уторак, 23. јун 2015.

Kiko Nail Lacquer 535


Sestra mi je sa puta donela poklon. Danas sam ga prvi put namazala i morala sam odmah da ga slikam. Reč je o Kiko laku u nijansi 535. Veliki sam ljubitelj zelenih lakova, pa sa ovom nijansom u mom slučaju nema greške.


My sister brought me a present from her trip. Today I first applied it and I had to immediately take some photos. This is my new Kiko nail polish in shade 535. I'm a big fan of green nail polishes, so there could be no mistake with this shade in my case.


Formula je divna. Uz malo pažnje moguće je proći i sa jednim slojem, ali dva sloja svakako lak prikazuju u punom sjaju. Srednje gusta formula koja se lako maže i četkica srednje širine su idealna kombinacija. U zavisnosti od svetla ova zelena nijansa menja se iz tople u hladnu i pokazuje više zlatne ili plavičaste nijanse. Ipak u realnosti pre bih rekla da je reč o toploj tamno zelenoj nijasni. Sa mnogo diskretnog šimera. Ili kako ja volim da kažem za ovakve lakove...sjaji se kao dobro ofarban automobil.


The formula is wonderful. With a little attention you can get away with one layer, but two layers will definitely show this nail polish in all its glory. Medium dense formula that easily applies and brush of medium width are the ideal combination. Depending on the light this green hue changes from warm to cold and shows more golden or bluish hue. Yet in reality I would rather say that it is a warm dark green shade. With a lot of discreet shimmer. Or as I like to say for this type of shades ... it shines like a well painted car.




U hladu šimer je mnogo manje vidljiv:


In the shade shimmer is much less visible:




Volim Kiko lakove, imaju odličnu formulu i mnoštvo boja. Ovo je po meni još jedan dobar predstavnik ovog brenda.


I love Kiko nail polishes. They have an excellent formula and a multitude of colours. For me this shade is still a good representative of the brand.


Da li ste možda probali ovu nijansu? Da li volite Kiko lakove?


Did you perhaps try this shade? Do you like Kiko nail polishes?

4 коментара:

  1. Nisam ljubitelj Kiko lakova, ali ova boja je fantastična.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su skroz ok, doduse nemam ih bas mnogo. Imam onaj da sad ne gledam tacan broj sto je dupe za Chanel Tattoo i mnogo ga volim. Mozda nijansa 245. I nekako sam zadovoljna bila trajnoscu.

      Избриши
  2. Aaa pa nekako sam i ocekivala da ce se tebi svideti. Ti volis zelene:) ja se stalno divim tvojim zelenim lakovima :)

    ОдговориИзбриши