четвртак, 11. април 2013.

Golden Rose Lipstick 94

Ovaj  post je zapravo jedna tuža priča. Naletim ja na Golden Rose ruževe u jednoj apoteci i kupim svoj prvi GR ruž. I kada sam došla kući i htela da ga slikam poklopcem uništim sam ruž i sada je on ružan i ima grbu. Zato vam neću ni pokazati fotografiju moje male nakaze, već samo swatcheve.


This post is actually a sad story. I ran into Golden Rose lipsticks in a pharmacy  and bought my first GR lipstick. And when I came home and wanted to take a photo of it I destroyed it with the lid and now it's ugly and has a lump. So I will not even show you a picture of my little freak, just swatches.
Kao što i samo znate ovi GR ruževi dolaze u lepom crnom plastičnom pakovanju od 4,2g. Veoma je kremast. Jako se lako razmazuje i veoma je ugodan na usnama. No kako je kremast trajanje na usnama mu je malo kraće, možda 2 ili 3 sata (naravno bez obilnog jela i pića). Kao što sam i očekivala od kremastog ruža ne zadržava se u boricama i na suvim delovima usana kako se s vremenom briše.

Nijansa 94 je svetla ljubičasta sa hladnim podtonom. Malo je neuobičajena nijansa za svaki dan, ali ko voli boje može je lako uklopiti u neki zanmljiv look. Evo ih konačno i slike sa swatchem i na usnama.


As you already know, GR lipstick come in a nice black plastic packaging with 4.2 g of product. This lipstick is very creamy. Its application is very smooth and the feeling on the lips is very comfortable. Since it is creamy, its duration of the lips is a little shorter, maybe 2 or 3 hours (of course, without a big meal and drinks). As I expected from a creamy lipstick it doesn't stay in little wrinkles or dry parts of the lips and it gets eventually erased.

Shade 94 is light purple with a cold undertone. It's a little unusual shade for every day, but those who love colors can easily make use of this lipstick in an interesting look. And finally here are pictures with swatches and on lips.
Meni se ovaj ruž veoma sviđa, mada ga ne nosim veoma često zbog same boje. Jedino što me uvek rastuži kada ga otvorim i vidim ga deformisanog. No kada ga malo potrošim i to će nestati.

Zašto mi se ruž sviđa:
- kremast,
- veliki izbor nijansi,
- jeftin,
- lako se razmazuje i ugodan na usnama.

Šta mi se ne sviđa:
- nema ih baš na mnogo mesta da se kupe u Beogradu, bar ih ja još nisam pronašla (iako bi trebalo da ih ima po pijacama, apotekama i parfimerijama),
- nije veoma postojan,
- veoma lako se rotacijom ruž vadi iz pakovanja, pa sam ga zato slučajno i uništila pri zatvaranju.

Informacije i ocene:

CENA: 207 dinara
GDE GA NABAVITI: Apoteke i parfimerije sa Golden Rose asortimanom, pijace
BROJ NIJANSI: mnogo
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 3/5
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 3/5
PREKTIVNA MOĆ: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5


I really do like this lipstick, though I do not wear it very often because of the color. The only thing is that it always saddens me when I open it and see it deformed. But when I spend a little more of it even that will disappear.

Why is this lipstick nice:
- Creamy,
- Wide range of shades,
- Inexpensive,
- It is easy to apply and comfortable on the lips.

What I don't like:
- There aren't that many places to buy it in Belgrade, at least that I know of (although they should have them in market places, pharmacies and drugstores),
- It is not very durable,
- Very easy to extract from the packaging by rotating the bottom part, so that's why I destroyed it by accident when closing the lid.

Information and scores:

Price: 207 dinars
WHERE TO BUY: Pharmacies and drugstores with Golden Rose, market places
NUMBER OF SHADES: many
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 3/5
PRICE: 5/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 3/5
COVERAGE: 4/5
OVERALL SCORE: 4/5

39 коментара:

  1. Mala nakaza. :D
    Lep je. :) I ja sam pre neki dan kupila jedan al u zlatnom pakovanju cini mi se. Nisam bas potrefila boju. :( Platila sam ga 300 din u Immo centru. Tamo ima njihov stand.

