уторак, 5. фебруар 2013.

Artdeco Eyeshadow Base

Mislim da ne postoji devojka kojoj bar ponekad ne treba da joj sminka stoji na licu ceo dan. Pričajući sa drugaricama shvatila sam da mnoge ne koriste nikakvu bazu za senke za oci. Artdeco baza za senke je ono sto uvek preporučujem devojkama da probaju. Reč je o bazi kremaste guste strukture npr. kao neka krem senka. Bež boje je, sa sitnim svetlucavim česticama. Ja je nanosim prstima i potreban je jako tanak sloj da bi ova baza od vaše senke izvukla maksimum. U slučaju da se nanosi prstima trebalo bi paziti da ruke budu čiste kako masnoća sa prstiju ne bi prešla na proizvod. Zato smatram da je ovo pakovanje možda malo ne praktično. Nakon nanošenja baze boja senke će biti jača, nanošenje i blendiranje lakše i što je najvažnije senka će stajati bukvano ceo dan bez ikakvog mrdanja. Moji kapci su blago masni, a senke se ne mrdaju ceo dan, čak i one potpuno mat, koje se najlakše skidaju. Kutijica sa bazom je prilično mala i sadrži samo 5ml proizvoda, međutim kako je pri svakom nanošenju potrebno jako malo baze, jedno pakovanje će vam trajati jako jako dugo.
I na kraju, ovo je jedan od prozivoda koje smatram da i devojke koje u svom neseseru sa šminkom imaju samo nekoliko proizvoda treba definitivno da imaju.

Takođe ovu bazu često nalazim na sniženju u Jasminu tako da se na njoj može i uštedeti. Na primer sniženje ove baze planirano je u Jasminu u periodu od 4.2. do 3.3.2013.



Informacije i ocene:

CENA: 869 dinara
GDE GA NABAVITI: Jasmin
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5

6 коментара:

  1. Ja ju isto imam i bila sam zadovoljna dok nisam otkrila Essence bazu i Urban Decay bazu. E. njih kad probaš shvatiš da ova i nije nešto. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam, meni Essence nekako nikada nije bila neka omiljena marka. Doduse tu bazu nisam probala. Probacu. :) Urban Decay mi je isto u planu.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja preporučujem ovu bazu, većini će ona biti sasvim dovoljna. Nažalost meni ipak treba nešto jače, ali moji kapci su jako zahtevni.
    PS Isključi verifikaciju komentara, uspela sam da pročitam reči i slova tek iz 6. pokušaja, većina koja želi da prokomentariše odustaće čim to vidi.

    ОдговориИзбриши
  4. E nisam znala da mi je to ukljuceno, iskljucicu. Mislila sam da mi je iskljuceno. :) Hvala.

    ОдговориИзбриши
  5. Kod vas je baš puno skuplji Artdeco, kod nas je cijena ove baze oko 5 i po evra, normalna, bez sniženja... A jako često je na sniženju u pola cijene ili 30% pa se baš može uštediti. :D

    ОдговориИзбриши