субота, 20. јануар 2018.

Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base


Najvažniji komad šminke će uvek biti baza za senke. Bez nje šta god da nanesem na oči ne stoji ceo dan, slabo je pigmentovano i ne blenda se dobro. Probala sam razne baze, neke su bolje, a neke lošije. Srećom, više je bilo dobrih. Trenutno isprobavam Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base, koja sadrži 5 ml i košta 469 dinara.


The most important piece of makeup will always be an eyeshadow base. Without it, no matter what I put on my eyes, it does not stay on all day, it's poorly pigmented and it does not blend well. I've tried various bases, some are better and some are worse. Luckily, there were more good ones. At the moment I'm trying out Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base, which contains 5 ml and costs 469 RSD.


Prajmer dolazi u plastičnom pakovanju sa sunđerastim aplikatorom. Naravno, aplikatorom samo zahvatim proizvod, ali ga na kapke razmazujem prstima. Baza je vrlo svetle bež boje i malo je ređa, a kada se nanese na oči u tankom sloju, vrlo je slabo vidljiva. Nema potrebe nanositi bazu u debljem sloju, čak se bolje i pokazala ako je nenesem vrlo tanko. Odlično zadržava senke u toku celog dana, pojačava pigmentaciju i ne otežava blendanje. Jednako je dobra, kao i nekoliko najboljih koje sam do sad isprobala. S obzrom i na prilično nisku cenu, ima sve moje preporuke.


The primer comes in a plastic bottle with a sponge applicator. Of course, I only use the applicator to pick up the product, but I smear it on my eyelids with my fingers. The base is very light beige and slightly rare, and when applied to the eyelids in a thin layer it is very poorly visible. There is no need to apply the base in a thicker layer, and it is even better if it is applied very thin. It holds eyeshadows  very well throughout the day, enhances pigmentation and does not make blending more difficult. It's equally good as some of the best ones I've tried so far. If we also consider the low price, I really do have to recommend this base to you.


Da li ste probali Catrice bazu za senke? Kakvi su vaši utisci? Koja je vaša omiljena baza za senke?

Informacije i ocene
Cena 469 RSD
Gde kupitiDM
Vrste1
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje4/5
Cena4/5
Nanošenje senki5/5
Izgled i trajnost5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- cena
- lako blendanje
- senke ne mrdaju ceo dan
- popravlja pigmentaciju
                                


Have you tried Catrice eyeshadow base? What do you think? What is your favorite eyeshadow base?

Information and scores
Price
469 RSD
Where to buyDM
Types1
Would I buy it againYes
Packaging4/5
Price4/5
Aplication5/5
Look and durability5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- price
- easy blending
- eyeshadows don't move all day
- enhance pigmentation
                                       

7 коментара:

  1. Isprobala sam je, nažalost nisam baš zadovoljna njome, možda je nekome ko nema ekstra masne kapke odlična, meni nije. Od ovih drogerijskih da isprobam WnW još, to mi je poslednja nada što se tiče drogerija, inače mi je UD-ova apsolutno najbolja.
    Pozdrav, Jelena G

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. UD nisam probala. Preskupa mi je. Ja najvise volim Avonovu i Artdeco. Mada mi je dobra bila i Wycon. Ja imam masne kapke, ali ne previse, pa su mi i ove drogerijske valjda dovoljne.

      Избриши
  2. Ovo je odlična recenzija, prvo to moram da kažem! Ova tabela na kraju je odlična, jako mi se sviđa takav vid recenziranja proizvoda. :) Kao bazu koristim uglavnom korektor, mada sam probala essence bazu. Rekla bih da je to jedini tip ovakvog proizovda koji sam probala. :)

    Novi post | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ja korektor skoro nikad ne koristim kao bazu. Nekako mi se losije pokazao od samih baza. Mada nisu ni korektori uopste losi.

      Избриши
  3. Planiram vec duze vreme da kupim ovu bazu, probacu je sigurno. Da li si probala Avonovu, ovu sa novom formulom? Koristim je par meseci i prezadovoljna sam :). Pored nje, omiljena baza mi je i Artdeco. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si ista ko i ja, meni su Avon i Artdeco isto najboje. Novu Avonovu nisam probala. Jel ti bolja od stare? Prestala sam da pratim Avon, pa nisam ni primetila da je izasla nova baza.

      Избриши
    2. Jeste, mnogo je bolja od stare, masnija je i redja od prve verzije, super radi svoj posao - preporuka. Kristina

      Избриши