    ОдговориИзбриши
  2. '' i sada je on ružan i ima grbu. Zato vam neću ni pokazati fotografiju moje male nakaze'' ahahahha ovde si me odusevila :D predivan je, imam ga na listi :)))

    ОдговориИзбриши
  3. haha mala nakaza :)

    divna je boja :)
    jel možeš cijenu preračunati u eure, baš me zanima koliko su kod vas?

    ОдговориИзбриши
  4. Mukica, ali nema veze, reci mu da ga voliš iako je nakazica :D Baš je lep, nemam ovakvu neku nijansu... Moooram probati njehove ruževe, svi pričaju o njima, samo ih ja nemam :( A provalila sam da GR kopira pakovanja HE proizvoda, npr ovo je kao Chanel, a mono senke su kao MAC...

    ОдговориИзбриши
  5. Hhaha mala nakaza!

    Ovo definitivno nije moja boja ali da je interesantna, jeste :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da mnogi je ne bi bas nosili stalno, ali ja nemam problem sa tim, ja ih volim sve :D

      Избриши
  6. Baš je lijepa boja, malo me podsjeća na Nyx Paris ovako na swatchevima :)
    Šteta što si ga uništila, ali nema veze, koliko je divan brzo će ta grba nestati :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas lepa boja :) Nisam probala njihove karmine, sve hocu al nikako :)

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam njihove ruževe, ali meni malo isušuju usne. Ali inače su odlični.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam meni ovaj ni malo ne isusuje,mada ja nisam mnogo zahtevna u tom pogledu.

      Избриши
  9. Jao, znam onaj osjećaj kad deformišeš nov ruž.Imam filing da lakše prekid prebolim...
    Boja je predivna, i obožavam Golden Rose ruževe.Sad si me baš zaineteresirala za ovaj, idem odmah sutra opet poharati Golden Rose shop, lol :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Idi haraj bar je jeftin pa ti to nece udariti po dzepu. Srecom pa sam unistila ovaj ruz a ne neki skupi npr MAC. Mislim da bi sela i zaplakala tad.

      Избриши
  10. Ma daaaaj, tribala si nam ga pokazat da se malo nasmijemo! ;) :P
    Super je ruž, ja oduševljena lakovima za nokte Golden Rose, a evo sad i jedan ruž imam, al sigurno neće bit zadnji! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni sigurno. A da vam pokazem ruz pa da se smejete njegovim i mojim mukama cccc. Neka neka bolje ovako :P

      Избриши
  11. Jako lijep, malo prehladan za mene, ali tebi odlično pristaje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da malo je hladan. I na meni je cudan malo ali uspela sam da ga uklopim u neke lookove.:)

      Избриши
  12. Ma GR ruzevi su zakon :))) Ovaj tvoj mi je bas divan :)

    ОдговориИзбриши
  13. Hajde neka sam vala pročitala da još neko osim mene to radi ruževima :D
    Imam 3 njihova ruža i dva sam uništila na taj način, smotuša :(
    Boja je baš lepa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma oni su krivi. Prelako se rotira ruz i onda sam dok sam stavljala poklopac slucajno malo izvukla ruz i spljeskala ga na vrhu. Provalila sam tek kad sam ga sledeci put otvorila. Srce mi je stalo na trenutak.

      Избриши
  14. boja je fenomenalna! ja imam jedan gr ruz ali bih definitvno volela da ih imam jos :)

    ОдговориИзбриши
  15. Uh moram da nakupujem ove ruzeve izgledaju fantasticno,nemam pojma zasto ih preskacem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad jedan kupis i uveris se da su dobri vratices se po jos posto su prejeftini.:)

      Избриши
  16. Nije ni moja nijansa, ali mislim da je vrlo kvalitetan i isplativ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da i ocekivala sam da ce nekima biti nijansa koju bi zaobisle,zapravo me je zacudilo da se vecini svidja.:) a da je dobar i isplativ to se zna :)

      Избриши
  17. Vrlo je ovo cudna nijansa. Hladna je bas pa se tesko nosi.

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam ga par puta nosila samo. Verovala ili ne bas sam ga juce bacila :))) ma ok je on samo nekako nije dolazio na red jer je cudan.

    ОдговориИзбриши