петак, 24. јун 2016.

Letnji New In


Dugo nisam pisala ovakav post, posebno zato što sam slabo i kupovala pa nije bilo noviteta na gomili. Bacila sam se na pomno trošenje onoga što imam iako je to uvek nezahvalan posao, jer se uvek skupi mnogo novih stvari u međuvremenu. Odlučila sam da proberem par noviteta i da vam pokažem koje recenzije možete uskoro da očekujete i da mi naravno sugerišete ako neku želite što pre. 


It has been long time since I wrote this type of post, especially because I didn't by a lot so there weren't many new things in one place. I threw myself to carefully spending what I already have, although that's always a crappy job, because I always get many new thing in the meantime. I decided to chose a couple of new thing and show you which reviews you can expect soon and you can of course suggest if you want some of those as soon as possible.


Od šminke tu je nekoliko stvarčica:
- Golden Rose Longstay Gel Eyeliner (02 Deep Brown) - navukla me Marija (Head In The Clouds) i drago mi je da me je navukla! Uskoro recenzija.
- Kiko Eyebrow Marker & Kiko Eyebrow Fibers - dva proizvoda za stilizovanje obrva o kojima ćete čitati veoma uskoro.
- Essence The Glow Must Go On Bronzing & Highlighting Palette - o ovom malom čudu pišem možda i u sledećem postu. Dugo nisam bila ovoliko oduševljena!


From makeup we have a few new things:
- Golden Rose Longstay Gel Eyeliner (02 Deep Brown) - I bought it because of Marija (Head In The Clouds) and I'm glad that I was hooked! Review soon!
- Kiko Eyebrow Marker & Kiko Eyebrow Fibers - two products for styling eyebrows you will read about very soon.
- Essence The Glow Must Go On Bronzing & Highlighting Palette - you'll read about this little miracle maybe even in the next post. I haven't been impressed this much for a long time!


Od Nivea proizvoda moram da izdvojim:
- Nivea Care višenamenska krema - jedan lep novitet.
- Nivea Refreshin Cleansing Milk - obožavam i tačka!


From Nivea products I have to show you:
- Nivea Care Multipurpose Cream - a nice new product.
- Nivea Refreshin Cleansing Milk - i love this thing!


Od Eucerina takođe imam dosta noviteta ali izdvojiću samo četiri:
- Eucerin DermoPURIFYER dnevna i noćna krema - linija za problematičnu kožu o kojoj ću uskoro pisati, a biće i poklona.
- Eucerin Sun Fluid SPF50+ - lagana tekstura za lice uz visoku zaštitu.
- Eucerin Anti-Transpirant Intensive - zaboravila sam da ga ubacim na ovu sliku ali ga ima na grupnim fotografijama. Mnogo se znojim a ovaj dezodorans trebalo bi da sprečava znojenje u većoj meri od standardnih dezodoransa. Baš me zanima hoće li uspeti nešto što ni jedan dezodoran do sad nije uspeo, ali naravno bez zapušavanja pora.


From Eucerin I have a lot of new things but I will show you just four:
- Eucerin DermoPURIFYER day and night cream - line for problematic skin, which I'll write about soon, and there will be some gifts, too.
- Eucerin Sun Fluid SPF50 + - light texture for the face with a high level of protection.
- Eucerin Intensive Anti-Transpirant - I forgot to put it on this photo but you can see it on the group photos. I sweat a lot and this deodorant should prevent sweating to a greater extent than conventional deodorants. I wonder if it will be able to do something no deodorant so far could, but without clogging pores.


Poželela sam da se malo podsetim mirisa iz detinjstva. Moram priznati da me raduje svaki put kada ga mažem:
- Top Ten Carotene Sun krema za telo SPF20 i SPF 40.


I wanted to remind myself of  childhood scents. I have to admit I'm happy every time I'm applying it:
- Top Ten Carotene Sun body cream SPF20 and SPF 40.


Na kraju tu je još jedan brend koji mnogo volim - Vichy:
- Vichy Ideal Soleil Ultra-Melting Milk-Gel for Wet and Dry Skin SPF 30 - nova formula za najbolju zaštitu u svim uslovima. Videćemo kako će se pokazati.
- Vichy Ideal Soleil 3-in-1 Tinted Anti-Dark Spots Care SPF 50+ - još jedan novitet, ali za lice. Obojena krema sa visokim faktorom zaštite.  


Finally here is another brand that I love very much - Vichy:
- Vichy Ideal Soleil Ultra-Melting Milk-Gel for Wet and Wry Skin SPF 30 - a new formula for the best protection in all conditions. We'll see how good it is.
- Vichy Ideal Soleil 3-in-1 Anti-Dark Spots Tinted Care SPF 50+ - another novelty, but for the face. A coloured cream with a high sun protection factor.


Da li ste probali neki od mojih noviteta? Imate li želje o čemu prvo da pišem?


Have you tried some of my new stuff? Do you have any suggestions what to write about first?

8 коментара:

  1. Koja je cena Eucerin sun fluida za lice i top ten kreme za telo?
    I da li je Eucerin pogodan za kombinovanu kozu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh ja sam TopTen kupila na nekom snizenju. Ali puna cena je svakako mala ispod 1000. Eucerin je najjeftiniji u Srbotrade apoteci i tamo je 1308 a na ostalim mestima malo vise. Ok je za kombinovanu kozu, takva je i moja i odgovara mi.

      Избриши
  2. Анониман24. јун 2016. 14:23

    Bila bih ti zahvalna ako bi napisala nesto vise o Eucerinovom transpirantu, bas mi ga je jedna zena skoro preporucila, ona se mnogo znoji i kaze da joj je pomogao. Hvala unapred, Kristina

    ОдговориИзбриши
  3. Било би лепо прочитати нешто више о новитетима са заштитним фактором, поготово о Топ тену, чије ми се паковање баш свиђа :).

    ОдговориИзбриши
  4. Bas si se osigurala sa zastitnim faktorima ovo leto! :) Ljubomorna sam na Kiko proizvode! GR ajlajner je savrsen <3

    ОдговориИзбриши