четвртак, 25. април 2013.

L'Oreal Top Coat Confettis

Eto kupih i ja ovaj nadlak. Mnogo mi se svideo kada sam ga videla i znala sam da ću ga u jednom trenutku kupiti. Sadrži crne i bele konfetice različitih veličina. Mnogo mi se sviđa što nisu neke srebrne ili zlatne kakve uglavnom budu. Kao i svi L'Oreal lakovi sadrži 5ml i košta 499 dinara. Brzo se suši i za sad nisam primetila nikakav problem sa njim. A da biste mogli da vidite ovaj lepi nadlak u punoj snazi pogledajte ga u sledećoj kombinaciji sa Aura lakom i Essence brzosušećim nadlakom.


Well I bought this topcoat, too. I liked it a lot the first time I saw it and I knew that I will buy it at some point. It contains black and white confetti of different sizes. I really like that they aren't some kind of silver or gold color as usually. Like all L'Oreal nail polishes it contains 5ml of product and costs 499 dinars. It dries quickly and so far I haven't noticed any problems with it. In order for you to see it  in all its glory I will show you a combination of this topcoat with Aura nail polish (Tropical Orange 943) and Essence fast drying top coat.
A sad i moji nokti na suncu:


And now my nails on sunlight:
I sa blicem:


With flash:
I zumirano:


And zoomed in:
Šta kažete? Ja ga obožavam!
Sviđa mi se:
- Formula,
- Brzo se suši,
- Pakovanje i četkica,
- Lako dostupan,
- Izgled na noktima, naravno!

Ne sviđa mi se:
- Cena.

Informacije i ocene:

CENA: 499 din
GDE IH NABAVITI: Lilly, DM, parfimerije sa L'Oreal lakovima
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 4/5
IZGLED NA NOKTIMA: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


What do you say? I love it!
I like:
- The formula,
- Fast drying,
- Packaging and brush,
- Easily accessible,
- Look on my nails, of course!

I do not like:
- Price.

Information and scores:

PRICE: 499 din
WHERE TO BUY: Lilly, DM, parfumeries with L'Oreal nail polishes
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 4/5
LOOK ON NAILS: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

28 коментара:

  1. Ovaj toper je predivan! Mislim da cu ga na kraju i ja kupiti. Super si ga iskombinovala! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hahahaha pa i nije toliko uredno kad se uporedi sa blogovima koji su o noktima. Čak je po meni u odnosu na te nokte ovo svinjac :D

      Избриши
  3. Predivno. :) Nisam primijetila L'oreal lakove na policama, ne znam kako mi je to promaklo. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno je krasan ali kao što si rekla cijena je jednostavno malo too much, barem za moj budžet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da al kao trajace dugo a i u principu 500 dinara nece da me obogate :))

      Избриши
  5. odlicno izgleda pogotovo preko ovog crvendaca :)

    ОдговориИзбриши
  6. Topper je odličan! Divni su ti nokti a i kombinacija mi se baš dopada :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odolevam mu za sad, ali sve mi se čini da neću još dugo :D

    ОдговориИзбриши
  8. Jedan od boljih TC koje sam vidjela u zadnje vrijeme :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divan je i mislim da je ovo idealna kombinacija, mada bi verovatno uz svaki lak izgledao dobro...

    ОдговориИзбриши
  10. A ja uvek preskacem njihove lakove...Koja greska!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni obicni lakovi nekako ne izgledaju nista posebno. Valjda zbog boja. Njih nisam probala. Ali sam 2 top coat-a kupila i super su. Samo je cena malo jaca :/

      Избриши
  11. krasan je u kombinaciji s crvenom podlogom *.*
    i slažem se, cijena je kriminalna za tako sićušnu bočicu... ali sam i ja konačno postala ponosni vlasnik iste :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha jbg s jedne strane puno je za tu malu bocicu s druge strane ipak je to 500 dinara. Nije da moze bog zna sta za to da se kupi. I zasto svi misle da je ovo crveni lak! Narandzast je :/ Meni je i na slikama narandzast :)

      Избриши