среда, 9. јул 2014.

Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil Leave-In Treatment



Velike su šanse da ste za ovaj proizvod čuli ili ste ga čak i probali. Reč je o Avonovom tretmanu za kosu sa arganovim uljem. Toliko su ga svi hvalili pa sam poželela da ga i ja konačno probam.


Chances are you've heard about this product or have even tried it. It's Avon hair treatment with argan oil. I heard a lot of good things about it and I wanted to try it, and now I finally did.


Tretman dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je bočica sa pumpicom koja jako dobro dozira proizvod. Sadrži 30ml, a puna cena je 680 dinara, mada je naravno često snižena. Evo ga i sastav:


The treatment comes in a cardboard box and inside is a bottle with a pump that makes dosing very easy. Contains 30ml, and the full price is 680 RSD, though it is often reduced. Here are the ingredients:


Tretman je takav da se može nanositi i na vlažnu i na suvu kosu. Na suvu kosu se naravno nanosi u manjim koločinama da je ne bi zamastio. Ja sam ga generalno najviše nanosila na vlažnu kosu nakon pranja, na krajeve kose.


The treatment is such that it can be used on wet and dry hair. On dry hair, of course, it should be applied in smaller amounts so not to make your hair greasy. I've generally used it the most on damp hair (hair ends) after washing.


Vrlo lepo miriše, a na vlažnoj kosi podseća me na miris lubenice. Tretman mi se mnogo svideo jer je vidno usporio lomljenje i listanje krajeva, a nakon sušenja kose oni su bili meki i nisu izgledali neuredno i suvo. Nanosila sam oko dve pumpice svaki put.


It has a very nice scent, and on wet hair it reminds me of watermelons. I liked it a lot because it visibly slowed down breaking and splitting of ends, and after drying the hair ends were soft and didn't look messy and dry. I applied about two pumps each time.


Tekstura je uljana, ali nije mnogo masan i lepljiv. Kosu nikada nije izmastio kada ga nanosim u manjim količinama.


Texture is oily, but not greasy and sticky a lot. It never made my hair greasy when I applied it in small amounts.


Mnogi hvale ovaj tretman, mada moram da priznam da nisam mnogo očekivala. Na kraju mi se baš svideo, dugo traje i nije skup, pa cu svakako ponoviti ovo kupovinu.

Šta mi se sviđa:
- cena,
- miris,
- ne masti i ne ulepi kosu,
- lepo štiti i hrani krajeve.

Šta mi se ne sviđa:
- nemam zamerki.

Informacije i ocene:

CENA: 680 dinara
GDE GA NABAVITI: Avon
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 5/5
MIRIS: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSLUŠNOST KOSE: 4/5
ZAŠTITA I NEGA: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5

Many praise this treatment, although I have to admit that I didn't expect a lot. In the end I really liked it, it's long-lasting and inexpensive, so I'll definitely repeat this purchase.

What I like:  
- Price,
- Smell,  
- Doesn't make hair oily and sticky,  
- Good protection and nourishes hair.

What I don't like:  
- I have no complaints.

Information and scores:

PRICE: 680 RSD
WHERE TO BUY: Avon
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 5/5
SCENT: 5/5
APPLICATION: 5/5
HAIR BEHAVIOR: 5/5
PROTECTION AND NOURISHING: 4/5
OVERALL SCORE: 5/5

30 коментара:

  1. Imam i ovo ulje i masku, ali mi je tek stiglo pa nisam probala nijedno još uvijek. Mnogima se dopada, nadam se da će i menii :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Masku sam samo jednom probala od drugarice i tako na prvu loptu mi je bila dobra bas.

      Избриши
  2. Meni se mnogo vise svidja zeleno njihovo ulje.a novo roze je savrseno. Najbolje. Imala sam priliku da probam sva tri :*

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam praktički cijelu srednju školu koristila onaj njihov serum sa zelenim čepom, tako da vjerujem da je i ovo ulje odlično . No, trenutno trošim Lorealovo Mythic ulje, koje s obzirom na mililitražu zaista ne znam kada ću uspjeti potrošiti :D

    ОдговориИзбриши
  4. Po meni Belea ulje je najbolje od svih na nasem trzistu,ali i ovo Avonovo nije lose.Probala sam ga ,i zadovoljna sam..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9. јул 2014. 13:27

    Meni je ovaj Avon bolji i od Balee i od Macadamie i od Orofluida. Na snizenju se moze naci za 300 din.:)

    ОдговориИзбриши
  6. Od avonovih proizvoda za negu kose jedino mi odgovaraju spa maskice. Imam ovaj serum i nisam zadovoljna njegovim ucinkom. Naprotiv, meni se od njega kosa brze masti. Onaj zeleni serum iz iste kolekcije mi je malo bolji :).

    ОдговориИзбриши
  7. Imala sam ovaj serum i baš ga volim, također i njihov zeleni serum. Volim uvijek imati jedan od ta dva :)

    ОдговориИзбриши
  8. Meni je ovaj bolji od njihovog čuvenog zelenog, nije da čini čuda, ali kosa makar lepše izgleda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam vagala koji da probam pa s ovaj odlucila. Zele i cu nekad vec probati.

      Избриши
  9. Meni je ipak najbolji zeleni mada i ovaj nije los nimalo, a rozi iduci uzimam iako ne znam gdje cu vise sa proizvodima za kosu, samo ih gomilam i vise ne znam sta koristim nakon pranja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se trudim da ne gomilam i za sada mi uspeva. Kupujem tek kad nesto potrosim.

      Избриши
  10. Koristim ga i ne želim ostati bez njega. Stvarno nemam zamjerki :)

    ОдговориИзбриши
  11. Cak msm da su sad na extra snizenju msm da su sad svi po 349din :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pa onda moram sad da narucim. Mislum da jesu snizeni. Pogledacu katalog :)

      Избриши
  12. Apsolutan potpis na recenziju, tako mi je drago da imam ovo čudo. Sastav nije nimalo potpuno prirodan, ali proizvod je stvarno super! Sad si me sjetila da si malo natpoim vrhove,hahaha.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahah. Natopi natopi. Evo ja sad ovo potrosola i nemam nista za vrhove i odmah mi se cine suvo i slamasto. Moram pod hitno da kupim onaj rozi da probam.

      Избриши
  13. Imam ovo cudo i prezadovoljna sam, kosa mi je jako lepa kada ga stavim na mokru kosu i osusim, tako je mekana i divna, da nemam reci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste jeste i meni je bila bas super. Svakako planiram da ga kupim ponovo u skorije vreme.

      Избриши