петак, 24. јануар 2014.

Closet Confidential Tag


Ovo je tag koji mi je bio specijalno zanimljiv, valjda zato što je potpuno različit od svega što se do sad moglo naći na mom blogu. Njime pravim mali izlet van tematike bloga ali nema veze, bitno je da mi je zabavno. :) Mene je tagovala meni vrlo draga blogokoleginica Mirna, sa bloga koji verovatno većina vas vrlo dobro zna, prati i voli - Lipstick's blade.

Pa da pređem na pitanja i odgovore. Svi su kao što se vidi iz naslova vezani za odeću.


This is a tag that was very interesting for me, I guess because it's completely different from anything that has been on my blog so far. I'm going to deviate a bit from the theme of this blog but it's only important to have fun anyway. :) A very dear blog colleague Mirna tagged me. Most of you probably know her very well and love and follow her blog Lipstick's blade.

So lets start with questions and answers. They are all, as you can see, about wardrobe.


1. Koji je najstariji odevni predmet u tvom ormaru?
Definitivno ova skoro pun krug suknja koja, je zapravo mamina suknja kad je bila mlada. Dakle ima nekoliko decenija. Materijal je kao obična deblja pamučna majica i u odličnom je stanju. Dokaz da su ranije pravili kvalitetnije stvari.


1. What is the oldest item in your wardrobe/closet?
Definitely this nearly full circle skirt that is actually my mother's skirt when she was young. So a couple of decades old. The material is like a regular thicker cotton shirt and its in excellent condition. Proof that back then clothing had much more quality.


2. Koji je najnoviji odevni predmet?
Plavi džemperić na raskopčavanje. Končan i premekan. Kupljen u kineskoj prodavnici na sniženju za 800 dinara. Obožavam ga.


2. What is the newest item? 
Blue cardigan with buttons. Threadlike and soft. Purchased in Chinese shop on sale for 800 RSD. I love it.


3. Najskuplji komad?
Nisam sigurna da li je ovaj sako ali za njega se secam da sam balavila za njim i cekala da ga snize i na kraju sam ga kupila za malo manje od 7000 na sniženju u Legendu. Nemam ja mnogo skupe odeće, to me ne privlači mnogo.


3. What is the most expensive item?
I'm not sure whether this jacket was the most expensive, but I remember that I wanted it a lot and waited for its price to be brought down and in the end I bought it for little less than 7000 RSD on sale in Legend store. I don't have a lot of expensive clothes, I don't like buying expensive clothes.


4. Koji je najjefitiniji/najpristupačniji odevni predmet? (ali da ga mnogo koristiš)
Predstavljam vam majicu koju viđate kao pozadinu u mnogim mojim postovima jer na njoj često slikam proizvode. Tako da od kad imam blog jako je mnogo kostistim. :P Mada volim i da je nosim. Davno sam je kupila i bila je jeftina, običan plastičan šareni kvadrat zašiven sa strane i sa rupama za ruke i glavu :)


4. What is the cheapest/most affordable item? (that you wear/use a lot!)
I give you the shirt that you see as the background in many of my posts because it often use it to take photos of products. So since the time I started blogging I use it a lot. : P Although I love to wear it, too. I bought it a long time ago and it was quite cheap. It's just a plain plastic colorful square sewn up the sides with holes for arms and head. :)


5. Koji odevni predmet je bio najbolji jeftini ulov?
Definitivno ova tanka košuljica koju sam nedavno kupila. Bila je jako snižena jer su ostale tipa dve na 1400 dinara. A baš taj dan je bilo dodatno sniženje i kupila sam je za samo 900 dinara (Takko Fashion).


5. What was the biggest bargain?
Definitely this thin shirt that I recently purchased. Its price was very reduced because there were like two left and it costed 1400 RSD. And on the day I bought it there was some additional sale going on, so I got it for only 900 RSD (Takko Fashion).


6. Komad za koji si najviše para protraćila?
Ova divna uska crna suknja. Predivna je i prelepo stoji ali je retko nosim jer ima postavu i onda se kliza i podiže pa mi je dosadno da je stalno vučem na dole. :(


6. What was the biggest waste of money?
This beautiful narrow pencil skirt. It is wonderful and look so beautiful on me but I rarely wear it because it has a petticoat and then it slides up a lot so I get bored constantly pulling it down. : (


BONUS PITANJE - pokažite nam svoja tri trnutno omiljena komada odeće!
E pa iako je sad zima meni su bez obzira na godišnje doba trenutno omiljeni ova pinap haljina, moj dragi kineski dzemper sa zekom, koji izgleda jako mučeno i još jedna divna letnja haljina na tufnice.


BONUS QUESTION – Show us your three favourite items right now!
Well, although it is winter at the moment, no matter what the season is my currently favorite items are this pinup dress, Chinese sweater with a bunny, which looks very poor and another beautiful summer dress with dots.




A pošto ovaj tag nije toliko rasprostranjen, a zabavan je tagujem i sledećih 10 blogokoleginica:


And since this tag isn't that wide spread and it is very fun I'm also going to tag 10 of my blog colleagues:

1. Sasvim obična devojka
2. Head In The Clouds
3. Me, Makeup and I
4. Shpeksyy
5. Zdrava Kosa
6. Zipa This
7. Lena - Lifestyle, Beauty & Stuff
8. MakeupRSaveti
9. Meteo Beauty
10. Dress and Read

Nisam baš detaljno proveravala pa nisam sigurna da neko od vas nije već tagovan. Naravno ne morate pisati ovaj post, ali ako vam bude zabavno kao i meni sa zadovoljstvom ću pogledati kako ste vi odgovorili na pitanja.


