петак, 6. септембар 2013.

Blush četkica za mineralni puder 32

Koliko sam samo bila srećna kada sam videla da su Blush četkice počele da se prodaju u Alexandar Cosmetics-u! Slaba sam na četkice i mnogo volim da ih kupujem, ali isto tako do sad nisam kupila ni jednu od skupljih četkica. Zato sam se obradovala kada sam videla ove jeftine četkice, koje izgledaju jako kvalitetno.

 Za početak kupila sam četkicu broj 32 koja je namenjena nanošenju mineralnog pudera u prahu. Kupila sam baš nju iz isključivo jednog razloga - izgleda skoro potpuno identično kao Sephorina četkica broj 45, koju jako dugo želim, a koja je skoro pet puta skuplja. Ova četkica košta 447 dinara.


Oh how happy I was, when I saw that Alexandar Cosmetics started selling Blush brushes! I have a weakness for makeup brushes and I love buying them, but so far I haven't bought any of the more expensive ones. That's why I was so happy when I saw these cheap brushes, which looked very nice.

To start with, I bought a brush 32, which is intended for applying mineral loose powders. I bought it for purely one reason - it looks almost exactly the same as Sephora's brush 45, which I wanted for a long time, and which is nearly five times more expensive. This brush costs 447 RSD.


Vlakna ove četkice su sintetička i dvobojno ofarbana, a drška je od metala i drveta (bar se meni tako čini). Čvrsta je i teška, i izgleda kvalitetno napravljeno. Ni jedna dlačica nije ispala prilikom korišćenja niti prilikom pranja.

Četkica je namenjena nanošenju praškastog mineralno pudera, ali kako ja njega ne koristim isprobala sam je za sve druge moguće namene. Za nanošenje pudera u prahu i kamenu je odlična. Jako je mekana i prijatna na koži. Najugodnija četkica koju posedujem. Takođe je i prilično gusta pa se ne savija već lepo utrljava proizvod. Prava divna četkica za mineralni puder.


The fibers of this brush are synthetic and dual colour, and the handle is made of metal and wood (at least it seems that way to me). Solid and heavy, it looks well made. Not one hair fell out during use or while washing.

Brush is designed for mineral powder, but as I don't use this type of products, I used it for all other purposes. It is excellent for application of loose and pressed powders. It is very soft and pleasant to the skin. The most pleasant brush I own. It's also quite thick and doesn't bend, so it rubs the product in very well. Truly wonderful mineral powder brush.


Njom sam nanosila i tečni puder. Pošto je površina četkice prilično ravna i samo blago zaobljena, jako lepo razmazuje i blenda tečni puder. Nakon nanošenja pudera ovom četkicom, nikakve linije se ne mogu videti i sve je prelepo izblendano i prirodno, a za takav rezultat potrebno je jako malo vremena.

Veličina četkice je baš taman, nije premala pa da nanošenje traje sto godina, a ni prevelika pa da su manji delovi ispod oka i oka nosa i usta teže dostupni. Jedina mana je što zna da upije malo više pudera, pa nije baš idealna ako puder nanosite tako što ga istisnete na nadlanicu pa sa nje uzimate puder i nanosite na lice. Zato ja uzmem i prstima rasporedim puder po licu, a onda ga cetkom brzo razmažem i izblendam. Na ovaj način mi nije poterbno više pudera, a sam proces nanošenja traje baš kratko.


I used it for applying liquid foundation as well. Since its surface is quite flat and only slightly rounded, it spreads and blend liquid foundation very well. After applying the foundation with this brush, no lines can be seen, and everything is beautiful and naturally blended, and all this is done in no time.

Brush size is just right, not too small so that the application taking ages, and not too big so that the smaller parts under the eye and around the nose and mouth aren't so easily reachable. The only drawback is that it can soak up a little more foundation, so it's not ideal if you apply it by squeezing it out on the back of your hand and that taking the foundation from there with a brush and apply it to the face. That's why I use my fingers and apply the foundation on a few places on my face and then quickly spread it and blend it whit this brush. In this way I don't need any more foundation than usual and the application process is very short.


Da rezimiram. Ova četkica je jeftina, jako kvalitetna i odlična i za praškaste i za tečne pudere. Ja sam njom prezadovoljna i obožavam je. Koristim je za milion različitih proizvoda. Tako je meka da bih je samo nosala sa sobom i prelazila njome po koži. Sigurno vredi svaku paru.


To sum up. This brush is cheap, very good quality and great for powder and liquid foundation. I am very happy with it and I love it. I use it for a million different products. It's so soft that I wish I could take it with me everywhere and cuddle my face with it. Certainly worth every penny.


