I like:
- The price isn't bad,
- Packaging,
- Fairly quickly calms pimples,
- Accelerates the disappearance of spots from old pimples.

What I don't like:
- Alcohol may be drying to a person with dry skin,
- A little slower to resolve inflammation than my favorite LRP Effaclar Duo.

Information and scores:

PRICE: 999 RSD
WHERE TO BUY: Metropoliten, better equipped pharmacies
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
APPLICATION: 5/5
EFFECTIVENESS: 4/5
OVERALL SCORE: 5/5

31 коментар:

  1. Joj stvarno zvuci odlicno i super je sto te nije isusivala. Ja imam problem s takvim proizvodima, koji se nanose ciljano na problematična područja, da mi isuše kožu i onda se na tim mjestima ljuska iako je ostatak lica u sasvim dobrom stanju :/. Tako da se nekako trudim ne kopati i pričekati da prođe samo od sebe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja vala bi poludela da ne kopam. Bubuljica bi trala po mesec dana. Mada ja nemam problem sa isusivanjem i malo. Ja kad izadje nseto namazem neku ovakvu kremu, ona ubrza proces izlaska bubuljice na povrsinu. Onda kad mogu da je iscedim bez muke to uradim i poprskam aktivnim kiseonikom. Sve se dezinfikuje i gamad se pobiju i vec sutra se sve skroz smiri.

      Избриши
  2. nema ovog branda kod nas, pa nisam isprobala :(
    a vidim da je i mala Ana testirala neki njihov proizvod, imam otvoreno u drugom tabu, pa idem čitati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E jeste juce je ja mislim bio taj post. Skroz me je odusevio i zainteresovao. :) Mozda ima u nekim bas opremljenim apotekama?:(

      Избриши
  3. Nisam probala, a ko zna kada će ovaj brend k nama, no drago mi je da ti se sviđa, iako je Duo-Duo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa ko zna. Niasam ga ni ja nesto mnogo vidjala ni ovde, mada priznajem nisam ni znala za ove kreme do nedavno. :)

      Избриши
  4. Effaclar Duo mi nazalost nije odgovarao, bio je suvise agresivan za moju kozu, tako da mislim da mi ni ova krema ne bi odgovarala :(
    Imam njihovu toniranu kremu i super mi je. Bas planiram recenziju uskoro ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E tebe sam se setila bas dasi spominjala to za LRP. Jedva cekam utiske o toniranoj kremi :)

      Избриши
  5. Ja koristim Duo i meni jeste malo isušio kožu, ali ovaj kako ima alkohol bi verovatno isto učinio ili čak izazavao iritacije jer ja ne nanosim nikada tretmanske kreme samo na bubuljicu već na celu regiju. Možda ču probati, ali za sada se držim Dua.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma dobro generalno nema razloga menjati dok nesto dobro radi. Ali ja jako volim da isprobavam pa sam morala da je kupim :) Mene ova krema bas nije ni malo isusila. Ako te LRP ne isusuje verovatno nece ni ovo. Mada ko zna...

      Избриши
  6. nemam vecih problema sa bubuljicama ...mislim samo jednom mesecno , ali na 2 , 3 dana i uvek se same povuku ...a imam uzasno osetljivu kozu lica , pa nema potrebe za isprobavanjem ...=))
    Lana

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da baš nikada nisam imala neku kremu za ciljano sređivanje bubuljica, samo sam mazala dobri stari Flogocid na njih. Mogla bih ipak da probam jednom ovu kremu, nije skupa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To samo gvori da nisi nikada imala mnogo problema s bubuljicama pa se nisi zanimala takvim kremema. Blago tebi :) A ja pak Flogocid nikad nisam probala :)

      Избриши
  8. mene ovo podseća na bioderma sebium global :)
    nisam probala ovu, ali bioderma jesam i bila je ok :))
    jeste mana kod ovakvih krema potencijalno isušivanje nekih
    osetljivijih tipova kože, ali to negde i jeste poenta u borbi protiv
    bubuljica i sporadičan efekat, koji svakako treba sanirati nakon što
    napasti prođu :)
    dopada mi se kako si odradila ovaj potpis :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala hvala! Meni ta Sebium Global nesto nije nista radila. Nekako mi bila slabasna. Tj ok mi je da malo smiri kozu i lucenej sebuma ali to je to odprilike kod mene bilo.

      Избриши
  9. Nisam nikada videla proizvode ove kozmeticke kuce,bas cu ih pogledati mada obozavam Effaclar duo ali ume da mi isusi kozu na pojedinim mestima tako da ga ja koristim kao ovaj proizvod,samo na bubuljicu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa posto ne znam u kojoj apoteci ima i da li ima svakako pogledaj u Metropilitenu oni sigurno imaju :)

      Избриши
  10. nisam probala, ali super da ti djeluje :D
    već dva dana muku mučić s potkožnim čudom koje nikako da iziđe van :P

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман23. март 2014. 05:36

    Exfoliac nc gel sam kupila pre sto godina i to greskom misleci da sam uzela Bioderminu kremu. Gledala sam sastav i to mi je trebalo, ali sam se lupila po celu kad sam stigla kuci. I probah je. I nisam se rastala od nje do kupovine Effacla Dua jer mi je bila odlicna. Ma perfektna! Bunilo me to sa alkoholom, ali sam cekala da ispari pa onda nanosila na lice. E a onda me Effaclar razocarao. U panici sam se vratila Exfoliacu. Imala sam priblema sa suvocom tokom zime i nije isusivao. Dacu sansu jos jednom Effaclaru, ali ovo mi je nepogresivo. Eto, svi razlicito reagujemo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To jeste. Meni je jako dobra kremica bila, mada mi je Effaclar malko bolji bio. Evo sad sam prosledila preostalu kremu sestri pa cu bas da vidim njene utiske. Prosledila sam je da bih mogla da koristim Effaclar Duo + koji me sad bas zanima kakav je :)

      Избриши
  12. Uskoro probamo nadam se istom odu[evljenju kao i Va[em :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/search/label/Beauty%20%26%20Tips

    ОдговориИзбриши
  13. Da li se nekoj od vas posle koriscenja ove kreme lice upalilo, meni su izasle neke sitne crvene bubuljicice, pa me zanima da li je jos neka od vas imala ovakvo iskustvo? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh meni se nista slicno nije desilo. Znam jos da je moja sestra isto imala ovu kremu i nije joj nista lose bilo. Mozda ti se lice cisti pa otuda te bubuljice sitne. A opet mozda ti stvarno ne odgovara neki sastojak. A da probas da prestanes da je koristis da vidis da li ce se povuci bubuljice?

      Избриши
  14. Dobila sam ovu kremu od sestre iz Londona, mnogo mi je pomogla u resavanju problema sa flekama na celu. Nameravam da je kupim. Raduje me da je cena pristupacna i da ima i kod nas da se kupi. Da li sam dobro razumela da je ima u Metropolitenu u Zmaja od Nocaja? Hvala na odgovoru

    ОдговориИзбриши
  15. Izvinjavam se, sad vidim da je moja krema sa vocnim kiselinama. Odlicna je protiv fleka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali je Noreva? Pogledaj svakako imaju li je u Metropolitenu. Imas i njihov sajt pa i tu imaju proizvodi da se pogledaju i cene.

      Избриши
  16. Muchas gracias al blog por brindarme información sobre el dispensador jabon cocina, ya que así lograremos diseñar muy bien las cosas.

    ОдговориИзбриши