субота, 5. јул 2014.

Illamasqua Pure Pigment - Furore


Vreme je da napišem post o jednom meni veoma dragom komadu šminke. Mozda čak i omiljenom. Ma svakako u prvih 10. To je moj prvi i jedini komad sminke od Illamasqua, a dobila sam ga od meni vrlo drage osobe. I na to sve pokazao se kao potpuno fenomenalna, prelepa, prakticna i multifunkcionalna stvar. Ono o čemu govorim je Pure Pigment u nijansi Furore.


It's time to write a post about a very precious piece of my makeup. Maybe even my favorite. Well certainly in the top 10. It is my first and only piece of Illamasqua makeup, and I got it from a very special person. It proved to be totally awesome, beautiful, practical and multi-functional thing. What I'm talking about is the Illamasqua Pure Pigment in shade Furore.


Dolazi u kartonskoj kutijici u kom je prepoznatljiva Illamasqua kutijica. Sadrži 1.3g, a treba da se potroši za 18 meseci nakon otvaranja. Cena mu je 16.5 funti tj. oko 2400 dinara. Evo ga i sastav:


It comes in a cardboard box in which is the distinctive Illamasqua jar. Contains 1.3 g, and should be used for 18 months after the opening. Price is 16.5 pounds, ie. about 2400 RSD. Here are the ingredients:


Illamasqua pigmenti postoje u osam nijansi, od kojih je Furore po meni najfunkcionalniji i najupotrebljiviji. Furore ima boju šampanjca, pa se može koristiti kao senka, ali i kao hajlajter za lice i telo.


Illamasqua pigments are available in eight shades, of which Furore is for me the most functional and most useful. Furore has the color of champagne, so it can be used as a eyeshadow, and as a highlighter for face and body.


Pakovanje se vrlo čvrsto zatvara i ne postoji opasnost da se pigment otvori i prospe. Kutijica ima jedan otvor na sredini iz kojeg se pigment prospe kada ga koristimo. Srećom taj otvor je prelepljen folijom kada je pigment nov. Poklopac ima proširenje na tom mestu i savršeno zatvara rupu pa se pigment ne prosipa kada je kutijica zatvorena. Ipak vađenje proizvoda je malo nezgodno i uvek se plašim da ne prospem previše proizvoda.


Packaging is very tightly sealed and there is no danger that the pigment will spill when opened. Box has a hole in the middle through which the pigment is spilled when we use it. Luckily the hole was patched with foil when the pigment was new. The lid is thicker above the hole and perfectly closes the hole so the pigment doesn't spill when the box is closed. However extracting the product is a little tricky and I'm always afraid not to spill too much product.


Prah je veoma fino samleven i iako je pun šimera, on nije krupan. Pigmentacija je izuzetna, ali s druge strane vrlo se lako i blenda. Lako se nanosi i u tanjem i u debljem sloju.


The powder is very fine and although it is full shimmer, it's not big. The pigmentation is excellent, but on the other hand it blends easily. So it is easy to apply in a thin and thick layer.


Od kad ga imam koristim ga skoro svakodnevno, što za oči na razne načine, što kao hajlajter na obrazima. Postojanost mu je takođe odlična i ceo dan ostane na mestu i vrlo malo izbledi.


Since I got it I have used it almost every day, on my eyes in various ways, and as a highlighter on my cheeks. Durability is excellent, it stays the whole day in place and in that time fades just a little.




Evo kako izgleda na koži u debljem i tanjem sloju:


Here's how it looks in a thicker and in a thiner layer:


Za kraj evo i jedne kombinacije koju sam uradila koristeći između ostalog i Furore pigment na kapku ali i kao hajlajter.


In the end, here's a combinations I've done using, among other things, Furore pigment on the eyelid as well as a highlighter.




Mislim da je malo reći da sam zaljubljena u ovaj pigment. Baš me zanima da li će sledeći komad šminke od Illamasqua koji budem posedovala moći da parira ovom pigmentu po lepoti i funkcionalnosti.

Šta mi se sviđa:
- pigmentacija,
- postojanost,
- lepo se blenda,
- multifunkcionalnost.

Šta mi se ne sviđa:
- nedostupan u Srbiji,
- cena.

Informacije i ocene:

CENA: oko 2400 dinara
GDE JE NABAVITI: Inostranstvo i internet
BROJ NIJANSI: 8
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da!

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


I think it's not enough to say I'm in love with this pigment. I wonder if the next piece of Illamasqua makeup that I'll have is gonna be able to compete with this pigment in beauty and functionality. 

What I like:
- Pigmentation,
- Durability, 
- Nicely blends, 
- Multi-functional. 

What I don't like: 
- Unavailable in Serbia, 
- Price.

Information and scores:

PRICE: around 2400 RSD
WHERE TO BUY: Other countries and internet
NUMBER OF SHADES: 8
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes!

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

20 коментара:

  1. WOW! Apsolutni WOW! Ne toliko za sam pigment koji jest prekrasan već za ovu kombinaciju s rozim sjenilom koja ti fantastično pristaje! :D
    Imala sam Static, ali sam ga proslijedila jer je ova kutijica jako nespretna za korištenje i sve mi se prosipalo :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja pazljivo rukujem kao da je od zlata i nista joa nisam prosula. Hvala ti za pohvale. :))) To je zapravo prva kombinacija koju sam ikada probala sa ovim pigmentom. Svidela mi se pa sam je slikala.

      Избриши
    2. upravo to htjedoh reći - apsolutni WOOOW za look! <3 lagano i prozračno, a upečatljivo i originalno do bola. Baš si me oduševila!
      Čim sam vidjela u feedu taj crni spinchani kvadratić od Illamasque, eto ti mene na blog XD
      Imam pigmenata malo previše, što od ELF-a, što od raznih indie brendova, tako da ću Illamasquine za sada preskočiti, trenutačno se koncentriram na njihova rumenila i ruževe :D

      Избриши
    3. Aa hvalaaa. :)) meni je ovo jedan od retkih kojie posedujem. Ali zato je predobar. :)

      Избриши
    4. evo još jedne koja se divi looku :))))
      imam Static i ne koristim ga često jer mi je ambalaža malo nespretna, a i ovaj mi je divan i baš multifunkcionalan :)

      Избриши
    5. Pa jeste malo je teze da se koristi, ali to je uvek tako sa ovim rastresitim proizvodima. :)

      Избриши
  2. Jao, krasan je zaista! :) Odlično mi je ovo sa pink sjenilom, lijepo ti pristaje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno mi djeluje, bas kako si napisala - multifunkcionalno a zaista djeluje famozno sa ruzicastom sjenom :D
    Super kombinacija! (y)

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan proizvod, gledala sam ga po raznim blogovima i baš mi se dopada.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan je, nemam ništa njihove šminke.. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto i ja sam tako. I bas mislim kako bih nabavila nesto njihovo i dobijem ovo. Totalno sam se bila odusevila.

      Избриши
  6. Анониман5. јул 2014. 15:26

    Odličan look! Već je Mell rekla, super je kombinacija s rozim sjenilom!
    :))
    Ja imam Zeitgeist, crni pigment.

    ОдговориИзбриши
  7. Baš je divan, oduševljenje je vidljivo iz svake rečenice! :)

    ОдговориИзбриши