Da li ste je vi probali? Ili neku drugu Blush četkicu?


Have you tried this brush until now? Or some other Blush brush?

33 коментара:

  1. Ne mogu se oteti dojmu da izgleda gotovo identično kao Sephorina 45-ica :OOO od drške do dlačica :O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da slazem se. Sephorina se jedino blago zadebljava kako se priblizavas dlacicama, ali samo za nijansu. Cak i kad im pipnes dlacice su slicne na dodir.

      Избриши
  2. Baš fino izgleda, ali nikad ne bih rekla da može lepo da razmaže tečni puder, deluje nekako prenežno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije uopste, posto je bas gusta. Ne savija se ni malo kao one obicne pufnaste za praskaste proizvode. Jeste ona meka ali je kompaktna :D

      Избриши
  3. Jao divnooo! Zelim da konacno kupim cetku za tecni puder. Bas sam pre neki dan ispipala sve cetke redom u BC-u. Bravo za njih sto su nam to omogucili! Kupila sam jednu za nanosenje senke na donji kapak koja je isto savrsena. Ova mi super deluje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja cu siguno jos da kupim i neku od one dve ravno secene koje su bas za tecni puder. Mozes neku od te dve da kupis ako hoces bas za tecni puder. Verujem da su podjednako dobre.

      Избриши
  4. Hello dear! Can I ask a little of your time? I am inviting you to join my giveaway. I will be picking 2 winners and each can win 2 pieces of clothing. I hope you can check my blog soon. :)
    Enter IamJenniya X Ahaishopping Giveaway HERE.
    Visit my blog: I AM JENNIYA

    ОдговориИзбриши
  5. Super mi izgledaju Blush cetkice ;) Vrlo su pristupacne, i po recima mnogih, kvalitetne ;)

    Ovu cu da kupim, definitivno ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Slobodno napusti kuću/stan i prelazi po koži četkicom, ali nemoj se iznediti kada neko kaže da baš i nisi k´o ostali svijet :D Jao kako sam ja slaba sa četkicama, uvijek odlažem kupovinu. Ali, imam jednu divnu sa e-bay, vrijeme je da joj posvetim nekoliko rečenica :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa cekam tih nekoliko recenica. A na ulicu bas i necu sa cetkicom ne treba mi jos da misle da sam poludela.

      Избриши
  7. Imam slicnu iz RT seta. Po tvom opisu trebale bi biti skoro identicne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da moze i s njom da se poredi. Mislim nisam probala RT ali lici mi kao da su slicne. :D

      Избриши
  8. Ja sam nedavno kupula BLush cetkice za senke i nemam nikakvih zamerki. Ne koristim cesto senke, ali bas skoro sam imala svadbu i sminkala sam se uz pomoc tih cetkica i super je ispalo. Planiram da sad kupim cetku za tecan puder.

    ОдговориИзбриши
  9. Odusevljena sam i tvojom i Bambykinoj recenzijom BLUSH cetkica, ja za sad imam samo onu za usne i super je :) Mislim da cu morati da probam neku za senkice :)

    ОдговориИзбриши
  10. Divno je kad naletiš na jeftin i kvalitetan proizvod. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Cim sam procitala naslov odmah sam htela da pitam da li imas seforinu i da li joj je identicna, ali vidim ti si odmah odgovorila. :) Ispipkala sam im cetkice i sve su super mekane i divne. Svakako cu se radije odluciti za ovu nego za seforinu. A kao da si znala, da bih u sefori samo tu za mineralne pudere i kupovala. ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Imam ovu, za korektor i blendanje, iduca mi je ona najveca :))) odlicne su, sigurno ce se redati :) :*

    ОдговориИзбриши
  13. Gospodin Aleksandar vas je svih prodobio, baš sam ljubomorna :D Jako mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  14. Joj joj dvoumila sam se oko ove cetkice, upravo si resila dilemu, moram je imati! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah eto drago mi je da sam pomogla. Mada tvoj novcanik se verovatno ne raduje :D

      Избриши
  15. Одговори
    1. Na dva mesta koja su distributeri alexandar cosmeticsa, jedan je Beo Cosmetics na NBG-u a drugi Kiwi Sun kod skaradlije u Despota stefana. Evo ovde imas tacne adrese:
      http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/distributors

      Избриши
  16. Opet ja :-) Sta mislis dal'moze da se koristi za konturing tj.za blendiranje na kraju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma to je sve multipraktik. :D Mislim da moze. Nije bas prevelika, a ima lep oblik i mekana je. Malo je gusca, pa prosto ne znam volis li gusce ili redje cetkice za tako nesto. Ona je onako srednja. Mislim da moze lepo da blenda.

      Избриши