I didn't check in detail, so I'm not sure weather some of you have already been tagged previously. Of course you don't have to write this post but if you find ti fun as I did, I'll be happy to see how you answered these few questions.

52 коментара:

  1. Ajme džemperić na zeku je presladak! I nek si ti upogonila majicu za blogerske svrhe :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicna mi je jer nije izguzvana vec je lepo zategnem i bude super za slikanje :D Mucheeeen je zeka!

      Избриши
  2. Kako bih ti samo ukrala ovaj džemper sa zekom. Ovo je trenutno drugi džemper koji želim ukrasti u mjesec dana i to sve nešto u vezi životinja. Prijateljica ima bijeli sa crnim šapicama po njemu, a sad ovaj tvoj sa zekom :) xD
    Hvala na tagu :*

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Vala sam ih kupila slucajno obe, nekako naleteh na njih letos. I kupih jednu za drugom, ali mi nije bilo zao mnogo su mi se svidele :D

      Избриши
    2. Hvala na tag-u. Ja nisam sigurna da cu uspeti da napisem post, jer na vecinu pitanja ne znam tacan odgovor, jer niti se secam kada sam sta kupila, niti koliko sam platila :) Razmislicu jos o ovoj ideji, pa ako mi padnu neki odgovori na pamet izbacicu post sa zadovoljstvom :)

      Избриши
    3. Hahah ma dobro, cimanje je i slika ti to sve. Ja sam tagovala pa ako nekome bude zanimljivo nek pise post :)

      Избриши
  4. Volim da citam ove postove, bas su mi zanimljivi. :) Predivna je ova poslednja haljinica. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bas zanimljiv i malo drugaciji post :) unosi svezinu. Sladak ti je zeka i haljine :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zeka moj. Ove zime je retko bilo dovoljno hladno, nosila sam ga samo jednom :(

      Избриши
  6. Ovaj tag je bas zanimljim i drugaciji,dzemper sa zekom je presladak,ja obozavam takve dzempere (dete u dusi) i poslednja haljina,predivna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim takve dzempere i odecu, a muz me zeza kad ih obucem jer su deciji :)

      Избриши
  7. Divna, predivna mi je poslednja haljinica, odlicna ulov i post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. A kupila sam je tako sto sam usla u kabinu da probam neto totalno deseto a pre mene je u kabini bila neka jenja bezobrazna devojka koje je haljinu samo ostavila na stolici. I ja je probala i odmah sam batalila to svoje i kupila haljinu :)

      Избриши
  8. Ajme, ovaj džemper sa zekanom i zadnja haljinica su predobri!

    ОдговориИзбриши
  9. big like za ovakav tag , jer ima nas puno verujem , koje volimo i odecu koliko i sminku (barem sam ja medju takvima) ...super zanimljivo =)
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe volim i ja da kupujem odecu ali sam se u posledje vreme malo smirila :)

      Избриши
  10. Fora tag! :)
    Dopada mi se što ne pripadaš uniformisanom tipu, već imaš svoj stil <3 Thumbs up!

    ОдговориИзбриши
  11. Haljina na tufne je preedivna, mogu samo da zamislim kako divno stoji!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NIje losa nije losa. I ova druga je jednako divna ali se ne vidi toliko kad ovako stoji spljostena :)

      Избриши
  12. Ja jako volim pencil suknje a ova tvojaa mi je prrredivna. Super mi je ovaj tag post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista jeste. Stalno mislim da mozda isecem tu podsuknju pa da se ne podize toliko ali mi uvek bude zao. Jako je lepo i kvalitetno uradjena.

      Избриши
  13. Savršeno! Kako mi je drago da si objavila ovaj post, sad te potpuno mogu zamisliti sa stilom odjeće. Najviše mi se dopada košuljica koju si najmanje platila jer je po mom ukusu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao heheh e pa da. Bilo bi divno kad bi jednom imale priliko lepo uzivo da se upoznamo. :)

      Избриши
  14. Drago mi je da si ga napravila :D meni je predivna ova zadnja haljina na točkice! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bio mi jako zanimljiv. Samo mi je trebalo da nadjem malo vremena da islikam odecu :D

      Избриши
  15. Zeka dzemper bas dobro izgleda!
    Haljine mi se mnogo dopadaju, a za suknju bih ti savetovala da resis nesto ili da izbacis postavu ili sa krojacicom da nadjes neko resenje. Tako ces je barem poceti nositi ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos razmisljam o njoj stalno sta da radim. A to mi je ionako suknja za fesi prilike. Nosila sam je na sopstvenom vencanju. Doduse kupljna je ranije :)

      Избриши
  16. sad znamo na čemu fotkaš!! :DD divna mi je točkasta haljina i đemper na zeku je presladak!

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala za tag <3 Zanimljivo mi je bilo da pročitam šta si pisala, taman ću sutra da kuckam moj, kao "povratnički" post :)))

    ОдговориИзбриши
  18. Hvala na tagu :) Vec par dana citam ovaj tag, super mi je :D Kod tebe svega raznolikoga, ipak najvise te mogu vidjeti u sakou i u haljinama na dnu posta. Prava steta za crnu suknju, ali znam kakve muke zna zadavati podsuknja i mrzim to. Slazem se i za kvalitet materijala prije i danas, neusporedivo i zalosno, ali nema tu pomoci :D

    ОдговориИзбриши
  19. I meni je ovaj tag posebno zabavan, nekako se izdvojio u moru sličnih. Jako mi se sviđa ova haljinica sa poslednje slike!

    ОдговориИзбриши
  20. A da startamo sa shoe confidential? Ja bih tada imala jako puno materijala, luda sam za cipelama. :-)

    ОдговориИзбриши