среда, 13. фебруар 2013.

Estee Lauder - Bronze Goddess Body Oil Spray

Moje omiljeno godišnje doba je leto. I sad kada je zima ja se osećam kao da šetam po nekoj lepoj peščanoj plaži. Kako? Sniženje u Sephori u kombinaciji sa mojim omiljenim mirisom svih vremena: Estee Lauder - Bronze Goddess.

Ova linija izašla je, koliko ja znam, 2010. godine, ali je srećom i dalje ima u Sephori. I tako prolazim ja pored Sephore za vreme post novogodišnjeg sniženja i slučajno uočim da je je  Bronze Goddess parfem i ulje na sniženju. Takođe snižen je bio i parfem prethodnik ovog dinog parfema, a to je Bronze Goddess Soleil. Bronze Goddess ulje bilo je sniženo na 3719 dinara (3.4 fl. oz. liq./100 ml) i odmah sam ga zgrabila i rekla: Nek ide život!
Jao koliko sam srećna, za mene je miris ovog parfema sreća pakovana u staklenu bočicu, sreća za poneti.
Miris je pravi letnji, pa ko voli iste nek obavezno proba i ovaj. Kupila sam parfimisano ulja i zaista sam zadovoljna. Lepo se razmazuje i brzo upija u kožu. Ne mora da se čeka dugo pre nego što mogu da obučem odeću. Moram da priznam da ponekad više volim da namažem parfimisano ulje nego da stavim parfem. Ovo ulje na koži ostavlja miris skoro ceo dan, što nikako ne mogu da kažem za mnoge parfeme. Polako isparava zbog toplote tela i miris vas prati ceo dan, a i cela odeća miriše na njega. Ako izlazim iz kuće na ceo dan i želim da budem sigurna da ću lepo mirisati satima posežem za ovim uljem. A uz sve to i hrani moju kožu. Ne tražim ništa više.

Mirisne note u ovom ulju su: kokos, sandalovina, vetiver, mirisna smola, ćilibar, vanila, mandarina, bergamot, limun, pomorandža, jasmin, magnolija, pupoljci pomoranže, lavanda, cvetovi tiare.

Osim ispucale kože na rukama sa kojima se borim, za mene je leto već stiglo.

Zašto volim ovo mirisno ulje:
- savršen miris,
- lepo pakovanje,
- dugo ostaje na koži,
- neguje kožu.

Zašto ne volim ovo ulje:
- cena nije mala, a parfem je još skuplji, ali ako se uhvati na sniženju nije strašno.

Informacije i ocene:

CENA: 3719 dinara na sniženju, a inače oko 5000 mislim
GDE GA NABAVITI: Sephora
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 3/5
MIRIS: 5/5
TRAJANJE NA KOŽI: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


12 коментара:

  1. Mi nemamo više Sephoru :( zvuči jako dobro, ali malo je skupo :/

    ОдговориИзбриши
  2. Pa da na nesrecu cena nije mala. Ali merkala sam ga mesecima i mesecima i kad su snizili cenu za skoro pola morala sam. :D Sto nemate Sephoru? Steta. Mi cemo krajem meseca izgubiti Lush...

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bas volim te letnje mirise, kako si ga divno opisala volela bih da ga probam.
    Znaci istina je za Lush...neeeee :(

    ОдговориИзбриши
  4. Pa ne znam za Lush. Kazu da ga zatvaraju. Ali ja dok ne vidim zatvorenu prodavnicu ne verujem skroz. Imamo do kraja meseca. A najgluplje mi je sto iako se zatvaraju nece da naprave neko veliko snizenje svega.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako dugo gledam reklamu za ovaj parfem i nikako se nisam odvažila da ga isprobam. Sad znam što ću učiniti kad dođe ljeto. Mada ja ljeti slabo nosim parfeme, a kad nosim onda je to Green Tea od E.Arden.

    ОдговориИзбриши
  6. Pa dobro ali sto bi letnji parfemi bili ograniceni na leto. Ja to prskam kad god. Sta me briga koje je godisnje doba hehe :D

    ОдговориИзбриши
  7. A joj, kada čujem da šećeš Sephorom tako sam ljubomorna... Parfem ni ulje nisam isprobala, ali čim mi kažeš sunce i ljeto, gotova sam!

    Pozdrav!

    Jako mi se sviđa tvoj blog, i ime, i izgled...komplet!

    ОдговориИзбриши
  8. Upravo si me nagovorila da se bacam u potragu za kakvim testerom a možda pazarim i na slijepo :D

    Hvala -_- :P

    ОдговориИзбриши
  9. Svakako imas u Sephori da omirises pa nece biti skroz na slepo. Meni je miris prelep. :)

    ОдговориИзбриши
  10. I ja bih ovo ulje, puno ga hvale a ja padem na to...

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam godinu dana obilazila oko njega i na kraju kad su snizili cenu nisam mogla da odolim. :)

    ОдговориИзбриши