уторак, 3. септембар 2013.

Golden Rose Holiday 53


Moj drugi lak iz Golden Rose Holiday kolekcije je nijansa 53, za koju mnogi kažu, a i ja se slažem, da je odlična zamena za mnogo skuplji OPI Jinx. Pogledajte ovu sliku, razlika se ne prepoznaje:


My second nail polish from Golden Rose Holiday collection is shade 53. Many say (and I agree) that this nail polish is a great replacement for the much more expensive OPI Jinx. Look at this picture, the difference is not recognizable:

(izvor)
Lak je prelep. Boja je između crvene i narandžaste, i kroz sebe ima puno zlatnih sjajnih čestica. Naravno kao i svi šmirglavi lakovi brzo se suši i jako je izdržljiv. Formula je odlična i potpuno pokriva nokat sa jednim debljim ili dva tanja sloja. Većina vas vrlo dobro zna ovaj lak, a oni koji ga ne znaju neka pogledaju kako je ovaj lak divan!


This nail polish is so beautiful. The colour is between red and orange, and it has a lot of bright gold shimmer inside. Of course like all texture nail polishes it dries quickly and is very durable. The formula is excellent and completely covers nails with one thick or two thinner coats. Most of you know this nail polish very well, but for those who do not, just look how wonderful it is!




Naravno ja sam prezadovoljna ovim lakom isto kao i nijansom 58 o kojoj sam već pisala ovde. Lak sadrži 11.3ml i košta 250 dinara. Nije li divan ovaj lak? Šta vi mislite?


Of course I am very happy with this nail polish, as much as I am with the shade 58 that I already wrote about here. It contains 11.3ml and costs 250 RSD. Isn't it wonderful? What do you think?




44 коментара:

  1. A stvarno je divan <3 imam Kiko u istoj nijansi, ali nije me baš oduševio trajnošću. Kod nas ti lakovi koštaju 35 kn (oko 5 eura) što je više nego duplo skuplje nego kod vas :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju koja razlika. Jos je kod nas jeftinije, sto cesto nije slucaj. Ma da se kod nas GR lakovi prodaju po nekim vecim lancima parfimerija sigurno bi bili skuplji. Ovako ima ih samo u jednoj maloj parfimerijii pijacama ako nadjes.

      Избриши
  2. stvarno je predivan <3
    da im je cijena kao kod vas SVE bi ih pokupovala <3

    ОдговориИзбриши
  3. Dvoumila sam se izmedju njega i 56, i na kraju sam se ipak odlucila za 56.
    Boja je jako lijepa.
    Medjutim ja nisam odusevljena trajnoscu, probala sam dva, i oba su se na jednom noktu okrhnuli vec drugi dan, a cak se ne bavim nekim posebnim kucnim radovima i ne budu mi ruke u vodi. Imam jedan Kiko sugar matt, i on mi moze i po 5 dana izdrzati.
    Pokusacu sa jos nekim nijansama, sve se nadam da je do boje i da neke druge mozda imaju bolju formulu, mozda su oni bez sljokica trajniji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su trajali vise od dva dana, mada ako se i okrnje ne nerviram se jer se popravke na ovakvim lakovima skoro uopste ne vide.

      Избриши
    2. Sada sam se razmišljala da umesto Jinx uzmem ovaj za probu, ali kada sam pročitala da traje dva, tri dana podmah sam se predomislila. Meni sve OPI bondice traju po 8-10 dana, a radim sve kućne poslove. Očigledno da razlika ipak postoji barem što se kvaliteta tiče. Što sto se boje tiče ne mogu da sudim, jer nisam videla ni jedan ni drugi, a nokti na slici koju si okačila za poređenje nisu baš reprezentativni. Sa druge strane tebi ova boja stoji savršeno, ali zaista savršeno. Verujem da je uživo još leši :)

      Избриши
    3. Joj da ti nokti su bas ruzni ali sam se odusevila kako se ne vidi razlika pa sam zato bas njih okacila. Pa verujem da OPI traje duze, mada meni ovaj traje i po 4,5 dana. Meni je to vise nego dovoljno posto mogu i da ga popravim a da se uopste ne vidi, pa moze jos duze da traje. Mada zavisi kakvi su ti nokti, mojoj sestri je trajao dosta krace. Meni iskreno i dosadi lak, pa mi i ne bi znacilo da mogu nedelju dana da ga nosim, jer cu ga svakako skinuti i nalakirati neki drugi.

      Избриши
  4. Baš sam mislila danas da objavim članak baš o ovom laku no ipak sam se danas posvetila drugoj firmi, boji i finišu :D Taman se ne preklapamo.
    Broj pohvale koje dobijaš za ovaj lak. Verovatno će nadmašiti mnoge druge lakove. Ljudi ga baš primećuju, a i dopada im se.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako je lep. Lepše mi izgleda na noktima nego u bočici :)

    ОдговориИзбриши
  6. Savrsen je, stoji mi na listi vec neko vreme :)

    ОдговориИзбриши
  7. Wow, razlika se baš ne vidi :O
    Ja čekam 63 i 66, ali ovaj mi je definitivno na listi :D

    ОдговориИзбриши
  8. Noktici su ti lijepiii :) a ovi holiday ne zna se koji je ljepsi ali ne mogu ih sve pokupovat :D

    ОдговориИзбриши
  9. ajme, odličan <3 i što je najbolje, uopće se ne vidi razlika između GR i OPI lakića, bar ju ja ne vidim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. Mozda je razlika u postojanosti. Ali na izgled ni ja ne vidim nikakavu razliku

      Избриши
    2. Ni ja ne vidim razliku posebno na toj slici koju sam iskopala. A cak i da nije isti kao OPI vakako je prelep.

      Избриши
  10. prelep je, ja jinx obožavam. a na tvojim noktima izgleda milion puta bolje nego kod ove čije si poređenje okačila, da sam samo njenu sliku videla nikad ne bih jinx uzela :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E slazem se i meni se vise svidja kako je ispao na mojim slikama i uzivo nego na ovoj prvoj slici koja nije moja.

      Избриши
  11. Lici na lovely o kojim sam pisama pośledni post :).

    ОдговориИзбриши
  12. Sviđa mi se, ali nešto nikako da "naletim" na te GR lakove, ali kad jednom naletim, ima da ih nakupujem :D

    ОдговориИзбриши
  13. Efektan i jos ljepsi na ovako lijepim noktima :)

    ОдговориИзбриши
  14. Одговори
    1. ma nsiu ni moji bas neki super. Tanki su i krive se,ali trudim se i pazim ih pa izgledaju ok. Mada imam srece znam mnogo drugarica koje nema sanse da puste nokte i jedina sansa za bilo kakve ok nokte im je nadogradnja i izlivanje. Tako da uopste se ne zalim :)

      Избриши
  15. Divan je. Caja i ja smo bas poredile njega i OPI Jinx, i stvarno jesu pravi dupei.

    ОдговориИзбриши
  16. Gledam fotke i ne mogu vjerovati da sam ga tisuću puta imala u rukama i nikad ga nisam kupila. Predivan je!

    ОдговориИзбриши